Články a novinky na téma Automatizace a AI

Google do AI investuje 75 miliard dolarů
2 min. doba čtení

Google do AI investuje 75 miliard dolarů

Podle prohlášení generálního ředitele Sundara Pichaie při zveřejnění finančních výsledků Alphabetu za čtvrté čtvrtletí 2024 plánuje společnost v roce 2025 investovat přibližně 75 miliard dolarů. Ve srovnání s 32,3 miliardami dolarů investovanými v roce 2023 jde o výrazný nárůst, který poukazuje na stupňující se souboj technologických gigantů o prvenství v oblasti umělé inteligence.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
METRIXANA – Napojte si data z Heureky či Shoptetu přímo do Looker Studia
2 min. doba čtení

METRIXANA – Napojte si data z Heureky či Shoptetu přímo do Looker Studia

V dnešním dynamickém online prostředí jsou kvalitní a přehledná data základem úspěšných podnikatelských rozhodnutí. Pro mnoho majitelů e-shopů, marketérů či analytiků však může být práce s daty z různých zdrojů náročná a obtížně čitelná. Právě tady přichází na scénu METRIXANA, řešení, které přináší snadný způsob, jak propojit, zpracovat a vizualizovat marketingová data.

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder
Přečíst článek
6 nejlepších příkladů retargetingových reklam
10 min. doba čtení

6 nejlepších příkladů retargetingových reklam

Když se řekne retargeting, většině z nás napadnou jednoduché bannerové reklamy zobrazující produkty, o které jsme se nedávno zajímali. Retargeting však dokáže mnohem více. Se správnými daty a technologiemi můžeme oslovit velmi specifické skupiny uživatelů nebo dosáhnout složitých cílů. Podívejme se na několik příkladů retargetingových reklam a co nám říkají o retargetingu obecně. Dozvíte se, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Přečíst článek
AI Chatbot v Magento e-shopu. Dokáže zvýšit prodej?
8 min. doba čtení

AI Chatbot v Magento e-shopu. Dokáže zvýšit prodej?

V současné době zákazníci stále více očekávají personalizovaný přístup a okamžité odpovědi na jejich otázky. Řešením pro každý e-shop je implementace AI chatbota. Nejenže zlepšuje zákaznický servis, ale dokáže také zvýšit prodeje, šetřit čas zákaznické podpory a sbírat cenná data o chování zákazníků. Chatbot je zákazníkům k dispozici 24/7, což zvyšuje jejich spokojenost. Zákazníky provede […]

Mário Babej Mário Babej
CEO, WAME s.r.o.
Přečíst článek
Umělá inteligence v e-commerce: Jak vám pomůže při správě e-shopu a tvorbě obsahu?
4 min. doba čtení

Umělá inteligence v e-commerce: Jak vám pomůže při správě e-shopu a tvorbě obsahu?

Lepší zákaznická zkušenost, více prodejů a méně času stráveného administrací vašeho e-shopu. Líbily by se takové benefity i vám? Potom byste měli začít co nejdříve využívat možností, které nabízí umělá inteligence. Podle statistik CREATIVE sites zatím jen 25 % všech majitelů e-shopů používá AI nástroje. A to je docela škoda. Jak vám umělá inteligence usnadní […]

Ivan Cingel Ivan Cingel
COO v CREATIVE sites, CreativeSites, s.r.o.
Přečíst článek
Jak rozpoznat text vytvořený umělou inteligencí
3 min. doba čtení

Jak rozpoznat text vytvořený umělou inteligencí

Nedávné pokroky v jazykových modelech výrazně ztížily rozlišování textu napsaného strojem od toho lidského. Obzvláště v e-commerce představují nástroje AI značné usnadnění. Umělá inteligence dokáže v okamžiku generovat vše od popisů produktů až po odpovědi zákazníkům. I když tyto nástroje dokáží vytvářet velmi plynulé texty, důkladná analýza odhalí jemné vzorce – od opakování slovní zásoby […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Google Shopping se výrazně změní
3 min. doba čtení

Google Shopping se výrazně změní

Nakupování online se mění díky novým nástrojům. Využití umělé inteligence umožňuje zkoumat chování spotřebitelů, vyhledávat nabídky a vytvářet personalizované návrhy. Změna přichází také do služby Google Shopping. Přichází inovativní nákupní platforma, která změní online nakupování. Nová verze byla minulý týden spuštěna v USA.

Redakce Redakce
Přečíst článek
CMOs přijímají generativní AI i přes nedostatek znalostí
2 min. doba čtení

CMOs přijímají generativní AI i přes nedostatek znalostí

Generativní umělá inteligence si v marketingu získává stále větší popularitu a 90 % organizací do ní plánuje investovat. Znepokojující však je, že drtivá většina marketingových ředitelů připouští, že zcela nerozumí této technologii ani jejímu potenciálnímu vlivu na obchodní procesy. Tento nedostatek znalostí může brzdit přijetí pokročilejších aplikací umělé inteligence, které nabízejí významné výhody nejen pro […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+