Výzkum ukázal, že více než třetina (přesněji 36 %) veškerého marketingu nyní zahrnuje zapojení influencerů za účelem zvýšení prodeje a zviditelnění značky. Lídři investují do designu, interaktivních videí a vynikající relevance obsahu. Mají tendenci diverzifikovat platformy a pozorně sledují, co se děje ve světě, aby toho mohli využít k proniknutí na globální trh (40 %).
Výsledky průzkumu poukazují na silnou potřebu zvýšit míru konverze a zvýšit návštěvnost online nabídek. Kromě toho je zcela zřejmé, že lídři se chtějí pohybovat mimo své hlavní trhy a využívat spotřebitelské základny jinde.
Vedoucí pracovníci, kteří spolupracují s akcelerátory elektronického obchodu, jsou dvakrát častěji přesvědčeni, že jejich cesta rozvoje je bez významných překážek. To naznačuje, že pro společnosti, které se snaží expandovat ve stále komplikovanějším a konkurenčnějším prostředí online obchodu, mohou být podobné dohody klíčové.
Vedoucí pracovníci silně podporují projekty s vysokým dopadem navzdory omezeným zdrojům a finančním obavám. Zaměřují se na zlepšování webových nabídek, zvyšování počtu influencerských marketingových kampaní, řešení logistických problémů a kontrolu neoprávněných dodavatelů.