Zajímá mě

Jak napojit velké B2B firmy na e-commerce marketplace (Kamil Aujeský, Widerio)

Kamil Aujeský je známá slovenská marketingová celebrita. Má vlastní agenturu samsiDigital a je také spolumajitelem developerské společnosti Studio TEM. V současnosti chce prorazit na e-commerce…

Buďte doma jako doma. Visual Search a jednoduchý nákup nábytku

Každý z nás má pro svůj domov jedinečnou vizi, nápady a inspirace. Vyhledat e-shop s konkrétním designovým stylem nebo oblíbeného výrobce může být jednoduché. Najít…

Tak kdo je ten špatný, když je klient smutný? Samotný klient, nebo konzultant?

Jako existuje boj mezi peklem a nebem, Applem vs. Microsoftem či iOS vs. Androidem, existuje také souboj konzultantů a firem, které si je platí. Takto…

Jak na e-mailový marketing e-shopu?

Marketing určitě není jen o nově příchozích klientech. Po jejich získání byste se je měli snažit udržet. Získat si jejich přízeň a udělat z nich pravidelně…

Trendy dnešní doby: vlastní blog

Pokud se zajímáte o toto téma, máte bezpochyby něco, co chcete více nebo méně pravidelně oznamovat světu.

5 kroků, jak se zorientovat při výběru platební brány pro váš e-shop

Platební brána se z ojedinělého systému pro moderní způsoby platby postupně vyvinula v téměř samozřejmou součást  e-shopů. S rostoucí poptávkou po online nakupování bez použití…

UX a chatboty: základní doporučení

Článek popisuje základní odlišnosti v návrhu User Experience pro chatboty, kde na rozdíl od grafického uživatelského rozhraní se důraz klade na jednoduchou textovou konverzaci. 

Slovenská e-commerce firma s obratem 6 a ziskem 4 miliony eur (Peter Hrbáčik, itrinity)

Peter Hrbáčik, ředitel společnosti itrinity, byl hostem v našem studiu už podruhé. Téměř přesně před dvěma roky vyprávěl o tom, jak se mu podařilo vybudovat mimořádně úspěšnou…

Jak vytvořit DNA značky a dlouhodobě ji udržet při komunikaci?

O DNA značky se toho popsalo opravdu mnoho. Při hledání relevantních odpovědí v knihách nebo na internetu narazíte na množství rozporuplných názorů a pohledů na…

Jak rozběhnout a řídit úspěšný e-shop s nábytkem (Ján Pazdúr, Nabbi.sk)

Ján Pazdúr, ředitel mimořádně známého a oblíbeného e-shopu s nábytkem Nabbi.sk, nám povyprávěl o tom, proč se před čtyřmi roky rozhodl jít právě do tohoto segmentu, co jsou…

Následující →

Jak napojit velké B2B firmy na e-commerce marketplace (Kamil Aujeský, Widerio)

Kamil Aujeský je známá slovenská marketingová celebrita. Má vlastní agenturu samsiDigital a je také spolumajitelem developerské společnosti Studio TEM. V současnosti chce prorazit na e-commerce…

Buďte doma jako doma. Visual Search a jednoduchý nákup nábytku

Každý z nás má pro svůj domov jedinečnou vizi, nápady a inspirace. Vyhledat e-shop s konkrétním designovým stylem nebo oblíbeného výrobce může být jednoduché. Najít…

Tak kdo je ten špatný, když je klient smutný? Samotný klient, nebo konzultant?

Jako existuje boj mezi peklem a nebem, Applem vs. Microsoftem či iOS vs. Androidem, existuje také souboj konzultantů a firem, které si je platí. Takto…

Jak na e-mailový marketing e-shopu?

Marketing určitě není jen o nově příchozích klientech. Po jejich získání byste se je měli snažit udržet. Získat si jejich přízeň a udělat z nich pravidelně…

Trendy dnešní doby: vlastní blog

Pokud se zajímáte o toto téma, máte bezpochyby něco, co chcete více nebo méně pravidelně oznamovat světu.

5 kroků, jak se zorientovat při výběru platební brány pro váš e-shop

Platební brána se z ojedinělého systému pro moderní způsoby platby postupně vyvinula v téměř samozřejmou součást  e-shopů. S rostoucí poptávkou po online nakupování bez použití…

UX a chatboty: základní doporučení

Článek popisuje základní odlišnosti v návrhu User Experience pro chatboty, kde na rozdíl od grafického uživatelského rozhraní se důraz klade na jednoduchou textovou konverzaci. 

Slovenská e-commerce firma s obratem 6 a ziskem 4 miliony eur (Peter Hrbáčik, itrinity)

Peter Hrbáčik, ředitel společnosti itrinity, byl hostem v našem studiu už podruhé. Téměř přesně před dvěma roky vyprávěl o tom, jak se mu podařilo vybudovat mimořádně úspěšnou…

Jak vytvořit DNA značky a dlouhodobě ji udržet při komunikaci?

O DNA značky se toho popsalo opravdu mnoho. Při hledání relevantních odpovědí v knihách nebo na internetu narazíte na množství rozporuplných názorů a pohledů na…

Jak rozběhnout a řídit úspěšný e-shop s nábytkem (Ján Pazdúr, Nabbi.sk)

Ján Pazdúr, ředitel mimořádně známého a oblíbeného e-shopu s nábytkem Nabbi.sk, nám povyprávěl o tom, proč se před čtyřmi roky rozhodl jít právě do tohoto segmentu, co jsou…

Následující →
Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.