2 min. doba čtení

Nárůst zisku dokonce 216 %! GymBeam stále roste a překonává plánované výsledky

Společnost GymBeam se dlouhodobě drží na špičce e-commerce hráčů střední a východní Evropy. První tři kvartály roku 2023 jsou toho jasným důkazem. Úspěchů dosahuje napříč všemi patnácti trhy, ve kterých působí. Těch největších například na jednom z nejmladších trhů - v Itálii poprvé překonává tržby přes 24 milionů korun.

Nárůst zisku dokonce 216 %! GymBeam stále roste a překonává plánované výsledky

Meziroční růst téměř 70 %

Za první tři kvartály tohoto roku společnost dosáhla tržby ve výši 2,9 miliardy korun s meziročním růstem téměř 70 %. Do konce roku by to mohlo být ještě o miliardu víc. Nejvýrazněji roste v Polsku, Řecku a již zmíněné Itálii. Dále zaznamenává také významný nárůst návštěvnosti, a to o 46 % ve srovnání s minulým rokem, a o 10 % oproti předchozímu kvartálu. 

V rámci nedávného podzimního výprodeje GymBeam dosáhl i několika dalších rekordů – rekordního obratu dosahujícího téměř 400 milionu korun během pouhých 30 dní a rekordu v balení a odeslání, kdy během jediného dne bylo odesláno 19 000 balíků obsahujících celkem 150 000 produktů. Tento výkonnostní skok zahrnoval meziroční nárůst obratu z výprodeje o 160 % a zisku dokonce o 216 %. 

Novinkou pro GymBeam je vydání a zveřejnění prvního ESG reportu. V tom porovnává jednotlivé metriky z roku 2021 a 2022 a přináší tak ucelený pohled, jak funguje v oblasti společenské odpovědnosti, správy a řízení podniků a ekologické udržitelnosti. Jedním z důvodu tvorby tohoto reportu je mimo jiné následné sdílení se všemi zaměstnanci napříč pozicemi.

“Transparentnost a otevřená komunikace s našimi zaměstnanci jsou pro nás klíčová. Pravidelné sdílení informací ohledně našich splněných a stanovených cílů zvyšuje hrdost zaměstnanců na jejich práci a úsilí, které vkládají do našeho společného cíle, je to důležité pro budování pozitivní pracovní kultury a závazku.“ říká Dalibor Cicman,CEO společnosti. 

Vize společnosti se neustále rozvíjí a tyto kvartální výsledky společně s informacemi z ESG reportu jsou jasným důkazem pevného postavení na trhu a závazku k neustálému růstu a inovacím. 

Credit: Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe