3 min. doba čtení

Chystáte kampaň ke Dni Otců? Zájem o dárky roste

Den otců už dávno není o sentimentálních přáních a grilování na zahradě. Je to velká nákupní sezóna pro online obchody. Protože lidé chtějí více oslavovat otcovství, dostávají elektronické obchody příležitost k rozšíření svého podnikání.

Chystáte kampaň ke Dni Otců? Zájem o dárky roste
Zdroj: Depositphotos

Podle průzkumu společnosti RNF mají značky spoustu důvodů, proč najít kreativní a efektivní marketingové nápady ke Dni otců:

  • Letos lidé plánují darovat zážitek nebo předplatné.
  • Hledají také dárek ke Dni otců, který je jedinečný nebo jiný, a dárek, který jim vytvoří jedinečnou vzpomínku.
  • Více než polovina respondentů plánuje nákup přáníček, ale zajímají je také dárkové poukazy, oblečení a speciální výlety.

Zdroj: NFR

Vedle tradičního Dne matek se začíná prosazovat také Den otců. Podle National Retail Federation dosáhnou v roce 2023 celkové výdaje 22,9 miliardy dolarů. Celková částka překonala očekávání – v roce 2022 činila více než 20 miliard dolarů a překonala tak předchozí rekord 20,1 miliardy dolarů z roku 2021. Očekává se, že tento trend bude pokračovat i v roce 2024.

Top trend: Personalizace

Očekává se, že spotřebitelé letos dají přednost personalizovaným dárkům, které otcům ukáží, že jim na nich záleží. Lze očekávat nárůst personalizovaných produktů, jako jsou např:

  • Gravírované doplňky, jako jsou hodinky, peněženky a manžetové knoflíčky,
  • Oblečení s monogramem, jako jsou trička, mikiny a čepice,
  • personalizovaná fotoalba a rámečky.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Pokud se zákazníci více orientují na zážitky, vybírají si dárci zážitky, které se líbí jejich otcům, jako např.:

  • Balíčky vstupenek na koncerty nebo sportovní události,
  • víkendové pobyty,
  • zábavné aktivity, jako jsou ochutnávky vín, prohlídky pivovarů nebo jiné venkovní aktivity.

Jak přizpůsobit e-commerce?

  • Optimalizujte své webové stránky pro Den otců: Ujistěte se, že jsou vaše webové stránky vhodné pro mobilní zařízení a snadno se na nich naviguje, abyste zajistili bezproblémové nakupování.
  • Zvýrazněte personalizaci: Zdůrazněte možnosti přizpůsobení, abyste oslovili spotřebitele, kteří hledají jedinečné dárky.
  • Nabídněte zážitky: Zařaďte do svého katalogu produktů výběr zážitkových dárků, abyste uspokojili rostoucí poptávku po nehmotných dárcích.
  • Využívejte sociální média: Sdílejte poutavý obsah a propagační akce na sociálních médiích, abyste zvýšili návštěvnost a konverze.

Vytvoření jedinečných a zároveň nezapomenutelných reklamních kampaní ke Dni otců může být pro vaši firmu nebo klienty náročné. Zde je několik nezapomenutelných kampaní od známých značek. Inspirujte se nápady pro svou příští kampaň.

Reklamní kampaně ke Dni otců propagují vaši značku. Jejich cílem je zvýšit povědomí. A vytvářejí organičtější spojení s vaší značkou. A nemusí ji ani přímo zmiňovat.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+