4min. doba čtení

Týdenní sumář: Nezastavitelný GymBeam, Zalando zahajuje fulfillment ZEOS a Instabox končí v Německu

Společnost Tesco plánuje spustit vlastní online tržiště. Zalando zavádí fulfillment pro prodejce třetích stran. Společnost GymBeam pokračuje v růstu a překonává plánované výsledky. Viktor Doletina v rozhovoru vysvětluje, proč je dobré mít všechny marketingové aktivity pod palcem jedné agentury.

Týdenní sumář: Nezastavitelný GymBeam, Zalando zahajuje fulfillment ZEOS a Instabox končí v Německu

Přehled novinek

Doručovací služba Instabox končí své služby v Německu. Podle společnosti není objem trhu dostatečně vysoký na to, aby se její provoz udržel. Odchod z Německa přichází zhruba rok poté, co Instabox v Nizozemsku zkrachoval a jeho aktiva tam převzala společnost DHL. Kromě toho společnost oznámila, že spoluzakladatel Fredrik Hamilton odchází z funkce generálního ředitele. Druhý spoluzakladatel, Alexis Priftis, bude ve své funkci pokračovat.

Zalando zavádí fulfillment pro prodejce třetích stran. Služba se nazývá ZEOS a umožňuje značkám využívat rozsáhlou logistickou síť Zalanda k doručování a vracení zboží bez ohledu na to, kde bylo zakoupeno – zda na Zalandu, ve vlastním internetovém obchodě prodejce nebo dokonce na jiné evropské platformě. Služba je k dispozici nejen stávajícím partnerům Zalando, ale všem hráčům v oblasti módy a životního stylu.

Týdenní podcast UPdate

Česká fintech společnost Twisto nově implementovala platební metodu Click to Pay společnosti Mastercard do své mobilní aplikace. Twisto je první společností v České republice a třetí v Evropě, která má Click to Pay plně integrovanou přímo ve své aplikaci. Společnost tuto novinku spustila na začátku srpna 2023 a od té doby si svou kartu Mastercard do Click to Pay přidalo více než 5 000 uživatelů. Nová funkce je určena zákazníkům, kteří nepoužívají Apple Pay nebo Google Pay, ale nechtějí neustále kopírovat údaje o své platební kartě.

Necelé dva roky po oznámení akvizice kupuje Microsoft společnost Activision Blizzard. Transakce v hodnotě téměř 69 miliard dolarů – největší v historii videoherního průmyslu – následuje po kontrole ze strany regulačních orgánů v USA i ve Velké Británii. Microsoft je po akvizici Activision Blizzard třetí největší herní společností na světě podle tržeb, hned za společnostmi Tencent a Sony.

Online inzerenti mohou nyní inzerovat také v hypermarketech Albert. Novinku připravila společnost Vision Thing ve spolupráci s POS Media. POS Media, lídr v oblasti shopper marketingu, instalovala 80 digitálních obrazovek ve 20 hypermarketech Albert po celé České republice. Společnost Vision Thing následně tyto obrazovky začlenila do své sítě, jejímž prostřednictvím v současné době nakupuje reklamní prostor na digitálních billboardech v České republice a na Slovensku.

Společnost GymBeam pokračuje v růstu a překonává plánované výsledky. V prvních třech čtvrtletích letošního roku dosáhla společnost tržeb ve výši 120 milionů eur, což představuje meziroční nárůst o téměř 70 %. Do konce roku by to mohlo být ještě o 40 milionů více. Během nedávného podzimního výprodeje dosáhla společnost GymBeam i několika dalších rekordů – rekordního obratu téměř 16 milionů eur za 30 dní a rekordu v expedici, kdy bylo za jediný den odesláno 19 000 balení obsahujících celkem 150 000 výrobků. Tento skokový nárůst výkonnosti vedl k 160% meziročnímu nárůstu obratu a 216% nárůstu zisku.

Hostem našeho studia byl tentokrát Viktor Doletina, COO společnosti ui42. Viktor si s námi povídal o komplexních řešeních v e-commerce a o tom, proč je dobré mít všechny marketingové aktivity zastřešené jednou agenturou. Pokud chcete vědět, jak celý proces funguje, kde jsou limity agentury a pro koho je one-stop shop určen, nenechte si tento rozhovor ujít.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rýchlovky:

Společnost Tesco plánuje spustit vlastní online tržiště. Podle internetových stránek Grocer připravuje Tesco tržiště, které zákazníkům umožní nakupovat širokou škálu výrobků třetích stran. Jedná se o druhý pokus o vytvoření tržiště.

Společnost Shopsys koupila 100% podíl v agentuře Sounds Good, která se zaměřuje na vytváření internetových obchodů na globální platformě Shopify (Plus). Touto akvizicí chce společnost Shopsys rozšířit svůj trh o e-shopy střední velikosti.

Fashion Arena Prague Outlet, nejnavštěvovanější outletové centrum v České republice, otevřela nový outlet luxusní a nadčasové módní značky HUGO BOSS. Prodejní plocha o rozloze 500 m2 je navržena v minimalistickém stylu, který umocňuje prémiový zážitek z nakupování.

Adam Špina, držitel ocenění Strateg roku, přechází do Ogilvy po 11 letech v pražské agentuře Triad. Nahradí Zuzanu Kabelkovou v její nové roli ředitele pro strategii.

Skupina Heureka přichází s jednotným vizuálním stylem a komunikací na všech devíti trzích střední a východní Evropy, kde působí. Všechny společnosti patřící do skupiny dostanou nová loga, design a komunikační styl pro B2C i B2B komunikaci.

Online supermarket Košík.cz vzrostl na 2,3 miliardy korun, meziročně o pětinu. Výsledek hospodaření po zdanění byl opět záporný, ztráta se zvýšila o čtyřicet procent na 565 milionů Kč.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Threads už tahá nitky i do Evropy
3min. doba čtení

Threads už tahá nitky i do Evropy

V červenci letošního roku byla zprovozněna nová aplikace Threads, ale kvůli obavám o ochranu osobních údajů nebyla v EU dostupná. The Wall Street Journal uvádí, že společnost Meta, která za aplikací stojí, by mohla tuto platformu zpřístupnit evropským uživatelům již příští měsíc.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+