2 min. doba čtení

Další kroky v e-commerce: Kde se bude investovat nejvíce?

Zajímalo vás někdy, co dělají ostatní lidé z e-commerce a jaké výzvy vnímají? Nedávná studie společnosti Pattern, které se zúčastnilo téměř 200 vedoucích pracovníků firem, zjistila několik zajímavých informací o jejich strategických prioritách.

Další kroky v e-commerce: Kde se bude investovat nejvíce?
Zdroj: Depositphotos

Výzkum ukázal, že více než třetina (přesněji 36 %) veškerého marketingu nyní zahrnuje zapojení influencerů za účelem zvýšení prodeje a zviditelnění značky. Lídři investují do designu, interaktivních videí a vynikající relevance obsahu. Mají tendenci diverzifikovat platformy a pozorně sledují, co se děje ve světě, aby toho mohli využít k proniknutí na globální trh (40 %).

Zdroj: Pattern UK

Výsledky průzkumu poukazují na silnou potřebu zvýšit míru konverze a zvýšit návštěvnost online nabídek. Kromě toho je zcela zřejmé, že lídři se chtějí pohybovat mimo své hlavní trhy a využívat spotřebitelské základny jinde.

Vedoucí pracovníci, kteří spolupracují s akcelerátory elektronického obchodu, jsou dvakrát častěji přesvědčeni, že jejich cesta rozvoje je bez významných překážek. To naznačuje, že pro společnosti, které se snaží expandovat ve stále komplikovanějším a konkurenčnějším prostředí online obchodu, mohou být podobné dohody klíčové.

Vedoucí pracovníci silně podporují projekty s vysokým dopadem navzdory omezeným zdrojům a finančním obavám. Zaměřují se na zlepšování webových nabídek, zvyšování počtu influencerských marketingových kampaní, řešení logistických problémů a kontrolu neoprávněných dodavatelů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe