Články a novinky na téma Content marketing a copywriting

Copywriting vs. Content Writing
3 min. doba čtení

Copywriting vs. Content Writing

Každá společnost, která se zabývá e-commerce, musí rozlišovat copywriting a content writing. Přestože mají odlišné využití a používají odlišné strategie, obě jsou nezbytné pro přilákání a zaujmutí klientů. Tento článek vysvětluje rozdíly mezi těmito styly psaní, aby vám pomohl činit lepší marketingová rozhodnutí.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak vytvořit úspěšný online kurz v 5 jednoduchých krocích?
9 min. doba čtení

Jak vytvořit úspěšný online kurz v 5 jednoduchých krocích?

Online kurz je perfektní forma, jak předávat své zkušenosti a ještě tím přilepšit svému finančnímu rozpočtu. Jak vytvořit úspěšný kurz? Kromě správně vybraného tématu je důležitá také strategie a plán. Kdo je vaše cílovka? Je o vybrané téma zájem? Jak svůj kurz prodat? Jak jej vylepšit a posunout ještě o úroveň výš? To všechno se […]

Martin Semerád Martin Semerád
Marketing SimpleShop
Přečíst článek
Proč při tvorbě blogů vždy citovat odborníky?
4 min. doba čtení

Proč při tvorbě blogů vždy citovat odborníky?

Současná situace na trhu není díky využití umělé inteligence pro copywritery nejrůžovější. Každá firma si dvakrát rozmyslí, zda se jí vyplatí investovat do kvalitního textu od odborníka, nebo zda jí postačí text generovaný umělou inteligencí. Aby se tato profese udržela na výsluní, potřebuje nadstavbu v podobě něčeho, co AI zatím nabídnout nemůže. Ptáte se, co […]

Andrea Bercik Andrea Bercik
Přečíst článek
Síla korektury při tvorbě kvalitních textů
3 min. doba čtení

Síla korektury při tvorbě kvalitních textů

Korektura je jednou z nejdůležitějších fází tvorby kvalitních textů pro různé formy komunikace. Nejde jen o odstranění gramatických chyb a pravopisných nedostatků z webových stránek a blogů, ale týká se i tištěných propagačních materiálů a dokonce i knih. Díky korektuře bude váš text bez chyb, přehledný a důvěryhodný.

Denisa Hajdúková Denisa Hajdúková
Copywriter
Přečíst článek
Proč investovat do kvalitního psaní: Dlouhodobé výsledky pro váš blog a web
4 min. doba čtení

Proč investovat do kvalitního psaní: Dlouhodobé výsledky pro váš blog a web

Kvalitní obsah má především schopnost přeměnit návštěvníky vašich webových stránek na zákazníky. Pokud se rozhodnete investovat do kvalitního psaní a využijete služeb profesionálních textařů, můžete počítat s výrazným a měřitelným dopadem na zvýšení návštěvnosti vašich stránek a také na zlepšení vašich obchodních výsledků. V následujícím textu vám proto představíme 5 nejdůležitějších výhod kvalitního obsahu pro […]

Denisa Hajdúková Denisa Hajdúková
Copywriter
Přečíst článek
5 důvodů, proč byste měli svěřit psaní textů na web profesionálovi
4 min. doba čtení

5 důvodů, proč byste měli svěřit psaní textů na web profesionálovi

Svěřit psaní textů na web profesionálovi přináší mnoho výhod. Profesionální textaři mají bohaté zkušenosti v oblasti psaní. Jejich schopnost vytvářet dobře strukturovaný obsah, který je přizpůsoben cílové skupině, je nenahraditelná. Kromě zajištění vysoké kvality a jazykové dokonalosti textů jsou profesionální copywriteři také odborníky na identifikaci a analýzu potřeb a preferencí čtenářů. Jsou schopni vytvořit obsah, […]

Denisa Hajdúková Denisa Hajdúková
Copywriter
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+