Deset let v adtechu: Jak technologie změnily digitální reklamu?
Deset let v adtechu: Jak technologie změnily digitální reklamu?
Alza vyrostla na 47 miliard, zisk je zpět nad miliardou. Trh klesal, my máme rekord, píše Aleš Zavoral.
TikTok v rukou Muska, nebo šance pro čínské firmy. Základní scénáře, co bude s populární sociální sítí.
(EN) Meta již začala dělat první kroky k zavedení nového moderování. Community Notes změní přístup k ověřování faktů.
Značkoví výrobci na Slovensku se obávají odchodu talentů či nestabilního legislativního prostředí.
Fact-checking má smysl. Ale jiný, než byste čekali.
Po neúspěchu ve Spojených státech zkusí Velkou Británii. Shein chce vstoupit na londýnskou burzu.
Na obzoru se rýsuje druhá vlna masového exodu zaměstnanců. Tentokrát může být epicentrem Evropa.
Od Netflixu po žiletky. Jak se předplatné stalo trendem za 1,5 bilionu dolarů.
Oblečení, hračky i elektronika jdou na dračku. O výprodeje je větší zájem než loni.
Paušální daň ušetří živnostníkům až 80 tisíc. Dohodáři si od ledna mírně polepší.
Blíží se naplnění ‘teorie mrtvého internetu ‘? Vedení Meta podporuje tvorbu AI účtů na Facebooku a Instagramu.
Namísto výsledků vás oklame: Bing novým trikem imituje Google.