3 min. doba čtení

V hypermarketech Albert mohou nově inzerovat i zadavatelé online reklamy

Obchodní síť Albert patří sice mezi tradiční retailové hráče, rozhodně se ale neřadí mezi ty, kteří se vyhýbají novým technologiím. Díky tomu teď mohou ve vybraných hypermarketech inzerovat i zadavatelé online reklamy.

V hypermarketech Albert mohou nově inzerovat i zadavatelé online reklamy

80 digitálních obrazovek ve 20 hypermarketech

O novinku se postarala společnost Vision Thing ve spolupráci s POS Media a řetězcem Albert. POS Media, lídr v oblasti shopper marketingu, nainstalovala 80 digitálních obrazovek ve 20 modernizovaných hypermarketech Albert po celém Česku. Vision Thing následně tyto obrazovky začlenil do své programatické sítě, skrze kterou se v současné době nakupuje reklamní prostor na venkovních digitálních billboardech (DOOH) v Česku i na Slovensku.

Programatický nákup zejména využívají zadavatelé pro nákup reklamního prostoru v online prostředí. Snahou POS Media a Vision Thing bylo propojit tyto dva světy, tedy svět online reklamy s tradičním retailem. 

„Vision Thing společně s POS Media a Albertem otevírá novou kapitolu v českém reklamním odvětví spojením nejmodernějšího způsobu inzerce s významným retailovým hráčem na našem trhu. Je to vůbec první příležitost, kdy mohou značky a inzerenti dostat svou reklamu přímo do retailového obchodu stejnou metodou, jakou jsou zvyklí nakupovat online reklamu,” vyzdvihuje novinku Richard Němec, CEO Vision Thing.

Týdenní podcast UPdate

Inspirace z Asie

POS Media má v rámci své skupiny velmi dobré zkušenosti s programatickými řešeními ze zahraničí, zejména v Asii, a proto se rozhodla začlenit tento způsob prodeje digitálního reklamního prostoru i u nás v České republice.

„V POS Media velmi pečlivě pozorujeme trendy v reklamní branži, zejména ty, které se přesouvají od tradiční reklamy k digitální. Stejně tak vnímáme rostoucí důležitost programatické reklamy. Proto jsme využili tuto jedinečnou příležitost a rozhodli se prozkoumat možnosti programatické reklamy na českém in-store trhu ve spolupráci s Vision Thing a Albertem. Baví nás být průkopníky nových trendů. Jsme zvědaví na výsledky a v případě úspěchu jsme připraveni tento business model rozšířit a poskytnout tak inzerentům ještě atraktivnější reklamní síť,” říká Dana Běloušková, managing director ve společnosti POS Media.

Inzerce je dostupná ve 20 hypermarketech Albert po celé České republice, Nákup reklamního prostoru pak probíhá stejně jako u dalších DOOH ploch v síti Vision Thing přes nákupní platformy DSP. Reklamní prostor je možné nakupovat ve 20 TOP modernizovaných prodejnách Albert od Plzeňského až po Moravskoslezský kraj, přičemž díky programatice mohou inzerenti nyní cílit své kampaně přesně podle svých záměrů a požadavků, ať už lokačních, časových nebo pokročilých v rámci inteligentních spouštěčů, například dle aktuálního počasí.

Digitální LED obrazovky v hypermarketech se nacházejí na místech s nejvyšší frekvencí návštěvníků, což garantuje široký dosah inzerce. Navíc podporují internetové reklamní formáty, takže inzerenti mohou použít již hotové kreativy a nemusí investovat další prostředky do úpravy a tvorby nových reklamních videí. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+