4 min. doba čtení

Týdenní sumář: Nezastavitelný GymBeam, Zalando zahajuje fulfillment ZEOS a Instabox končí v Německu

Společnost Tesco plánuje spustit vlastní online tržiště. Zalando zavádí fulfillment pro prodejce třetích stran. Společnost GymBeam pokračuje v růstu a překonává plánované výsledky. Viktor Doletina v rozhovoru vysvětluje, proč je dobré mít všechny marketingové aktivity pod palcem jedné agentury.

Týdenní sumář: Nezastavitelný GymBeam, Zalando zahajuje fulfillment ZEOS a Instabox končí v Německu

Přehled novinek

Doručovací služba Instabox končí své služby v Německu. Podle společnosti není objem trhu dostatečně vysoký na to, aby se její provoz udržel. Odchod z Německa přichází zhruba rok poté, co Instabox v Nizozemsku zkrachoval a jeho aktiva tam převzala společnost DHL. Kromě toho společnost oznámila, že spoluzakladatel Fredrik Hamilton odchází z funkce generálního ředitele. Druhý spoluzakladatel, Alexis Priftis, bude ve své funkci pokračovat.

Zalando zavádí fulfillment pro prodejce třetích stran. Služba se nazývá ZEOS a umožňuje značkám využívat rozsáhlou logistickou síť Zalanda k doručování a vracení zboží bez ohledu na to, kde bylo zakoupeno – zda na Zalandu, ve vlastním internetovém obchodě prodejce nebo dokonce na jiné evropské platformě. Služba je k dispozici nejen stávajícím partnerům Zalando, ale všem hráčům v oblasti módy a životního stylu.

Týdenní podcast UPdate

Česká fintech společnost Twisto nově implementovala platební metodu Click to Pay společnosti Mastercard do své mobilní aplikace. Twisto je první společností v České republice a třetí v Evropě, která má Click to Pay plně integrovanou přímo ve své aplikaci. Společnost tuto novinku spustila na začátku srpna 2023 a od té doby si svou kartu Mastercard do Click to Pay přidalo více než 5 000 uživatelů. Nová funkce je určena zákazníkům, kteří nepoužívají Apple Pay nebo Google Pay, ale nechtějí neustále kopírovat údaje o své platební kartě.

Necelé dva roky po oznámení akvizice kupuje Microsoft společnost Activision Blizzard. Transakce v hodnotě téměř 69 miliard dolarů – největší v historii videoherního průmyslu – následuje po kontrole ze strany regulačních orgánů v USA i ve Velké Británii. Microsoft je po akvizici Activision Blizzard třetí největší herní společností na světě podle tržeb, hned za společnostmi Tencent a Sony.

Online inzerenti mohou nyní inzerovat také v hypermarketech Albert. Novinku připravila společnost Vision Thing ve spolupráci s POS Media. POS Media, lídr v oblasti shopper marketingu, instalovala 80 digitálních obrazovek ve 20 hypermarketech Albert po celé České republice. Společnost Vision Thing následně tyto obrazovky začlenila do své sítě, jejímž prostřednictvím v současné době nakupuje reklamní prostor na digitálních billboardech v České republice a na Slovensku.

Společnost GymBeam pokračuje v růstu a překonává plánované výsledky. V prvních třech čtvrtletích letošního roku dosáhla společnost tržeb ve výši 120 milionů eur, což představuje meziroční nárůst o téměř 70 %. Do konce roku by to mohlo být ještě o 40 milionů více. Během nedávného podzimního výprodeje dosáhla společnost GymBeam i několika dalších rekordů – rekordního obratu téměř 16 milionů eur za 30 dní a rekordu v expedici, kdy bylo za jediný den odesláno 19 000 balení obsahujících celkem 150 000 výrobků. Tento skokový nárůst výkonnosti vedl k 160% meziročnímu nárůstu obratu a 216% nárůstu zisku.

Hostem našeho studia byl tentokrát Viktor Doletina, COO společnosti ui42. Viktor si s námi povídal o komplexních řešeních v e-commerce a o tom, proč je dobré mít všechny marketingové aktivity zastřešené jednou agenturou. Pokud chcete vědět, jak celý proces funguje, kde jsou limity agentury a pro koho je one-stop shop určen, nenechte si tento rozhovor ujít.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rýchlovky:

Společnost Tesco plánuje spustit vlastní online tržiště. Podle internetových stránek Grocer připravuje Tesco tržiště, které zákazníkům umožní nakupovat širokou škálu výrobků třetích stran. Jedná se o druhý pokus o vytvoření tržiště.

Společnost Shopsys koupila 100% podíl v agentuře Sounds Good, která se zaměřuje na vytváření internetových obchodů na globální platformě Shopify (Plus). Touto akvizicí chce společnost Shopsys rozšířit svůj trh o e-shopy střední velikosti.

Fashion Arena Prague Outlet, nejnavštěvovanější outletové centrum v České republice, otevřela nový outlet luxusní a nadčasové módní značky HUGO BOSS. Prodejní plocha o rozloze 500 m2 je navržena v minimalistickém stylu, který umocňuje prémiový zážitek z nakupování.

Adam Špina, držitel ocenění Strateg roku, přechází do Ogilvy po 11 letech v pražské agentuře Triad. Nahradí Zuzanu Kabelkovou v její nové roli ředitele pro strategii.

Skupina Heureka přichází s jednotným vizuálním stylem a komunikací na všech devíti trzích střední a východní Evropy, kde působí. Všechny společnosti patřící do skupiny dostanou nová loga, design a komunikační styl pro B2C i B2B komunikaci.

Online supermarket Košík.cz vzrostl na 2,3 miliardy korun, meziročně o pětinu. Výsledek hospodaření po zdanění byl opět záporný, ztráta se zvýšila o čtyřicet procent na 565 milionů Kč.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+