Články a novinky na téma Lead Generation

Cold calling dosahuje v e-commerce konverzí 5 – 10 %, e-mail jen 0,7 %
4 min. doba čtení

Cold calling dosahuje v e-commerce konverzí 5 – 10 %, e-mail jen 0,7 %

Zatímco většina e-shopů sází na sociální sítě a e-mail marketing, ty nejchytřejší značky obnovují starou dobrou techniku – cold calling – a dosahují 7- až 14násobně lepších výsledků než jejich digitální konkurenti. Možná to zní jako přežitek, ale čísla mluví jasně: v e-commerce telefon funguje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Jak vytvořit konverzní trychtýř?
4 min. doba čtení

Jak vytvořit konverzní trychtýř?

🎯 Firmy, které chtějí maximalizovat prodeje a zlepšit zákaznickou zkušenost, by se určitě měly soustředit na konverzní trychtýř. Jak jí vybudovat? 👇

Redakce Redakce
LinkedIn spouští Boost kampaně. Slibuje rozšíření dosahu a získávání leadů
4 min. doba čtení

LinkedIn spouští Boost kampaně. Slibuje rozšíření dosahu a získávání leadů

Přicházejí LinkedIn Boost kampaně – nová funkce, která firmám umožňuje propagovat příspěvky na generování leadů. Z organických příspěvků se stanou reklamy a rozšíří si dosah. Jak přistoupit k novému nástroji a jak jej efektivně jej využít? Podíváme se na to, co novinka přináší a jak ji spustit. Výhodou je, že je přístupná globálně a můžeme […]

Redakcia Redakcia
7 efektivních cold calling strategií pro úspěch v e-commerce
3 min. doba čtení

7 efektivních cold calling strategií pro úspěch v e-commerce

Cold calling může být dobrou příležitostí ke generování kontaktů pro e-commerce společnosti. Umožní vám navázat přímý kontakt s potenciálními zákazníky a rozšířit povědomí o vaší značce. Máme pro vás několik užitečných tipů a osvědčených postupů pro cold calling v e-commerce.

Redakce Redakce