2 min. doba čtení

Nárůst zisku dokonce 216 %! GymBeam stále roste a překonává plánované výsledky

Společnost GymBeam se dlouhodobě drží na špičce e-commerce hráčů střední a východní Evropy. První tři kvartály roku 2023 jsou toho jasným důkazem. Úspěchů dosahuje napříč všemi patnácti trhy, ve kterých působí. Těch největších například na jednom z nejmladších trhů - v Itálii poprvé překonává tržby přes 24 milionů korun.

Nárůst zisku dokonce 216 %! GymBeam stále roste a překonává plánované výsledky

Meziroční růst téměř 70 %

Za první tři kvartály tohoto roku společnost dosáhla tržby ve výši 2,9 miliardy korun s meziročním růstem téměř 70 %. Do konce roku by to mohlo být ještě o miliardu víc. Nejvýrazněji roste v Polsku, Řecku a již zmíněné Itálii. Dále zaznamenává také významný nárůst návštěvnosti, a to o 46 % ve srovnání s minulým rokem, a o 10 % oproti předchozímu kvartálu. 

V rámci nedávného podzimního výprodeje GymBeam dosáhl i několika dalších rekordů – rekordního obratu dosahujícího téměř 400 milionu korun během pouhých 30 dní a rekordu v balení a odeslání, kdy během jediného dne bylo odesláno 19 000 balíků obsahujících celkem 150 000 produktů. Tento výkonnostní skok zahrnoval meziroční nárůst obratu z výprodeje o 160 % a zisku dokonce o 216 %. 

Novinkou pro GymBeam je vydání a zveřejnění prvního ESG reportu. V tom porovnává jednotlivé metriky z roku 2021 a 2022 a přináší tak ucelený pohled, jak funguje v oblasti společenské odpovědnosti, správy a řízení podniků a ekologické udržitelnosti. Jedním z důvodu tvorby tohoto reportu je mimo jiné následné sdílení se všemi zaměstnanci napříč pozicemi.

“Transparentnost a otevřená komunikace s našimi zaměstnanci jsou pro nás klíčová. Pravidelné sdílení informací ohledně našich splněných a stanovených cílů zvyšuje hrdost zaměstnanců na jejich práci a úsilí, které vkládají do našeho společného cíle, je to důležité pro budování pozitivní pracovní kultury a závazku.“ říká Dalibor Cicman,CEO společnosti. 

Vize společnosti se neustále rozvíjí a tyto kvartální výsledky společně s informacemi z ESG reportu jsou jasným důkazem pevného postavení na trhu a závazku k neustálému růstu a inovacím. 

Credit: Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+