2min. doba čtení

Seznam.cz je novým mediálním partnerem Slavie

Mediální partnerství mezi českou internetovou jednotkou a fotbalovým klubem zahrnuje komunikaci, marketing a obchodní spolupráci.

Seznam.cz je novým mediálním partnerem Slavie

Zvyšování prestiže klubu

Fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřel mediální partnerství s českou internetovou jedničkou Seznam.cz. Cílem partnerství je zviditelnit sportovní a další strategické aktivity Slavie v očích české veřejnosti. Mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou a obchodní spolupráci a zahrnuje exkluzivní mediální obsah pod značkou Seznam.cz. Klub si od partnerství slibuje zvýšení zájmu veřejnosti o dění kolem sebe, včetně CSR aktivit, a celkové zviditelnění fotbalu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

“Jako česká společnost rádi podporujeme domácí sportovní aktivity a vím, že naši uživatelé vítají podrobné informace o zápasech, hráčích a strategiích. Rádi jim poskytneme co nejkvalitnější informace, například prostřednictvím naší domovské stránky, portálu Sport.cz nebo publikační platformy Seznam Médium, a klub podpoříme i marketingově,” uvedl Jiří Vítek, ředitel obsahových služeb a sociálního ekosystému společnosti Seznam.cz.

“Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti a sledovanosti našich zápasů a také získat více investic do rozvoje infrastruktury se zaměřením na mládež a aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. Spojení sil se společností Seznam je logickým krokem k dosažení těchto cílů,” řekl ke spolupráci Jaroslav Tvrdík, předseda představenstva SK Slavia Praha. “Těší mě také, že v Seznamu působí velké množství slávistů,” poznamenal.

Credit: Mediar.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+