Články a novinky na téma HR

Jak mohou lidské zdroje podporovat růst e-commerce
2 min. doba čtení

Jak mohou lidské zdroje podporovat růst e-commerce

Úspěch v online prostoru závisí nejen na dobrých webových stránkách a kvalitním zboží. Každý skvělý e-shop je výsledkem dobře promazaného stroje s různými dovednostmi, od technicky zdatných vývojářů po rychlé doručovatele. A v srdci tohoto ach-systému je chytrý tým lidských zdrojů, který organizuje důležité lidské složky.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Důraz na péči o zaměstnance je pro firmy klíčová
3 min. doba čtení

Důraz na péči o zaměstnance je pro firmy klíčová

V tomto rychle se měnícím světě si firmy uvědomují požadavky zaměstnanců na pracovní pohodu. Podle nedávné studie společnosti MetLife je pečující kultura rozhodující pro zvýšení celkového štěstí a spokojenosti zaměstnanců v práci. Skutečná starost o zaměstnance v kanceláři i mimo ni spočívá na bedrech personalistů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak napsat pracovní inzerát, který zachytí ty nejlepší uchazeče
5 min. doba čtení

Jak napsat pracovní inzerát, který zachytí ty nejlepší uchazeče

Zaujmout uchazeče o práci není nic snadného – a tím spíše takové, kteří se perfektně hodí na nabízenou pozici i do vaší firmy. Správně napsaný inzerát vám přitom může celý proces značně usnadnit, zefektivnit, a ještě přilákat ty nejlepší nové kolegy, se kterými si budete ihned rozumět. Jak jej vytvořit a na co si dát […]

Zdeno Konečný Zdeno Konečný
Riaditeľ marketingovej agentúry Krejta
Přečíst článek
Jak vést pracovní pohovor?
7 min. doba čtení

Jak vést pracovní pohovor?

Většinou posloucháme, jak se připravit na pohovor jako uchazeč. Avšak nikdo neřeší to, že i pro samotného náboráře to není lehká práce. Samozřejmě, časem a s více zkušenostmi se z toho stane hračka, ale začátky bývají těžké. Správný náborář by měl umět vést pohovor a zároveň zajistit, aby se uchazeči cítili pohodlně. Všemu předchází důležitá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak zvýšit účinnost komunikace ve firmě
9 min. doba čtení

Jak zvýšit účinnost komunikace ve firmě

Komunikace v e-mailech, telefonátech, při prezentacích, během setkání či jen tak na chodbě je běžnou součástí každé firmy. Pokud chcete, aby byla ve vaší firmě účinnější, využijte principy barevné typologie. Na základě rozdělení osobností do 4 základních komunikačních stylů můžete získané know-how využít při pohovorech, firemních školeních či při zlepšení celkové komunikace ve vaší firmě, ve […]

Linda Lukačková Linda Lukačková
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+