2 min. doba čtení

Seznam.cz je novým mediálním partnerem Slavie

Mediální partnerství mezi českou internetovou jednotkou a fotbalovým klubem zahrnuje komunikaci, marketing a obchodní spolupráci.

Seznam.cz je novým mediálním partnerem Slavie

Zvyšování prestiže klubu

Fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřel mediální partnerství s českou internetovou jedničkou Seznam.cz. Cílem partnerství je zviditelnit sportovní a další strategické aktivity Slavie v očích české veřejnosti. Mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou a obchodní spolupráci a zahrnuje exkluzivní mediální obsah pod značkou Seznam.cz. Klub si od partnerství slibuje zvýšení zájmu veřejnosti o dění kolem sebe, včetně CSR aktivit, a celkové zviditelnění fotbalu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

„Jako česká společnost rádi podporujeme domácí sportovní aktivity a vím, že naši uživatelé vítají podrobné informace o zápasech, hráčích a strategiích. Rádi jim poskytneme co nejkvalitnější informace, například prostřednictvím naší domovské stránky, portálu Sport.cz nebo publikační platformy Seznam Médium, a klub podpoříme i marketingově,“ uvedl Jiří Vítek, ředitel obsahových služeb a sociálního ekosystému společnosti Seznam.cz.

„Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti a sledovanosti našich zápasů a také získat více investic do rozvoje infrastruktury se zaměřením na mládež a aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. Spojení sil se společností Seznam je logickým krokem k dosažení těchto cílů,“ řekl ke spolupráci Jaroslav Tvrdík, předseda představenstva SK Slavia Praha. „Těší mě také, že v Seznamu působí velké množství slávistů,“ poznamenal.

Credit: Mediar.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+