3 min. doba čtení

Znáte hlavní trendy v e-commerce na Black Friday 2024?

Objevte klíčové trendy Black Friday 2024 a přizpůsobte si strategii na maximalizaci příjmů během tohoto důležitého období prodejů v e-commerce. Vzhledem k pokračujícímu nárůstu objemu prodeje i očekávání spotřebitelů se Black Friday jeví jako jedna z nejvýznamnějších příležitostí, které má e-commerce v letošním roce k dispozici. Značky musí pochopit a využít trendy, které budou mít letos význam, protože potřeby spotřebitelů se mění a konkurence roste.

Znáte hlavní trendy v e-commerce na Black Friday 2024?
Zdroj: Depositphotos

1. Plány udržitelnosti: Hodnota rozumné spotřeby

Dnešní zákazníci se stále více zajímají o dopad na životní prostředí. Značky, které se zaměřují na udržitelnost, mohou během Black Friday 2024 vyniknout. Například značka Patagonia vytáhla do boje proti agresivnímu zlevňování již před 8 lety. Místo prodeje se zaměřila na opětovné použití výrobků a vzdělávání v oblasti udržitelnosti, čímž se úspěšně odlišila a navázala kontakt se svou cílovou skupinou.

Zahrnutí jasných informací o udržitelnosti a nabídka výrobků s dlouhou trvanlivostí může pomoci získat důvěru ekologicky smýšlejících spotřebitelů. A průzkumy naznačují, že žádaná generace Z je jedním z nich. V našich končinách se však spotřebitelé často řídí cenou, a to i na úkor ekologie.

Vybíráme

2. Speciální nabídky a akce

Využití fenoménu FOMO (Fear Of Missing Out) pomocí bleskových nabídek a exkluzivních akcí během Black Friday může výrazně zvýšit konverze.

Ujistěte se, že plánujete časově omezené nabídky, které inspirují k rychlému nákupu. Zaměřte se na zákazníky, kteří váš obchod navštívili v minulosti, a předložte jim atraktivní nabídky.

3. Zlepšený omnichannel

Omnichannel je stále velmi důležitý a pro bezproblémový nákupní zážitek bude během Black Friday 2024 potřebnější než kdy jindy. Zákazníci touží po možnostech, jako je osobní vyzvednutí v obchodě. Chtějí mít možnost pohodlně nakupovat online a zároveň vidět provoz, využívat speciální akce jak online, tak v kamenných prodejnách.

Správně implementovaný omnichannel přístup zvyšuje možnosti konverze a zlepšuje zákaznickou zkušenost.

4. Retargeting a pokročilá personalizace

Zákazníci mají v dnešní době jiná přání a očekávání. Letos opět vstupuje do hry personalizace a ke zvýšení konverzí se bude využívat pokročilý remarketing a segmentace publika. Prodej lze výrazně ovlivnit přizpůsobením propagačních akcí, nabídek a návrhů produktů s využitím údajů o chování uživatelů.

5. Vzestup Black Week a akcí

Akce, která trvala jeden den, byla postupně firmami rozšířena na Black week nebo dokonce Black month. Trend jednoznačně směřuje i k roku 2024. Stále více obchodů zahajuje své kampaně ještě před oficiálním dnem, aby přilákaly zákazníky co nejdříve.

Tato strategie umožňuje obchodům omezit výkyvy poptávky a poskytnout zákazníkům příjemnější nákupní prostředí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+