Jak rozjet značku od nuly. Disclaimer: mám vhodný produkt
Nový produkt, nový trh nebo jen nápad, jak vylepšit stávající produkt. Jak ale založit značku od nuly? Upozornění: potřebujete vhodný produkt.
Nový produkt, nový trh nebo jen nápad, jak vylepšit stávající produkt. Jak ale založit značku od nuly? Upozornění: potřebujete vhodný produkt.
Den otců už dávno není o sentimentálních přáních a grilování na zahradě. Je to velká nákupní sezóna pro online obchody. Protože lidé chtějí více oslavovat otcovství, dostávají elektronické obchody příležitost k rozšíření svého podnikání.
Jak nastavit realistická očekávání? Co mohu očekávat od spolupráce se stratégem nebo agenturou?
V konkurenčním prostředí online reklamy je zvládnutí Google Ads biddingových strategií tajemstvím úspěchu. Vedle základů se v tomto článku od 6clickz věnujeme pokročilým strategiím pro zvýšení výkonnosti kampaní a získání cenných informací.
V dnešním světě, který se neustále mění a dynamicky rozvíjí, je zásadní zohlednit a uznat přínos každé individuální zkušenosti a perspektivy. V marketingu to nabývá ještě většího významu, protože budování hlubokých vztahů s lidmi vyžaduje empatii, kreativitu a širší úhel pohledu. Proto je nezbytné vyzdvihnout sílu, která působí v tichosti, mnohými je podceňována nebo přehlížena, […]
Nedávná studie ukázala, že více než polovina malých a středních podniků v Británii nemá marketingový akční plán. Většina z nich nemá dokonce ani podnikatelský plán. Na podobné téma se zaměřily i slovenské agentury.
Asi vás nepřekvapí, že akvizice nového zákazníka je nákladná, řeší se to na v podstatě každé konferenci pro e-shopaře, ale jak nákladná? V České republice podle dat SmartEmailingu stojí získat nového zákazníka z tradičních marketingových kanálů 800 – 1000 Kč. Za tradiční marketingové kanály jsou považovány PPC systémy jako Google Ads a Meta Ads.
Je snadné provozovat sexshop na Slovensku? Byznys v eCommerce se dá dělat smysluplně dokonce i v tabu segmentu, pokud má dobře nastavenou byznys marketingovou strategii. Martina Melíšková, brand manažerka iSEXshop.sk v rozhovoru hovoří o tom, jak strategie od Levosphere pomohla značce. Značně ovlivnila rozhodování firmy, jaké produktové portfolio dále rozvíjet a které produkty naopak vynechat […]
Na dnešním rychle se měnícím trhu je marketingová strategie nezbytností. Je to klíčový nástroj, který může rozhodnout o úspěchu či neúspěchu společnosti. Co přesně ale dobrá marketingová strategie zahrnuje a proč je tak důležitá?