Články a novinky na téma Brand a Brandbuilding

Retail se mění. Vše je o údajích
3 min. doba čtení

Retail se mění. Vše je o údajích

Nakupování už není jen o předávání hotovosti. V dnešní době chtějí obchody také osobní údaje. Například módní obchody s luxusním zbožím, které začaly u pokladny vyžadovat telefonní čísla. Prý kvůli zasílání elektronických účtenek, což zní docela prakticky. Nebo je to přes čáru?

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co tvoří klíč k brand loyalty?
2 min. doba čtení

Co tvoří klíč k brand loyalty?

V rozvíjejícím se světě e-commerce, kde se počítá každé kliknutí, je nezbytné pochopit složitost chování spotřebitelů. Rozsáhlá zpráva společnosti Intuit The Science of Loyalty proniká hluboko do psychiky spotřebitelů a odhaluje, co stojí za věrností značce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
5 lekcí pro efektivní budování značky e-commerce
7 min. doba čtení

5 lekcí pro efektivní budování značky e-commerce

V dynamicky se rozvíjejícím segmentu e-commerce je pro majitele e-shopů klíčové nezapomínat na základní principy budování značky a zároveň držet krok s neustále se měnícími trendy. V tomto článku se dozvíte praktické rady a inspiraci od profesionálů z brandingové agentury GALTON Brands, které vám pomohou zjistit, jak na této cestě postupovat, zaujmout a udržet si […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Přečíst článek
Logo manuál jako bible komunikace
3 min. doba čtení

Logo manuál jako bible komunikace

Není nic horšího než nekonzistentní komunikace jak online, tak offline. Častokrát vidíme na Instagramu nebo Facebooku reklamu, která sice může být opravdu zajímavá a donutí nás nakoupit, ale když nevíme, k jaké značce jí přiřadit, tak je to možná až zbytečné plýtvání energií. 

Václav Krba Václav Krba
CEO Viva Marketing
Přečíst článek
Zara začne ve Francii prodávat módu z druhé ruky
2 min. doba čtení

Zara začne ve Francii prodávat módu z druhé ruky

Společnost Inditex oznámila, že od čtvrtka 7. září budou moci Francouzi využívat službu Pre-Owned k nákupu použitého oblečení této značky. Francie bude druhým trhem, na kterém španělský prodejce módy spustí svůj nový obchodní model, neboť již působí ve Velké Británii.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+