1 min. doba čtení

Instabox plánuje opustit Německo

Doručovací služba Instabox ukončuje své služby v Německu. Podle společnosti nejsou objemy na trhu dostatečně vysoké na to, aby udržely její provoz.

Instabox plánuje opustit Německo

Společnost doufá v budoucí návrat

Společnost to oznámila na síti LinkedIn. Do konce října bude postupně ukončovat svou činnost v Německu. Od listopadu již nebude na německém trhu působit. Mateřská společnost Instaboxu, Instabee, vyjadřuje naději, že se podmínky zlepší a společnost bude moci v budoucnu uvažovat o návratu.

„Uvědomujeme si obrovský potenciál německého trhu a zůstáváme optimističtí ohledně významu našich služeb na tomto trhu. I když si dáváme tuto pauzu, nadále doufáme, že okolnosti umožní společnosti Instabee v budoucnu návrat,“ uvedla společnost v prohlášení.

Odchod z Německa přichází zhruba rok poté, co Instabox v Nizozemsku zkrachoval a společnost DHL později převzala aktiva společnosti v Nizozemsku. Těsně předtím, v září 2022, oznámily doručovací společnosti Instabox a Budbee fúzi, jejímž výsledkem byla nová společnost Instabee.

Společnost Instabee navíc oznámila, že spoluzakladatel Fredrik Hamilton odchází z funkce generálního ředitele. Druhý spoluzakladatel, Alexis Priftis, bude pokračovat ve svých povinnostech.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+