1min. doba čtení

One-stop shop řešení v e-commerce? Spolehněte se na jednoho silného partnera. (Viktor Doletina – ui42)

Mít všechny marketingové aktivity řešené jednou agenturou je velkou výhodou. Neztrácíte čas komunikací s více dodavateli a všechny procesy jsou plynulejší. Zejména když jde o tak zkušeného partnera, jakým rozhodně ui42 je! Co všechno vám umí přinést spolupráce s nimi a jak celý proces probíhá nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat COO z ui42 Viktor Doletina.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:27 Co je One-Stop-Shop?
  • 02:16 Jaký je ideální klient pro takovou agenturu?
  • 03:46 Dokáže být ui42 odborník na všechno?
  • 07:16 Umíte pokrýt opravdu všechno?
  • 09:34 Kde jsou limity ui42?
  • 10:51 Není snazší a levnější si ty služby poskládat sám?
  • 14:11 Dokážete udržet vysokou míru profesionality?
  • 17:26 Co se dělá na AI oddělení?
  • 20:51 Pro koho je tedy one-stop-shop ideální?
  • 23:18 Jak vnímáte konkurenční boj?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

ui42
Tento článek ti přináší

ui42

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+