Články a novinky na téma Marketingová strategie

Zákazníci vyhledávají privátní značky stále více
2 min. doba čtení

Zákazníci vyhledávají privátní značky stále více

V důsledku rostoucího finančního tlaku spotřebitelé hledají cenově dostupné alternativy, aniž by museli dělat kompromisy v kvalitě. To vede k boomu „dupe“ produktů a privátních značek. V roce 2023 dosáhly výdaje na produkty vlastních značek rekordních 236,6 miliardy dolarů. V nejistých ekonomických časech proto maloobchodníci stále více investují do privátních značek, aby oslovili zákazníky, kteří […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Effie Awards 2024: Co spojuje nejúspěšnější reklamy?
3 min. doba čtení

Effie Awards 2024: Co spojuje nejúspěšnější reklamy?

Jak mohou značky zaujmout v přeplněném reklamním prostoru a dosáhnout výsledků? Odpověď hledají marketéři po celém světě. Nejnovější analýza Effie Awards Europe 2024 ve spolupráci se společností Kantar odhaluje, co stojí za úspěšnými kampaněmi. Kreativita totiž není jen o poutavých vizuálech – je to strategický nástroj, který dokáže značku odlišit, vyvolat emoci a dlouhodobě posílit […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
6 nejlepších příkladů retargetingových reklam
10 min. doba čtení

6 nejlepších příkladů retargetingových reklam

Když se řekne retargeting, většině z nás napadnou jednoduché bannerové reklamy zobrazující produkty, o které jsme se nedávno zajímali. Retargeting však dokáže mnohem více. Se správnými daty a technologiemi můžeme oslovit velmi specifické skupiny uživatelů nebo dosáhnout složitých cílů. Podívejme se na několik příkladů retargetingových reklam a co nám říkají o retargetingu obecně. Dozvíte se, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Přečíst článek
88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?
5 min. doba čtení

88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?

Nejnovější výroční zpráva společnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) přináší nové poznatky o tom, kam se ubírají očekávání současných nakupujících. Průzkum se uskutečnil na vzorku více než 8 000 zákazníků ze zemí jako USA, Velká Británie, Francie, Německo, Kanada, Austrálie a Indie. Proč je omnichannel buzzwordem současnosti? A které strategie si musí značky osvojit, aby […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co je Guerilla Marketing?
4 min. doba čtení

Co je Guerilla Marketing?

Guerilla marketing je inovativní reklamní strategie, která využívá překvapení a nekonvenční metody k propagaci produktů nebo služeb. Tento přístup je obzvláště účinný při upoutání pozornosti spotřebitelů na přeplněném trhu, přičemž často spoléhá spíše na kreativitu a nízkonákladovou taktiku než na tradiční mediální kanály. Guerilla marketing je způsob, jak se firma může dostat ke slovu, aniž […]

Přečíst článek
Dlouhodobá strategie je klíčem k růstu, ukazuje studie
3 min. doba čtení

Dlouhodobá strategie je klíčem k růstu, ukazuje studie

Výzkum společnosti WARC ve spolupráci s Googlem přináší doporučení jak dosáhnout udržitelný růst napříč marketingovým funnelem. Receptem je vyvážená investice do Marketing Mix Modelingu (MMM), atribuce a umělé inteligence. Tyto nástroje pomáhají porozumět komplexním vazbám mezi marketingovými aktivitami a obchodními výsledky, ať už v krátkodobém či dlouhodobém horizontu. Optimalizace marketingového rozpočtu pro maximální efektivitu Podle […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+