Články

Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce
3 min. doba čtení

Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce

Zákazníci dnes očekávají, že jim značka bude rozumět bez ohledu na to, zda právě otevřou aplikaci, kliknou na e-mail nebo navštíví web. Místo toho však často zažívají chaotickou komunikaci: v jednu chvíli je čeká připomínka v košíku, o pár hodin později obecný newsletter a mezitím push notifikace s nesouvisející akcí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie
6 min. doba čtení

AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie

AI revoluce mění pravidla digitální reklamy – prediktivní modely a bidding strategie poháněné umělou inteligencí dokážou v reálném čase odhadnout hodnotu každého kliknutí a automaticky upravovat nabídky pro maximální zisk. Díky inteligentnímu škálování kampaní už neplatíte za dohady, ale za výsledky.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Přečíst článek
Nestačí byť dobrý. Značka musí byť výrazná a užitočná zároveň
3 min. doba čtení

Nestačí byť dobrý. Značka musí byť výrazná a užitočná zároveň

Zákaznická zkušenost dnes ovlivňuje značku víc než reklama. A i když jsou spokojení zákazníci důležití, pro růst zkrátka nestačí, že vás mají rádi. Klíčem je vytvořit výjimečný a zapamatovatelný zážitek. Takový, který vás odliší – a tím vás ochrání před cenovým srovnáváním, odchodem ke konkurenci nebo tlakem na marži.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Proč je správné naceňování zboží stále důležitější: Jak data mění věrnost zákazníků
2 min. doba čtení

Proč je správné naceňování zboží stále důležitější: Jak data mění věrnost zákazníků

Strategické naceňování je důležitější než kdy dřív a zásadně mění způsob, jakým firmy komunikují se spotřebiteli. A to zejména v době, kdy jsou zákazníci stále citlivější na cenu. Podle nejnovější studie Retail Gazette – Acuity Pricing Report dochází k výrazným změnám ve spotřebitelském chování. Věrnost značkám ustupuje a spotřebitelé ve všech segmentech stále častěji upřednostňují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Dognet 2.0: středoevropská affiliate síť spouští nový systém už i pro inzerenty. Je rychlejší, přehlednější a připravený na budoucnost
3 min. doba čtení

Dognet 2.0: středoevropská affiliate síť spouští nový systém už i pro inzerenty. Je rychlejší, přehlednější a připravený na budoucnost

Dognet se po třech letech vývoje technologicky posouvá na zcela novou úroveň. Po migraci publisherů přichází 20. května na řadu i druhá fáze – přechod inzerentů na nový systém Dognet 2.0. Vlastní technické řešení má přinést větší flexibilitu, lepší reporting a schopnost reagovat na měnící se trh rychleji než kdy dřív. To vše pro tisíce […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)
1 min. doba čtení

Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)

Jak se z malé slovenské firmy stane globální hráč v SEO, který si programuje vlastní nástroje a rankuje na tisíce klíčových slov ve více než 25 jazycích? V rozhovoru s Viktorem Zemanem, zakladatelem Quality Unit (LiveAgent, Post Affiliate Pro), se ponoříme hluboko do světa technického i obsahového SEO, automatizace, linkbuildingu a také pádů, ze kterých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+