Proč je influencer marketing důležitý?
Aby značky navázaly kontakt se svou cílovou skupinou a vystoupily z davu, neustále hledají nové triky. Influencer marketing je dynamická strategie, která mění způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky.
Aby značky navázaly kontakt se svou cílovou skupinou a vystoupily z davu, neustále hledají nové triky. Influencer marketing je dynamická strategie, která mění způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky.
Nedávná zpráva společnosti HypeAuditor odhaluje důležité trendy jak používají nástroje AI influenceři na Instagramu. umělá inteligence začíná hrát roli nejen při tvorbě obsahu, ale také v rámci influencer marketingu. Průzkum mezi 620 influencery z USA, Velké Británie a Austrálie poskytuje přehled o jejich postojích k obsahu vytvářenému umělou inteligencí, digitálním klonům a potenciální budoucnosti influencerů […]
Instagram pokračuje v inovacích na podporu tvůrců. Zavádí status “Open to Collaborating”, který usnadňuje propojení a spolupráci.
V posledních několika letech došlo na scéně influencer marketingu k velké změně – začali se objevovat virtuální influenceři. Značky jsou zvědavé, jak stoupne jejich popularita a zda mají spolupracovat s těmito digitálními subjekty, nebo zůstat u konvenčnějších lidských tvůrců.
V dnešním světě je spolupráce mezi influencery a značkami nedílnou součástí úspěšné kampaně. Aby však byla spolupráce efektivní a transparentní, je nezbytné mít jasně definované smluvní podmínky. Na to však narazily známé osobnosti veřejného života na Slovensku.
Influencer sem, influencer tam. Za jeden příspěvek ve stories si často účtují tisíce a firmy za to platí. Má to vůbec ještě cenu? Má smysl spojovat se s influencerem, který bezhlavě propaguje vše, za co dostane zaplaceno?
Polovina online uživatelů na Slovensku sleduje na sociálních sítích influencera nebo známou osobnost. Jaký je jejich postoj k jejich placené spolupráci a charitativním aktivitám?
Sociální sítě a obecně online prostředí je místem, které nadále roste. Pandémie koronaviru změnila nákupní chování řady lidí, kteří se z různých důvodů naučili žít více online. Na internetu nakupuje více jak 58 % populace Česka a toto číslo se bude určitě nadále zvyšovat. Kromě klasických online kampaní nabízí další možnosti nakupování třeba live streaming, jehož […]
Stále více skloňovaný influencer marketing je pro mnoho lidí stále velkou neznámou. Nejčastější dotazy, se kterými se setkáváme jsou: Je pro naši firmu influencer marketing vhodný? Kolik influencerů je třeba oslovit a jak dlouho bychom s nimi měli spolupracovat? A jak si vlastně vybrat ty správné?