YouTube Create se rozšířil do dalších zemí
YouTube rozšiřuje přístup ke své aplikaci pro střih videa Create, která umožňuje snadno vytvářet krátké filmy přímo v telefonu.
YouTube rozšiřuje přístup ke své aplikaci pro střih videa Create, která umožňuje snadno vytvářet krátké filmy přímo v telefonu.
Timotej Strieš je Head of Online Marketing ve společnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovoru nám prozradil, jak funguje jejich prodej přes e-shop, co vše zastřešuje slovenská pobočka v rámci marketingu i to, proč se Lidl rozhodl zrušit klasické papírové letáky.
Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.
Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.
Tentokrát jsme si povídali s Jurajem Kováčem, kreativním ředitelem snad nejúspěšnější slovenské reklamní agentury THIS IS LOCCO. Vyprávěl nám o tom, jak se jim s kolegy podařilo vytvořit úžasnou kampaň s digitální postavou Bejby Blue pro Tatra banku, jaké marketingové soutěže mají největší váhu i to, co všechno obnáší účast.
Štefan Polgári je spoluzakladatel a ředitel největší slovenské affiliate sítě Dognet. Je respektovaným marketingovým odborníkem, který se o svoje poznatky dělí se všemi a názory se nebojí říkat nahlas. V další části rozhovorů E-commerce Bridge nám povyprávěl i o tom, jak kdysi začínal s internetem pouze po čtvrté odpoledne a čím vším si prošel, než […]
Viktor Pieš je ředitelem společnosti Dodo Systems, která je oficiálním partnerem ERP systému Odoo na Slovensku. Povyprávěl nám, co to ERP systémy jsou, jak se implementují, kdo a kdy je nejvíc potřebuje, ale také o své vlastní cestě k této branži.
Marcel Milo je CEO i spolumajitel performance marketingové agentury Mondays. Ta se prezentuje i claimem „Jsme jiní než ti, na které jste si už zvykli“ a těchto slov se skutečně drží. Je totiž jedna z prvních, která v našich končinách rozšiřuje moderní způsob spolupráce, tzv. Success Fee. Také o tom povídal Marcel v našem rozhovoru.
Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitální agenturu growth hackerů Datacop. Jejich misí je aplikovat strategie digitálních gigantů jako Amazon, Netflix nebo Google pro středně velké digitální firmy. Datacop sídlí v Bratislavě a věnuje se klientům ze Slovenska, Velké Británie i Spojených států amerických.