PPC

Jak se stát kvalitním PPCčkářem
17min. doba čtení

Jak se stát kvalitním PPCčkářem

Pokud se zajímáte o marketing, máte rádi čísla a baví vás to přetavit do něčeho, kde někomu budete umět přinášet výsledky a díky tomu si i vydělávat, možná je práce PPCčkáře pro vás to pravé. K této cestě ale vede několik úskalí a hromada snahy, které je možno dobré předem alespoň z náhledu poznat, předtím […]

Martin Bulák Martin Bulák
CEO & PPC špecialista / BOOSTERS
Přečíst článek
Jak využít analýzu klíčových slov?
5min. doba čtení

Jak využít analýzu klíčových slov?

Kvalitní analýza klíčových slov je základem pro SEO. Ale nejen pro něj. Často se v praxi setkávám s tím, že analýza klíčových slov je buď špatně udělaná, nebo není dostatečně využívaná. Jak ji tedy správně používat? 

Lukáš Bureš Lukáš Bureš
Founder, CEO a Marketing Manager EVOLUTION MARKETING
Přečíst článek
Jsou Performance Max kampaně trhák nebo propadák?
4min. doba čtení

Jsou Performance Max kampaně trhák nebo propadák?

Google před nějakou dobou začal opouštět SMART kampaně a přinesl nám novinku v podobě Performance Max formátu. Ten, narozdíl od ostatních reklamních formátů od Google, má k dispozici celý jeho reklamní prostor. Na kampaň tedy narazíte jak ve vyhledávací síti (vyhledávače, nákupy, mapy,…), tak v té obsahové (YouTube, Gmail, Blogger,…). Máte tedy šanci potenciálního zákazníka […]

Filip Svárovský Filip Svárovský
CEO Tanganica
Přečíst článek
Strategická optimalizace Google Ads kampaní vs. Performance optimalizace Google Ads kampaní
8min. doba čtení

Strategická optimalizace Google Ads kampaní vs. Performance optimalizace Google Ads kampaní

V dnešním online světě nás neustále bombardují slovní spojení jako „optimalizace, strategie účtu, performance kampaně, awareness kampaně, skóre optimalizace, KPI, konverzní poměr“. Častokrát mají při jejich čtení klienti chaos a ani sami marketéři nedokážou jasně určit, proč a s jakým cílem jsou prováděny změny v Google Ads účtu. Zřejmě konverzní poměr klesá kvůli strategickému přístupu […]

Miroslav Zemenčík Miroslav Zemenčík
PPC Specialist
Přečíst článek
Vánoční PPC kampaně a jejich optimalizace
3min. doba čtení

Vánoční PPC kampaně a jejich optimalizace

U vánočních reklamních kampaní platí, že co nestihnete nebo zanedbáte na začátku, budete později těžko dohánět. Začít s jejich přípravou je optimální alespoň s dvou- až tříměsíčním předstihem. Jejich optimalizaci a úpravám byste se u menších kampaní po spuštění měli věnovat alespoň 2x týdně, větším se věnujte každý den a výkon sledujte i o víkendu.

Petra Čechová Petra Čechová
Performance & Branding Specialist v H1.cz
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+