2 min. doba čtení

Další kroky v e-commerce: Kde se bude investovat nejvíce?

Zajímalo vás někdy, co dělají ostatní lidé z e-commerce a jaké výzvy vnímají? Nedávná studie společnosti Pattern, které se zúčastnilo téměř 200 vedoucích pracovníků firem, zjistila několik zajímavých informací o jejich strategických prioritách.

Další kroky v e-commerce: Kde se bude investovat nejvíce?
Zdroj: Depositphotos

Výzkum ukázal, že více než třetina (přesněji 36 %) veškerého marketingu nyní zahrnuje zapojení influencerů za účelem zvýšení prodeje a zviditelnění značky. Lídři investují do designu, interaktivních videí a vynikající relevance obsahu. Mají tendenci diverzifikovat platformy a pozorně sledují, co se děje ve světě, aby toho mohli využít k proniknutí na globální trh (40 %).

Zdroj: Pattern UK

Výsledky průzkumu poukazují na silnou potřebu zvýšit míru konverze a zvýšit návštěvnost online nabídek. Kromě toho je zcela zřejmé, že lídři se chtějí pohybovat mimo své hlavní trhy a využívat spotřebitelské základny jinde.

Vedoucí pracovníci, kteří spolupracují s akcelerátory elektronického obchodu, jsou dvakrát častěji přesvědčeni, že jejich cesta rozvoje je bez významných překážek. To naznačuje, že pro společnosti, které se snaží expandovat ve stále komplikovanějším a konkurenčnějším prostředí online obchodu, mohou být podobné dohody klíčové.

Vedoucí pracovníci silně podporují projekty s vysokým dopadem navzdory omezeným zdrojům a finančním obavám. Zaměřují se na zlepšování webových nabídek, zvyšování počtu influencerských marketingových kampaní, řešení logistických problémů a kontrolu neoprávněných dodavatelů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+