4 min. doba čtení

Zalando zavádí fulfillment pro prodejce třetích stran. Služba se jmenuje ZEOS

Po úspěšném pilotním provozu své služby vícekanálového zpracování objednávek uvádí Zalando na trh ZEOS – Zalando E-commerce Operating System. ZEOS umožňuje značkám využívat komplexní logistickou síť Zalanda k doručování a vracení zboží bez ohledu na místo nákupu – ať už je to na Zalandu, vlastním internetovém obchodě prodejce nebo i jiné evropské platformě. Služba je k dispozici nejen pro stávající partnery Zalanda, ale pro všechny hráče v oblasti módy a životního stylu.

Zalando zavádí fulfillment pro prodejce třetích stran. Služba se jmenuje ZEOS

Co je ZEOS Fulfillment?

Zalando zahájilo pilotní provoz vícekanálového zpracování objednávek s vybranými partnery, který bude nyní spuštěn pod speciální značkou ZEOS Fulfillment. Toto řešení umožňuje značkám a prodejcům realizovat jejich vícekanálový prodej prostřednictvím jednoho centrálního zásobování, jedné integrace dopravců a jednoho uživatelského rozhraní. S novým názvem Zalando také rozšiřuje působnost vícekanálového řešení a zpřístupňuje jej nejen stávajícím partnerům, ale všem hráčům z oblasti módy a životního stylu bez ohledu na to, zda své zboží prodávají prostřednictvím Zalanda, či nikoli. S využitím infrastruktury, technologií a odborných znalostí Zalanda je cílem vytvořit ze systému ZEOS e-commerce operační systém pro v oblasti módy a životního stylu v Evropě, který poskytuje špičková řešení pro značky a prodejce.

Koncept je jednoduchý, ale zároveň transformativní: ZEOS se postará o složité logistické procesy a umožní značkám se plně soustředit na hlavní náplň svého podnikání, tedy na módu a životní styl. Partnerům stačí své zboží pouze odeslat do sítě 12 skladů Zalanda, a ZEOS se postará o zbytek. Jednotná integrace jim umožňuje přístup k více než 40 dopravcům, kteří nabízí přes 160 lokalizovaných způsobů doručení a vrácení zboží na 23 evropských trzích. Bez ohledu na to, zda je nákup uskutečněn na Zalandu, ve vlastním internetovém obchodě značky nebo i na jiných evropských nákupních platformách, ZEOS Fulfillment zaručuje efektivní zpracování a rychlé odeslání objednaného zboží.

Evropský trh nabízí módním a lifestylovým značkám a prodejcům obrovskou příležitost k růstu. Zároveň je však velmi obtížné se na něm orientovat s rostoucím očekáváním ze strany spotřebitelů a rostoucím významem multibrandových platforem, což zvyšuje fragmentaci a složitost jejich obchodní cesty,” říká Jan Bartels, seniorní viceprezident B2B v Zalandu. “Prostřednictvím ZEOS systému přejímáme vizi využít plný potenciál Evropy a poskytnout hráčům v oblasti módy a životního stylu nástroje pro správu jejich vícekanálového prodeje v rámci jedné sjednocené platformy,” pokračuje Bartels.

Týdenní podcast UPdate

Zalando zahájilo cestu k zpřístupnění svých služeb v oblasti zpracování objednávek, přepravy a vracení zboží pomocí  Zalando Logistics Solutions a zpřístupnilo je partnerům, kteří prodávají prostřednictvím této platformy. V současné době Logistics Solutions využívá již více než 1 000 partnerů, přičemž aktuálně je obsluhováno 23 evropských trhů.

Před spuštěním systému ZEOS bylo řešení vícekanálového zpracování objednávek v posledních měsících intenzivně testováno s vybranými partnerskými značkami a postupně se rozšířilo na další trhy a prodejní kanály, včetně předních evropských e-commerce platforem. Do systému se již zapojilo přibližně 30 značek a maloobchodníků, například Pepe Jeans, značka skupiny AWWG, a polská značka Kazar.

Pravdou je, že ZEOS nabídka je revoluční. Když jsme se dozvěděli o novém řešení vícekanálového zpracování objednávek, bylo nám jasné, že chceme být jeho součástí a expandovat na nová tržiště. Na  následující roky máme velké ambice a těší nás, že jim plán značky ZEOS odpovídá,” říká Radomir Kiepas, partner pro rozvoj B2B ve společnosti Kazar.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Vstup na evropský online trh jakožto módní značka nebo prodejce představuje labyrint výzev, zejména pokud jde o splnění rozdílných očekávání spotřebitelů v České republice, ale například i v Nizozemsku. Balancování mezi více prodejními kanály a zároveň splnění odlišných požadavků platforem, jako je například vyobrazení produktů a dodací lhůty je náročný úkol. Orientace ve vztazích s místními dopravci přidává další úroveň složitosti, nemluvě o značných investicích do logistiky. ZEOS poskytuje českým značkám nástroje, které potřebují k rychlé expanzi napříč Evropou, a umožňujeme jim oslovit miliony zákazníků prostřednictvím tržišť a jejich vlastních webových stránek. Jsme nadšeni, že můžeme našim partnerům pomoci maximalizovat prodeje a ziskovost,” říká Daniel Rogiński, generální ředitel Zalanda pro Českou republiku a země střední a východní Evropy.

ZEOS je součástí Zalando SE a je samostatně fungující subjekt, který se plně soustředí na to, aby značky a prodejci byli úspěšní ve svých e-commerce strategiích. V Berlíně a ve Stockholmu pracuje pro ZEOS přibližně 350 lidí. Řešení Zalando Logistics Solutions, tedy služby zpracování, přepravy a vracení zboží pro partnery prodávající prostřednictvím Zalanda, jsou stále k dispozici a zůstávají beze změny. Další informace naleznete na adrese zeos.eu

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+