Trh s eventy se stabilizuje, ale stále nejsme v době před Covidem.
Trh s eventy se stabilizuje, ale stále nejsme v době před Covidem.
Co čeká mediální giganty? Turbulentní změny a akvizice.
Televizní reklama už oslovuje pouze starších. Kde mladší spotřebitelé objevují nové značky?
Otázka udržitelnosti a zdraví i agresivní marketing: Byznys s vodou mohou do budoucna změnit plechovky.
Evropané rekordně šetří. Liší se od Američanů, kteří naopak utrácejí.
Zamyšlení ekonoma: Proč obchodníci manipulují cenami a proč zákaz nemusí být řešením.
Shein už ne, radši second-hand. Vodafone zjišťoval názory generace Z na rychlou módu.
Klienti od organizátorů akcí očekávají vysokou míru kreativity. A dnes už každý viděl téměř všechno.
Česká brána GoPay podporuje platby sedmi kryptoměnami a zavedla bitcoin přes Lightning.
Elon Musk koupil Twitter za 44 miliard dolarů. Od té doby platforma ztratila 75 % své hodnoty.
Vzniká nová česká e-commerce skupina ABUGO. Spojila Shopsys, Reservio, Smartsupp a Survio.
Ikonická značka Nike se v poslední době objevuje v médiích v nelichotivém kontextu stagnujícího byznysu. Co na to Ondřej Obluk?
U Pilulky to vypadá vážněji, než se zdálo. Miliardář Čupr nahradil vedení původních zakladatelů.
Hudební televize Óčko zaznamenala minulý rok meziroční pokles klíčových výnosů z klasické reklamy o 14 milionů Kč a spoléhá na větší diverzifikaci příjmů, zejména ze sociálních sítí.