Články a novinky na téma E-commerce marketing

E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)
9 min. doba čtení

E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)

Jak říká jedna z marketingových pouček, je třeba zajistit, aby se ten správný výrobek dostal ke správnému spotřebiteli, ve správný čas na správné místo, ve správné kvalitě a za správnou cenu. To je ovšem ideální scénář. Realita ukazuje, že s komplikovanou politikou cookies a dalšími překážkami je to spíše zbožné přání. Naštěstí digitální marketing patří […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?
5 min. doba čtení

88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?

Nejnovější výroční zpráva společnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) přináší nové poznatky o tom, kam se ubírají očekávání současných nakupujících. Průzkum se uskutečnil na vzorku více než 8 000 zákazníků ze zemí jako USA, Velká Británie, Francie, Německo, Kanada, Austrálie a Indie. Proč je omnichannel buzzwordem současnosti? A které strategie si musí značky osvojit, aby […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co je zážitkové nakupování?
4 min. doba čtení

Co je zážitkové nakupování?

Znáte pojem Immersive Shopping? Můžeme jej přeložit také jako zážitkové nakupování. Jedná se o obchodní strategii, která spojuje digitální inovace se zajímavými a hmatatelnými aspekty tradičního retailu. Kombinuje digitální a fyzický svět s cílem vytvořit nezapomenutelné a poutavé zážitky prostřednictvím nejmodernějších technologií, jako jsou virtuální realita (VR), rozšířená realita (AR) a live shopping.

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Děláte podcast, ale bez videa? Obíráte se o sledovatele
4 min. doba čtení

Děláte podcast, ale bez videa? Obíráte se o sledovatele

Z podcastů se stala dominantní forma zábavy. Možná byste ani nečekali, že jsou zde s námi už více než dvě desetiletí. Ve svých začátcích byly známé jako audioblogging. Šlo o jednoduché audio soubory sdílené online. Ze specializovaného média pro technologické nadšence se za poslední roky staly mainstreamovou zábavou a podcasty dnes poslouchají miliony lidí po […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Čeká nás méně personalizované reklamy na platformách Meta
3 min. doba čtení

Čeká nás méně personalizované reklamy na platformách Meta

Meta, mateřská společnost Facebooku a Instagramu, zavádí nové možnosti pro uživatele v Evropské unii. Výrazně tím ovlivní způsob, jakým firmy využívají tyto platformy pro reklamu. Změny přicházejí na popud Evropské komise. Zahrnují levnější předplatné bez reklam a zavedení méně personalizovaných reklam. Dopad na e-commerce bude značný. Jak se s tím vypořádat?

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+