2min. doba čtení

Zara začne ve Francii prodávat módu z druhé ruky

Společnost Inditex oznámila, že od čtvrtka 7. září budou moci Francouzi využívat službu Pre-Owned k nákupu použitého oblečení této značky. Francie bude druhým trhem, na kterém španělský prodejce módy spustí svůj nový obchodní model, neboť již působí ve Velké Británii.

Zara začne ve Francii prodávat módu z druhé ruky
Zdroj: Depositphotos

Od příštího týdne budou mít zákazníci Zary ve Francii přístup k platformě second-hand, která je integrována do webových stránek a mobilní aplikace Zary. Prostřednictvím této služby budou moci zákazníci prodloužit životní cyklus svého oblečení, protože je bude možné opravit, prodat nebo koupit z druhé ruky.

Fashion Network sdílela komentář Pauly Ampuero, vedoucí oddělení udržitelnosti společnosti Zara.com: “Pevně věříme, že inovace jsou základem rozvoje oběhové budoucnosti. Aktivně pracujeme na hledání a zavádění řešení, která utvářejí stále udržitelnější hodnotový řetězec.”

Týdenní podcast UPdate

Zara posiluje svou platformu Pre-Owned

Platforma Zara Pre-Owned poprvé spatřila světlo světa v listopadu 2022 ve Velké Británii. Zákazníci tuto službu přijali s velkým úspěchem. I proto Marta Ortega, generální ředitelka skupiny Inditex, prosazuje, aby se koncept do roku 2025 rozšířil na všechny klíčové trhy společnosti: “Jde o to, aby Zara Pre-Owned pokračovala v expanzi na nové trhy. Začneme ve Francii a Německu, ale vynakládáme veškeré úsilí, abychom do konce roku dosáhli Španělska.”

Mezi služby, které jsou součástí Zara Pre-Owned, patří oprava oděvů této značky. Prostřednictvím formuláře mohou zákazníci požádat o opravu knoflíků, švů nebo výměnu zipu. Kromě toho mohou zákazníci požádat o následné vyzvednutí v prodejně a sledovat průběh procesu.

Platforma také nabízí prostor pro online nákup a prodej použitého oblečení značky mezi zákazníky. Úkolem společnosti je nabízet bezpečnost transakcí, starat se o správu zásilek a monitorovat celý proces.

Společnost Inditex chce do roku 2030 snížit své emise o 50 % a snaží se o to prostřednictvím tohoto typu iniciativy.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Logo manuál jako bible komunikace
3min. doba čtení

Logo manuál jako bible komunikace

Není nic horšího než nekonzistentní komunikace jak online, tak offline. Častokrát vidíme na Instagramu nebo Facebooku reklamu, která sice může být opravdu zajímavá a donutí nás nakoupit, ale když nevíme, k jaké značce jí přiřadit, tak je to možná až zbytečné plýtvání energií. 

Václav Krba Václav Krba
CEO Viva Marketing
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+