Konec cookies: 61 % marketérů se obává změny
Soubory cookie jsou klíčovým nástrojem pro sledování a přizpůsobování reklam. Jejich ztráta představuje pro inzerenty výzvu, která vyžaduje nové přístupy k marketingové strategii a způsobu získávání dat.
Soubory cookie jsou klíčovým nástrojem pro sledování a přizpůsobování reklam. Jejich ztráta představuje pro inzerenty výzvu, která vyžaduje nové přístupy k marketingové strategii a způsobu získávání dat.
Vánoce s cookies jsme měli pravděpodobně naposledy. Svět online marketingu, analytiky a vyhodnocování se vrátí o 20 let zpět. Bez souborů cookie a se zvýšenou ochranou osobních údajů bude muset každý hráč v oblasti e-commerce zásadně změnit svůj pohled na analýzu a vyhodnocování. A opět to bude hra s časem – kdo se rychleji přizpůsobí, […]
Společnost Google zahajuje novou fázi procesu odstraňování souborů cookie používaných ke sledování uživatelů webových stránek. Chrome testuje novou funkci ochrany před sledováním.
Google Analytics 4 na rozdíl od svého předchůdce Universal Analytics splňuje již naprostou většinu GDPR nařízení ze strany webové analytiky. Jsou však stále ještě zásadní otázky, kterými Google Analytics 4 disponuje, čímž nesplňuje na 100 % všechna nařízení GDPR.
Co nám sledování této metriky přinese a jaké údaje se skrývají za jejím názvem? Tradiční reklama (tisk, televize, rádio, billboard atd.) neumožňuje zapojení zákazníka tak, jak jej chápeme dnes, protože zákazník nemá možnost reagovat na samotnou reklamu. Naproti tomu digitální marketing přinesl i možnost přímé interakce s marketingovým a informačním obsahem, který vaše značka zveřejňuje.
Trojka nahrazuje čtyřku. Konec Universal Analytics se blíží, i když se může zdát, že červenec 2023 je v nedohlednu. Čím nám nové Analytics pomohou a jak začít měřit v čtyřkách bez ztráty dat?
Už nějaký čas je na světě. Je zdarma, ale málokdo mu rozumí. Řeč je o Google Analytics 4, nejnovější verzi analytického nástroje od Googlu. Nástupce Google Analytics 3 (Universal) přináší přesnější data, díky kterým můžete činit účinnější marketingová rozhodnutí a stát se tak moderní data-driven firmou.
Personalizace je často diskutovaný koncept v digitálním marketingu. Marketéři vnímají potenciál personalizace hlavně v jejich komunikaci se zákazníky. Zákazníci zase reagují na personalizované kampaně a personalizovaný UX. Proto v tomto blogu chceme přiblížit, co je personalizace a odkud přišla do světa digitálního marketingu. Podíváme se také na 3 příklady efektivního využití personalizace.
Jak by se dala definovat personalizace? Význam slova personalizovaný podle slovníku znamená zosobněný, zlidštěný; s lidskými rysy a vlastnostmi. Náš slovník ale nezná slovo personalizace. Dokonce toto slovo zatím nenajdete ani na slovenské Wikipedii.