2 min. doba čtení

Nárůst zisku dokonce 216 %! GymBeam stále roste a překonává plánované výsledky

Společnost GymBeam se dlouhodobě drží na špičce e-commerce hráčů střední a východní Evropy. První tři kvartály roku 2023 jsou toho jasným důkazem. Úspěchů dosahuje napříč všemi patnácti trhy, ve kterých působí. Těch největších například na jednom z nejmladších trhů - v Itálii poprvé překonává tržby přes 24 milionů korun.

Nárůst zisku dokonce 216 %! GymBeam stále roste a překonává plánované výsledky

Meziroční růst téměř 70 %

Za první tři kvartály tohoto roku společnost dosáhla tržby ve výši 2,9 miliardy korun s meziročním růstem téměř 70 %. Do konce roku by to mohlo být ještě o miliardu víc. Nejvýrazněji roste v Polsku, Řecku a již zmíněné Itálii. Dále zaznamenává také významný nárůst návštěvnosti, a to o 46 % ve srovnání s minulým rokem, a o 10 % oproti předchozímu kvartálu. 

V rámci nedávného podzimního výprodeje GymBeam dosáhl i několika dalších rekordů – rekordního obratu dosahujícího téměř 400 milionu korun během pouhých 30 dní a rekordu v balení a odeslání, kdy během jediného dne bylo odesláno 19 000 balíků obsahujících celkem 150 000 produktů. Tento výkonnostní skok zahrnoval meziroční nárůst obratu z výprodeje o 160 % a zisku dokonce o 216 %. 

Novinkou pro GymBeam je vydání a zveřejnění prvního ESG reportu. V tom porovnává jednotlivé metriky z roku 2021 a 2022 a přináší tak ucelený pohled, jak funguje v oblasti společenské odpovědnosti, správy a řízení podniků a ekologické udržitelnosti. Jedním z důvodu tvorby tohoto reportu je mimo jiné následné sdílení se všemi zaměstnanci napříč pozicemi.

“Transparentnost a otevřená komunikace s našimi zaměstnanci jsou pro nás klíčová. Pravidelné sdílení informací ohledně našich splněných a stanovených cílů zvyšuje hrdost zaměstnanců na jejich práci a úsilí, které vkládají do našeho společného cíle, je to důležité pro budování pozitivní pracovní kultury a závazku.“ říká Dalibor Cicman,CEO společnosti. 

Vize společnosti se neustále rozvíjí a tyto kvartální výsledky společně s informacemi z ESG reportu jsou jasným důkazem pevného postavení na trhu a závazku k neustálému růstu a inovacím. 

Credit: Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+