Analytika

13 expertů: Pohled na e-commerce analytiku musí změnit každý. Bez cookies bude online marketing úplně jiný
3min. doba čtení

13 expertů: Pohled na e-commerce analytiku musí změnit každý. Bez cookies bude online marketing úplně jiný

Vánoce s cookies jsme měli pravděpodobně naposledy. Svět online marketingu, analytiky a vyhodnocování se vrátí o 20 let zpět. Bez souborů cookie a se zvýšenou ochranou osobních údajů bude muset každý hráč v oblasti e-commerce zásadně změnit svůj pohled na analýzu a vyhodnocování. A opět to bude hra s časem – kdo se rychleji přizpůsobí, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Potřebujeme u online kampaních sledovat engagement rate?
3min. doba čtení

Potřebujeme u online kampaních sledovat engagement rate?

Co nám sledování této metriky přinese a jaké údaje se skrývají za jejím názvem? Tradiční reklama (tisk, televize, rádio, billboard atd.) neumožňuje zapojení zákazníka tak, jak jej chápeme dnes, protože zákazník nemá možnost reagovat na samotnou reklamu. Naproti tomu digitální marketing přinesl i možnost přímé interakce s marketingovým a informačním obsahem, který vaše značka zveřejňuje.

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Přečíst článek
Google Analytics 4: Jak na moderní analytiku webstránky
5min. doba čtení

Google Analytics 4: Jak na moderní analytiku webstránky

Už nějaký čas je na světě. Je zdarma, ale málokdo mu rozumí. Řeč je o Google Analytics 4, nejnovější verzi analytického nástroje od Googlu. Nástupce Google Analytics 3 (Universal) přináší přesnější data, díky kterým můžete činit účinnější marketingová rozhodnutí a stát se tak moderní data-driven firmou.

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Přečíst článek
3 příklady efektivní personalizace v e-commerce
9min. doba čtení

3 příklady efektivní personalizace v e-commerce

Personalizace je často diskutovaný koncept v digitálním marketingu. Marketéři vnímají potenciál personalizace hlavně v jejich komunikaci se zákazníky. Zákazníci zase reagují na personalizované kampaně a personalizovaný UX. Proto v tomto blogu chceme přiblížit, co je personalizace a odkud přišla do světa digitálního marketingu. Podíváme se také na 3 příklady efektivního využití personalizace.

Daniar Rusnák Daniar Rusnák
Co-Founder Datacop
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+