2 min. doba čtení

Microsoft konečně kupuje společnost Activision

Podle pátečního oznámení regulačních orgánů společnost Microsoft uzavřela akvizici vydavatele videoher Activision Blizzard v hodnotě téměř 69 miliard dolarů po dlouhém procesu regulačního přezkumu, který následoval po oznámení transakce na začátku loňského roku.

Microsoft konečně kupuje společnost Activision

Akvizice se protáhla na 21 měsíců

Transakce v hodnotě téměř 69 miliard dolarů – největší v historii videoherního průmyslu – následuje po kontrole ze strany regulačních orgánů v USA i ve Velké Británii, které vyjádřily obavy z rozšiřování cloudových herních služeb společnosti Microsoft.

Tato velkolepá transakce byla poprvé oznámena v lednu 2022 a čelila řadě kontrol ze strany regulačních orgánů, jako je CMA a FTC. Důvodem byly obavy, že akvizice by byla nekalá pro hospodářskou soutěž v různých oblastech herního průmyslu. Společnost Microsoft nakonec prokázala, že tomu tak není, porazila FTC u soudu a nakonec donutila CMA, aby své námitky proti transakci stáhl.

Mluvčí společnosti Activision Blizzard na tento krok reagoval: „Oficiální schválení CMA je skvělou zprávou pro naši budoucnost se společností Microsoft a těšíme se, až se staneme součástí týmu Xbox.“

Microsoft je po akvizici společnosti Activision Blizzard třetí největší herní společností na světě podle tržeb, hned za společnostmi Tencent a Sony.

Společnost Sony také varovala, že spojení by mohlo zabránit hráčům na PlayStationu hrát populární hry Activision Blizzard, včetně série Call of Duty, ačkoli Microsoft později nabídl desetiletou dohodu, která umožní budoucí vydání Call of Duty na PlayStationu.

Dohodu schválila také Evropská komise poté, co Microsoft souhlasil s tím, že umožní hraní her Activision Blizzard na jiných cloudových službách.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+