Z dětského pokoje na největší e-shop s kávou
Tento článek vychází z mé přednášky, kterou jsem měl pro Ecommerce Bridge. Je to série kroků a odhalení know-how, které mě dovedly k vybudování největšího e-shopu s kávou na Slovensku.
Tento článek vychází z mé přednášky, kterou jsem měl pro Ecommerce Bridge. Je to série kroků a odhalení know-how, které mě dovedly k vybudování největšího e-shopu s kávou na Slovensku.
Když značka vstoupí do online světa, stává se součástí nekonečného toku diskusí, trendů a memů. Některé přirozeně září, jiné se jen nejistě snaží najít své místo. Co však odlišuje ty, které dokážou zasáhnout správnou notu, od těch, které vyvolávají jen rozpaky? Podle studie Cultured je klíčem odvaha připojit se ke kultuře způsobem, který nejen pobaví, […]
Podle rozsáhlého výzkumu společnosti Kantar, který analyzoval 20 000 značek v 540 kategoriích a na 54 trzích během deseti let, budování silných značek vyžaduje dva klíčové prvky – smysluplnost a jedinečnost. Výzkum označil diferenciaci značky za klíčový motor růstu, především při oslovování široké skupiny zákazníků.
Nakupování už není jen o předávání hotovosti. V dnešní době chtějí obchody také osobní údaje. Například módní obchody s luxusním zbožím, které začaly u pokladny vyžadovat telefonní čísla. Prý kvůli zasílání elektronických účtenek, což zní docela prakticky. Nebo je to přes čáru?
Nový produkt, nový trh nebo jen nápad, jak vylepšit stávající produkt. Jak ale založit značku od nuly? Upozornění: potřebujete vhodný produkt.
V rozvíjejícím se světě e-commerce, kde se počítá každé kliknutí, je nezbytné pochopit složitost chování spotřebitelů. Rozsáhlá zpráva společnosti Intuit The Science of Loyalty proniká hluboko do psychiky spotřebitelů a odhaluje, co stojí za věrností značce.
Tradiční přístup zaměřený pouze na výkonnost marketingu ustupuje sofistikovanějšímu budování značky, poukazuje analýza společnosti Nest Commerce.
V dynamicky se rozvíjejícím segmentu e-commerce je pro majitele e-shopů klíčové nezapomínat na základní principy budování značky a zároveň držet krok s neustále se měnícími trendy. V tomto článku se dozvíte praktické rady a inspiraci od profesionálů z brandingové agentury GALTON Brands, které vám pomohou zjistit, jak na této cestě postupovat, zaujmout a udržet si […]
Reklamy, které narušují prohlížení nebo nákupní cesty spotřebitelů, snižují angažovanost. Bylo prokázáno, že společnosti kvůli tomu přicházejí o možnosti konverze a prodeje.