Kvalita, konzistence a blízkost se ukazují být základními kameny při budování loajality. Převažují dokonce nad tak atraktivními aspekty, jako jsou slevy a výhodné nabídky. Úroveň důvěry v elektronickém obchodě tak převažuje nad vším ostatním.
Dary fungují
Lidé mají tendenci oplácet to, co dostali od druhých. Na dar přirozeně reagují pozitivně, i když o něj nežádali. Vztah mezi zákazníkem a značkou zůstává stabilní, pokud má spotřebitel pocit, že dochází k výměně hodnot – tedy pokud za své loajální chování dostává něco nazpět.
31 % spotřebitelů považuje za důležité, aby je značky odměňovaly speciálními nabídkami a slevami.
64 % lidí ve věku 18-34 let očekává, že je značky odmění speciálními nabídkami a slevami (oproti 53 % celkově).
Důvěra není prázdná fráze
Identita v brandingu je důležitá, protože odráží, jak se značka identifikuje se zákazníkem. Spotřebitelé dávají přednost značkám, které odrážejí jejich hodnoty, což jim pomáhá vyhnout se nepříjemnému pocitu rozporu mezi těmito hodnotami. Lidé si budou stále častěji vybírat značky, které jsou jejich odrazem.
35 % spotřebitelů uvedlo, že je důležité, aby se značky cítily dobře.
23 % lidí ve věku 18-24 let uvádí, že je důležité, aby značka odrážela jejich osobní hodnoty (oproti 18 % celkově).
Komplexní průzkum zahrnoval údaje z USA, Kanady, Austrálie a Spojeného království.