
Vstup nového významného hráče na trh by mohl vážně otřást polským elektronickým obchodem.
Oficiální spuštění nové prodejní platformy Wszystko.pl se rychle blíží. Intenzivní testování, které probíhalo několik měsíců, se pomalu chýlí ke konci a portál bude otevřen všem prodejcům a kupujícím. Společnost Comarch Capital Group, která za tržištěm stojí, oznámila spuštění 29. června.
“Testy byly velmi úspěšné. Poskytly nám cennou databázi informací o tom, co se uživatelům líbí, co ještě potřebují a kterým prvkům věnují zvláštní pozornost. Zpětná vazba, kterou jsme denně získávali, nám umožnila reagovat na očekávání prodávajících a kupujících a implementovat potřebné funkce,” potvrdil Mariol Barzyk-Libur, ředitel společnosti Wszystko.pl.
Testování se zúčastnili také prodejci
Je třeba poznamenat, že od března se testování účastnili také obchodníci, kteří se na platformě zaregistrovali a úspěšně ověřili svůj účet.
Wszystko.pl startuje s tisíci registrovanými prodejci a miliony připravených nabídek
V první řadě je třeba zmínit zázemí pro prodejce. Ne nadarmo se na Wszystko.pl zaregistrovalo již 11 000 firem. Prodejce na Wszystko.pl jistě lákají atraktivní podmínky. Patří mezi ně 0% provize z prodeje a žádné poplatky za zařazení a správu účtu.
Viceprezident společnosti Comarch Zbigniew Rymarczyk přiznal, že jeho společnost hodlá konkurovat takovým jménům, jako jsou Allegro, Amazon a Alibaba. Platforma Wszystko.pl má několik silných stránek, které by mohly vážně zamíchat kartami polského elektronického obchodu.