5min. doba čtení

Týdenní přehled: na Slovensko přichází nová kurýrní společnost, akcie Twitteru klesly o 59 %, Victoria’s Secret už je na Amazonu

Přinášíme vám další týdenní přehled novinek z oblasti elektronického obchodování. Spodní prádlo Victoria's Secret je nyní k dispozici na Amazonu! Příjmy Twitteru z reklamy meziročně klesly o 59 % a na Alze nyní můžete nakupovat na splátky s Home Creditem.

Týdenní přehled: na Slovensko přichází nová kurýrní společnost, akcie Twitteru klesly o 59 %, Victoria’s Secret už je na Amazonu

Přehled novinek

Švýcarský elektronický obchod se potýká s nedostatkem skladových kapacit. Akutní nedostatek vhodných nemovitostí vede online prodejce k tomu, aby tuto oblast zadávali společnostem, které mají zdroje na budování fulfillment center. Internetoví prodejci jsou často nuceni hledat řešení za hranicemi, což vytváří prostor pro přeshraniční spolupráci.

Na Slovensko přichází nová kurýrní společnost. Ukrajinská doručovací společnost Nova Post míří do zemí s početnou ukrajinskou menšinou a můžeme ji zde očekávat během třetího čtvrtletí. Společnost se chce zpočátku zaměřit na doručování zásilek mezi Slovenskem a Ukrajinou. Konkrétnější plány nechtěli Ukrajinci komentovat.

zdroj: Nova Post

Týdenní podcast UPdate

Alza a Home Credit se dohodly na spolupráci. Cílem je umožnit zákazníkům sjednat si splátky přímo v e-shopu. Novinkou bude možnost vyzvednout si objednávku na splátky prostřednictvím AlzaBoxů. Díky této spolupráci bude Alza schopna nabídnout zákazníkům ještě nižší roční procentní sazby u vybraných úvěrů. Věděli jste, že jednou z nejčastějších položek na splátky je klimatizace?

Seznam.cz je novým mediálním partnerem fotbalové Slavie. Cílem partnerství je zviditelnit sportovní a další strategické aktivity Slavie v očích české veřejnosti. Mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou a obchodní spolupráci a zahrnuje exkluzivní mediální obsah pod značkou Seznam.cz. Klub si od partnerství slibuje zvýšení zájmu veřejnosti o dění kolem sebe, včetně CSR aktivit, a celkové zviditelnění fotbalu.

Na polský trh přichází nové tržiště. Platforma Wszystko.pl startuje 29. června a hned od začátku se může pochlubit miliony nabídek. Portál slibuje svým uživatelům jedinečný zážitek: jednoduchý a transparentní nákupní proces a žádný pocit zahlcení nadměrným množstvím reklamy nebo zpráv. Wszystko.pl je připraven čelit takovým hráčům, jako jsou Allegro nebo Amazon.

zdroj: wszystko.pl

Miroslav Uďan, zakladatel společnosti Shoptet, přichází s novým startupem s příznačným názvem Out of Dark. Chce se zaměřit na mapování a zlepšování celého životního cyklu zákazníka. Out of Dark bude firmám pomáhat od akvizice až po udržení zákazníka v jednoduchém a přehledném prostředí s využitím umělé inteligence. Kapitál na rozjezd nové společnosti získal Uďan prodejem poloviny svého podílu ve společnosti Shoptet, který donedávna činil 30 %.

Společnost About You ukončuje spolupráci s platformou secondhandů Mädchenflohmarkt a vyřadila všechny své produkty z kategorie “Second Love”. Tento krok následoval po závažných obviněních vznesených vůči platformě. Ta je obviňována z toho, že po celé měsíce zadržovala nebo nevyplácela prodejcům příjmy z prodeje. V současné době probíhá vyšetřování řady trestních oznámení.

Uvažujete o koupi nebo prodeji e-shopu? Jak to udělat správně a nespálit se? I o tom jsme si povídali s Jurajem Saskem ze společnosti Visibility. Témata jako stav dnešních e-shopů, aspekty spojené s nákupem, migrací zákazníků, budováním značky, sociálními sítěmi, technologickými otázkami a SEO jsou v rozhovoru důkladně probrána a představují skutečnou sondu do tohoto náročného procesu. inspirujte se a získejte cenné rady, které vám pomohou při nákupu a provozování e-shopu.

zdroj: Juraj Sasko, Visibility

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rýchlovky:

Stylista Jakub Feranec, bývalý šéf e-shopu Zoot Milan Polák a marketérka Klára Černá založili agenturu BF Company. Prvním pilířem agentury je influencer marketing. Společnost staví na dlouholetých profesionálních vztazích s předními českými influencery, kterých má ve své databázi více než 700.

Česká vláda v čele s premiérem Petrem Fialou se rozhodla rázně zachránit státní rozpočet. Na jedné straně výraznými úsporami, na straně druhé větším zdaněním. Ačkoli původně slibovala, že daně a odvody zvyšovat nebude, opak je pravdou. Opatření se nedotknou malých podniků a živnostníků.

Spodní prádlo Victoria’s Secret je od minulého týdne k dostání na Amazonu. Pro kultovní značku je to velká změna poté, co musela během pandemie zavřít 250 obchodů a dlouhodobě se snaží rozšířit svou zákaznickou základnu.

Internetový obchod Alza.cz otevřel novou pobočku v Berouně. Pobočka se nachází v blízkosti nákupní zóny, autobusového a vlakového nádraží. Na více než 60 metrech čtverečních nabízí více než 1 500 produktů k okamžitému odběru. V nabídce jsou domácí spotřebiče, chytré produkty, mobilní telefony nebo hračky.

Příjmy společnosti Twitter z reklamy se meziročně snížily o 59 %. Elon Musk převzal Twitter se záměrem vytvořit z něj ziskový podnik. Dosavadní zkušenosti však naznačují, že toho není schopen. Nejnovější údaje totiž ukazují, jak moc jeho vedení odradilo inzerenty.

Slyšeli jste už o opravě technologií na základě předplatného? S tímto nápadem přišla společnost Mediamarkt. Za měsíční předplatné si zákazníci budou moci nechat opravit své zařízení v kterémkoli Mediamarktu – bez ohledu na to, kde ho koupili. Spuštění předplatného je ohlášeno na podzim 2023.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+