1min. doba čtení

One-stop shop řešení v e-commerce? Spolehněte se na jednoho silného partnera. (Viktor Doletina – ui42)

Mít všechny marketingové aktivity řešené jednou agenturou je velkou výhodou. Neztrácíte čas komunikací s více dodavateli a všechny procesy jsou plynulejší. Zejména když jde o tak zkušeného partnera, jakým rozhodně ui42 je! Co všechno vám umí přinést spolupráce s nimi a jak celý proces probíhá nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat COO z ui42 Viktor Doletina.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:27 Co je One-Stop-Shop?
  • 02:16 Jaký je ideální klient pro takovou agenturu?
  • 03:46 Dokáže být ui42 odborník na všechno?
  • 07:16 Umíte pokrýt opravdu všechno?
  • 09:34 Kde jsou limity ui42?
  • 10:51 Není snazší a levnější si ty služby poskládat sám?
  • 14:11 Dokážete udržet vysokou míru profesionality?
  • 17:26 Co se dělá na AI oddělení?
  • 20:51 Pro koho je tedy one-stop-shop ideální?
  • 23:18 Jak vnímáte konkurenční boj?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

ui42
Tento článek ti přináší

ui42

Viac o tejto spoločnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+