2 min. doba čtení

Wish přesedlal na zelenou vlnu, bude vykupovat starou techniku

Známý prodejce levného čínského zboží Wish přichází s novinkou, která zákazníkům umožní vyměnit použité technické vybavení za peníze.

Wish přesedlal na zelenou vlnu, bude vykupovat starou techniku
Zdroj: Depositphotos

Ve spolupráci s poskytovatelem repasovaného zboží Remarketed spustí společnost Wish program Wish Trade-In, který zákazníkům umožní vyměnit použité technické vybavení za hotovost. Program bude spuštěn v Nizozemsku a časem se rozšíří do dalších evropských zemí.

Wish Trade-In umožňuje nezávazně vyměnit použité smartphony, tablety, notebooky, chytré hodinky a další stará technická zařízení za hotovost, a to bez závazků vůči platformě Wish. Společnost Wish pak vybrané předměty zrenovuje a následně prodá na své platformě. Zákazníci si tak budou moci koupit novou technologii za nižší cenu.

“Společnost Remarketed poskytne zákazníkům okamžité odhadované ocenění náhrady na základě stáří a stavu zařízení. Zákazníci pak mohou své zařízení bezplatně odeslat a po jeho obdržení a ověření bude provedena platba. Vybraný počet repasovaných zařízení pak bude prodán na serveru Wish,” uvádí platforma.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Prodloužením životnosti výrobku chce společnost Wish přispět ke snížení množství elektronického odpadu. Tento přístup je stále žádanější a recommerce je na vzestupu v různých formách – od C2C platforem až po výkup použitých výrobků, jak to dokázal i takový gigant, jako je Amazon.

Wish se v minulosti potýkal s problémy, když musel přistoupit na propouštění a opustit některé země. Společnost nevyužila období pandemie, nepodařilo se jí dosáhnout dobrých výsledků a od druhého čtvrtletí roku 2019 nevykázala čistý zisk.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+