2min. doba čtení

Seznam.cz je novým mediálním partnerem Slavie

Mediální partnerství mezi českou internetovou jednotkou a fotbalovým klubem zahrnuje komunikaci, marketing a obchodní spolupráci.

Seznam.cz je novým mediálním partnerem Slavie

Zvyšování prestiže klubu

Fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřel mediální partnerství s českou internetovou jedničkou Seznam.cz. Cílem partnerství je zviditelnit sportovní a další strategické aktivity Slavie v očích české veřejnosti. Mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou a obchodní spolupráci a zahrnuje exkluzivní mediální obsah pod značkou Seznam.cz. Klub si od partnerství slibuje zvýšení zájmu veřejnosti o dění kolem sebe, včetně CSR aktivit, a celkové zviditelnění fotbalu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

“Jako česká společnost rádi podporujeme domácí sportovní aktivity a vím, že naši uživatelé vítají podrobné informace o zápasech, hráčích a strategiích. Rádi jim poskytneme co nejkvalitnější informace, například prostřednictvím naší domovské stránky, portálu Sport.cz nebo publikační platformy Seznam Médium, a klub podpoříme i marketingově,” uvedl Jiří Vítek, ředitel obsahových služeb a sociálního ekosystému společnosti Seznam.cz.

“Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti a sledovanosti našich zápasů a také získat více investic do rozvoje infrastruktury se zaměřením na mládež a aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. Spojení sil se společností Seznam je logickým krokem k dosažení těchto cílů,” řekl ke spolupráci Jaroslav Tvrdík, předseda představenstva SK Slavia Praha. “Těší mě také, že v Seznamu působí velké množství slávistů,” poznamenal.

Credit: Mediar.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+