Sledujte najnovší obsah Ecommerce Bridge na každej dobrej podcastovej platforme.





Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?
Influencer marketing se mění před očima. Značky zkoušejí virtuální influencery, ale lidé jim zatím příliš nevěří. Paradoxně se však ukazuje, že autenticita, kterou jsme celé roky považovali za klíčovou, už pro mnoho lidí nehraje takovou roli.
Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]