Jak vytvořit konverzní trychtýř?
🎯 Firmy, které chtějí maximalizovat prodeje a zlepšit zákaznickou zkušenost, by se určitě měly soustředit na konverzní trychtýř. Jak jí vybudovat? 👇
🎯 Firmy, které chtějí maximalizovat prodeje a zlepšit zákaznickou zkušenost, by se určitě měly soustředit na konverzní trychtýř. Jak jí vybudovat? 👇
Přicházejí LinkedIn Boost kampaně – nová funkce, která firmám umožňuje propagovat příspěvky na generování leadů. Z organických příspěvků se stanou reklamy a rozšíří si dosah. Jak přistoupit k novému nástroji a jak jej efektivně jej využít? Podíváme se na to, co novinka přináší a jak ji spustit. Výhodou je, že je přístupná globálně a můžeme […]
Cold calling může být dobrou příležitostí ke generování kontaktů pro e-commerce společnosti. Umožní vám navázat přímý kontakt s potenciálními zákazníky a rozšířit povědomí o vaší značce. Máme pro vás několik užitečných tipů a osvědčených postupů pro cold calling v e-commerce.