Články a novinky na téma Email marketing

Konference E-mail Restart 2025 maximalizuje využití zákaznických dat 
3 min. doba čtení

Konference E-mail Restart 2025 maximalizuje využití zákaznických dat 

Digitální agentura Taste pořádá čtvrtý ročník konference E-mail Restart, který se bude konat 23. ledna 2025 v Kině Lucerna. Tato největší offline konference o e-mailingu v České republice nabídne celkem 11 přednášek, které se zaměří na maximální využití zákaznických dat. Účastníci se mohou těšit na praktické návody, reálné ukázky a case studies, které budou moci […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo může být časem klidně celý festival. Eventové prostředí na to ale zatím není připravené
8 min. doba čtení

Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo může být časem klidně celý festival. Eventové prostředí na to ale zatím není připravené

Ondra Ratajský ze SmartEmailingu je jednou z klíčových osobností českého digitálního marketingu a neznámý není ani na Slovensku. Jeho jméno je spojené s e-mail marketingem, největší akcí pro digitální komunitu Czech On-line Expo i netradičním podcastovým studiem v obytném autě. Letos obsadil stříbrnou příčku jako Osobnost roku na WebTop100. V rozhovoru sdílí své vize, zkušenosti […]

Ondrej Ratajský Ondrej Ratajský
Team Leader Marketingu, SmartEmailing
Přečíst článek
Každý druhý e-mail na Seznamu je marketingové sdělení
5 min. doba čtení

Každý druhý e-mail na Seznamu je marketingové sdělení

Informační a komunikační technologie se vyvíjejí stále rychlejším tempem. Zatímco v minulých dekádách sloužil e-mail primárně k běžné one-to-one komunikaci, dnes se z něj stává významný obchodní nástroj. Analýza, kterou připravila společnost Ecomail ve spolupráci se Seznamem, ukazuje, že 54 % e-mailů tvoří na Seznamu právě marketingová sdělení.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Úspěšný e-mailový marketing odhalen: 10 základních zásad pro úspěch
4 min. doba čtení

Úspěšný e-mailový marketing odhalen: 10 základních zásad pro úspěch

E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti.

Jan Bindr Jan Bindr
Majiteľ agentúry Optimio
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+