Články a novinky na téma Analytika

LinkedIn spustil Conversions API – nový nástroj pro B2B marketéry pro měření ROI
3 min. doba čtení

LinkedIn spustil Conversions API – nový nástroj pro B2B marketéry pro měření ROI

V digitálním marketingu je přesné měření úspěšnosti kampaní klíčové – obzvlášť v e-commerce, kde každá konverze přímo ovlivňuje obchodní výsledky. LinkedIn nedávno představil nové Conversions API, které slibuje zlepšení měření efektivity vašich kampaní. Ale jaký význam má tento nástroj pro e-commerce profesionály na českém a slovenském trhu?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Google vylepšuje přepojení GA4 a Search Console
2 min. doba čtení

Google vylepšuje přepojení GA4 a Search Console

Google vydal novou dokumentaci, která vylepšuje propojení dat z Google Analytics (GA4) a Search Console pro lepší analýzu výkonnosti webu a SEO. Aktualizaci ocení zejména firmy, které chtějí zvýšit organickou návštěvnost a zlepšit uživatelský zážitek.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Nová pravidla Google Ads pro in-app konverze mohou ovlivnit výkon kampaní
2 min. doba čtení

Nová pravidla Google Ads pro in-app konverze mohou ovlivnit výkon kampaní

Google Ads oznámil důležitou aktualizaci pro inzerenty používající Offline Conversion Import (OCI). Do 30. dubna 2025 musí inzerenti při importování konverzí z aplikací zahrnout parametr conversion_environment. Tato změna má za cíl zlepšit přiřazování konverzí, efektivitu Smart Biddingu a celkový výkon kampaní, což je důležité pro firmy, které optimalizují své reklamní rozpočty.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
METRIXANA – Napojte si data z Heureky či Shoptetu přímo do Looker Studia
2 min. doba čtení

METRIXANA – Napojte si data z Heureky či Shoptetu přímo do Looker Studia

V dnešním dynamickém online prostředí jsou kvalitní a přehledná data základem úspěšných podnikatelských rozhodnutí. Pro mnoho majitelů e-shopů, marketérů či analytiků však může být práce s daty z různých zdrojů náročná a obtížně čitelná. Právě tady přichází na scénu METRIXANA, řešení, které přináší snadný způsob, jak propojit, zpracovat a vizualizovat marketingová data.

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder
Reportingo: Nová éra rychlého a spolehlivého vyhodnocování dat
3 min. doba čtení

Reportingo: Nová éra rychlého a spolehlivého vyhodnocování dat

Způsob, jakým pracujete s daty, se může výrazně změnit. K lepšímu. Protože existuje nový nástroj, se kterým bude pomalost, nekonečné načítání, problémy s odpojováním zdrojů či nemožnost propojit marketingová data s interními minulostí. Reportingo vám zaručí rychlou práci s daty, a to bez omezení.

Alex Prochyra Alex Prochyra
Founder, Zircon Tree
Jak Google AI Overview může změnit pravidla hry vyhledávání
10 min. doba čtení

Jak Google AI Overview může změnit pravidla hry vyhledávání

V digitálním světě se marketéři denně setkávají s výzvou, jak zaujmout uživatele a získat jejich pozornost. S narůstajícím množstvím obsahu na internetu a webových stránek je stále náročnější vyniknout také v online vyhledávání. Na druhé straně jsou uživatelé, kteří chtějí co nejrelevantnější výsledek na své vyhledávací dotazy co nejdříve a drtivá většina z nich se […]

Adriana Sečkárová Adriana Sečkárová
CEO, SEOLINE
Big data podporují úspěch v e-commerce
4 min. doba čtení

Big data podporují úspěch v e-commerce

Big data (známá také jako velká data či veledata) jsou nyní důležitá pro společnosti, značky a podniky, které se snaží získat konkurenční výhodu. Výzkum, online transakce nebo sociální média slouží jako zdroj informací a mohou mít mnoho podob. Mohou být strukturované, polostrukturované nebo nestrukturované. Analýza a strojové učení umožňují jít více do hloubky a odhalit […]

Redakce Redakce