Články a novinky na téma CRM

1 reference je víc než 100 dobrých reklam
5 min. doba čtení

1 reference je víc než 100 dobrých reklam

Prodej výrobků a služeb je v moderním světě stále náročnější. Prostředí přeplněné různorodou konkurencí čeká na každou vaši chybu. Navíc už snad neexistuje nic, co by se nedalo poměrně snadno okopírovat. Můžete do marketingu nalít miliony, ale pokud nebudou zákazníci spokojeni, obchod nikdy neporoste. Proto se klade stále větší důraz na reference.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Odpovídejte na otázky a nepřijdete o zákazníky
3 min. doba čtení

Odpovídejte na otázky a nepřijdete o zákazníky

Máte e-shop? Připravte jej na vánoční sezónu. Období pokoje, rodiny a vánoční pohody nezačíná první adventní nedělí – už je v plném proudu. Čtete správně. Možná jste se ještě nevzpamatovali z léta, ale obchodníci postupně, ale jistě vytahují silné kalibry pro hlavní sezónu roku. Nepodceňujte přípravu a zajistěte, aby váš e-shop fungoval na plné obrátky. 

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
Přečíst článek
Jak získat zpětnou vazbu od zákazníků
4 min. doba čtení

Jak získat zpětnou vazbu od zákazníků

Ti, kteří získáváte zpětnou vazbu od zákazníků, určitě potvrdíte, že vám pomohla zoptimalizovat obchodní procesy, zlepšit prodejní techniky nebo upravit komunikaci a zvýšit počet spokojených zákazníků. Vy, kteří to neděláte, byste s tím určitě měli začít.

Přečíst článek
Jak neztratit zákazníka na vašem e-shopu
10 min. doba čtení

Jak neztratit zákazníka na vašem e-shopu

Jako performance agentura, která řeší výkon převážně e-shopů, máme přístup k velkému množství webů. Proto jsme se rozhodli napsat článek, jehož cílem bude upozornit majitele e-shopů na předcházení chybám, které dokážou odradit potenciálního kupujícího. Následně je velká šance, že kupující sáhne po konkurenční stránce.

Jakub Bielik Jakub Bielik
Head of Performance - PTA Group
Přečíst článek
Typy chatbotů a nápady, co s nimi
12 min. doba čtení

Typy chatbotů a nápady, co s nimi

Firemní chatboty dokážou okamžitě odpovědět zákazníkům a tím je dokážou ujistit, že se o jejich problémy někdo postará. Čím déle zákazník čeká, tím víc je frustrovaný. Tato frustrace má potom negativní dopad na první dojem z vaší firmy.

Róbert Szabó Róbert Szabó
Chief Innovation Officer v PS:Digital
Přečíst článek
Průzkum spokojenosti zákazníků přes Google formulář
6 min. doba čtení

Průzkum spokojenosti zákazníků přes Google formulář

Průzkum spokojenosti může být klíčovým nástrojem ve vašem podnikání. Ať už prodáváte zboží, nebo poskytujete služby, váš byznys se nikam nepohne, pokud spotřebitelé nedostanou to, co chtějí. Je proto důležité, abyste spokojenost vašich zákazníků nebrali na lehkou váhu. Pokud chcete vědět, jaké pocity v nich po nákupu zanecháváte, můžete využít Google formuláře.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+