2 min. doba čtení

Zara začne ve Francii prodávat módu z druhé ruky

Společnost Inditex oznámila, že od čtvrtka 7. září budou moci Francouzi využívat službu Pre-Owned k nákupu použitého oblečení této značky. Francie bude druhým trhem, na kterém španělský prodejce módy spustí svůj nový obchodní model, neboť již působí ve Velké Británii.

Zara začne ve Francii prodávat módu z druhé ruky
Zdroj: Depositphotos

Od příštího týdne budou mít zákazníci Zary ve Francii přístup k platformě second-hand, která je integrována do webových stránek a mobilní aplikace Zary. Prostřednictvím této služby budou moci zákazníci prodloužit životní cyklus svého oblečení, protože je bude možné opravit, prodat nebo koupit z druhé ruky.

Fashion Network sdílela komentář Pauly Ampuero, vedoucí oddělení udržitelnosti společnosti Zara.com: “Pevně věříme, že inovace jsou základem rozvoje oběhové budoucnosti. Aktivně pracujeme na hledání a zavádění řešení, která utvářejí stále udržitelnější hodnotový řetězec.”

Týdenní podcast UPdate

Zara posiluje svou platformu Pre-Owned

Platforma Zara Pre-Owned poprvé spatřila světlo světa v listopadu 2022 ve Velké Británii. Zákazníci tuto službu přijali s velkým úspěchem. I proto Marta Ortega, generální ředitelka skupiny Inditex, prosazuje, aby se koncept do roku 2025 rozšířil na všechny klíčové trhy společnosti: “Jde o to, aby Zara Pre-Owned pokračovala v expanzi na nové trhy. Začneme ve Francii a Německu, ale vynakládáme veškeré úsilí, abychom do konce roku dosáhli Španělska.”

Mezi služby, které jsou součástí Zara Pre-Owned, patří oprava oděvů této značky. Prostřednictvím formuláře mohou zákazníci požádat o opravu knoflíků, švů nebo výměnu zipu. Kromě toho mohou zákazníci požádat o následné vyzvednutí v prodejně a sledovat průběh procesu.

Platforma také nabízí prostor pro online nákup a prodej použitého oblečení značky mezi zákazníky. Úkolem společnosti je nabízet bezpečnost transakcí, starat se o správu zásilek a monitorovat celý proces.

Společnost Inditex chce do roku 2030 snížit své emise o 50 % a snaží se o to prostřednictvím tohoto typu iniciativy.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Od memů po hodnoty: Jak si značky získávají srdce spotřebitelů
5 min. doba čtení

Od memů po hodnoty: Jak si značky získávají srdce spotřebitelů

Když značka vstoupí do online světa, stává se součástí nekonečného toku diskusí, trendů a memů. Některé přirozeně září, jiné se jen nejistě snaží najít své místo. Co však odlišuje ty, které dokážou zasáhnout správnou notu, od těch, které vyvolávají jen rozpaky? Podle studie Cultured je klíčem odvaha připojit se ke kultuře způsobem, který nejen pobaví, […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak smysluplnost a jedinečnost formují růst silných značek
2 min. doba čtení

Jak smysluplnost a jedinečnost formují růst silných značek

Podle rozsáhlého výzkumu společnosti Kantar, který analyzoval 20 000 značek v 540 kategoriích a na 54 trzích během deseti let, budování silných značek vyžaduje dva klíčové prvky – smysluplnost a jedinečnost. Výzkum označil diferenciaci značky za klíčový motor růstu, především při oslovování široké skupiny zákazníků.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+