Články a novinky na téma E-commerce marketing

Kdo se vyzná v digitálním chování Baby Boomers? Leží zde nevyužitá příležitost pro e-commerce
3 min. doba čtení

Kdo se vyzná v digitálním chování Baby Boomers? Leží zde nevyužitá příležitost pro e-commerce

Co se líbí Gen Z? Kde nalezneme Gen Z? Jak oslovit Gen Z? Kolem mladých dospělých se soustřeďuje pozornost v mnoha článcích i přednáškách. Nový report však odhaluje překvapivý trend, který může ovlivnit marketingové strategie. Baby Boomers, generace narozená mezi lety 1946 a 1964, prochází digitální revolucí. A tu mnoho značek zatím přehlíží.

Redakce Redakce
Přečíst článek
PayPal spouští PayPal Ads
3 min. doba čtení

PayPal spouští PayPal Ads

PayPal oficiálně spustil svoji novou reklamní službu PayPal Ads. Do karet mu hraje fakt, že dokáže sledovat a vyhodnocovat celý nákupní proces od momentu, kdy uživatel vidí reklamu až po dokončení transakce – a to vše v rámci své vlastní platformy. Vstup firmy do digitálního reklamního prostoru má potenciál ovlivnit nadcházející nákupní sezónu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Live shopping v Německu se rozjíždí. I když velmi pomalu
2 min. doba čtení

Live shopping v Německu se rozjíždí. I když velmi pomalu

Nedávný průzkum společnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupování v Německu, známé také jako „live shopping“ či „in-stream shopping“, získává na oblibě. Šest z deseti německých spotřebitelů v současnosti rozumí tomuto pojmu, což je dvojnásob více než před třemi lety. Míra přijetí live shoppingu v Německu je však stále nízká.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně
2 min. doba čtení

Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně

Google aktualizoval Demand Gen kampaně. Přibyde optimalizované cílení na konkrétní věkové skupiny nebo pohlaví. Nová funkce přinese přesnější kontrolu nad tím, kdo vidí vaše reklamy, což je důležité pro efektivní cílení Googlu na konkrétní demografické segmenty.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Google představuje nové nástroje na podporu prodejců během vrcholící prodejní sezóny
3 min. doba čtení

Google představuje nové nástroje na podporu prodejců během vrcholící prodejní sezóny

Black Friday a Vánoce jsou za dveřmi. S blížící se nákupní sezónou přichází Google s několika důležitými aktualizacemi, které mají pomoci maximalizovat úspěch. Novinky na Google Merchant Center a Google Ads jsou navrženy tak, aby poskytovaly prodejcům aktuální informace, zlepšily automatizaci a optimalizovaly marketingové strategie.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Proč jsou tržiště v USA populární?
3 min. doba čtení

Proč jsou tržiště v USA populární?

Nová studie společností Digital Commerce 360 a Bizrate Insights ukazuje zajímavé vzorce toho, jak lidé v USA nakupují online. Průzkum, kterého se zúčastnilo 1 017 lidí, odhaluje motivace, preference a obavy spotřebitelů při nakupování na online trhu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+