2 min. doba čtení

Zemětřesení v polském elektronickém obchodě? Tržiště Wszystko.pl startuje 29. června

Platforma Wszystko.pl se připravuje na spuštění, které je ohlášeno na 29. června. Hned na začátku se může pochlubit miliony nabídek. Portál slibuje svým uživatelům jedinečný zážitek: jednoduchý a transparentní nákupní proces a žádný pocit zahlcení nadměrným množstvím reklamy nebo zpráv.

Zemětřesení v polském elektronickém obchodě? Tržiště Wszystko.pl startuje 29. června

Vstup nového významného hráče na trh by mohl vážně otřást polským elektronickým obchodem.

Oficiální spuštění nové prodejní platformy Wszystko.pl se rychle blíží. Intenzivní testování, které probíhalo několik měsíců, se pomalu chýlí ke konci a portál bude otevřen všem prodejcům a kupujícím. Společnost Comarch Capital Group, která za tržištěm stojí, oznámila spuštění 29. června.

“Testy byly velmi úspěšné. Poskytly nám cennou databázi informací o tom, co se uživatelům líbí, co ještě potřebují a kterým prvkům věnují zvláštní pozornost. Zpětná vazba, kterou jsme denně získávali, nám umožnila reagovat na očekávání prodávajících a kupujících a implementovat potřebné funkce,” potvrdil Mariol Barzyk-Libur, ředitel společnosti Wszystko.pl.

Týdenní podcast UPdate

Testování se zúčastnili také prodejci

Je třeba poznamenat, že od března se testování účastnili také obchodníci, kteří se na platformě zaregistrovali a úspěšně ověřili svůj účet.

Wszystko.pl startuje s tisíci registrovanými prodejci a miliony připravených nabídek

V první řadě je třeba zmínit zázemí pro prodejce. Ne nadarmo se na Wszystko.pl zaregistrovalo již 11 000 firem. Prodejce na Wszystko.pl jistě lákají atraktivní podmínky. Patří mezi ně 0% provize z prodeje a žádné poplatky za zařazení a správu účtu.

Viceprezident společnosti Comarch Zbigniew Rymarczyk přiznal, že jeho společnost hodlá konkurovat takovým jménům, jako jsou Allegro, Amazon a Alibaba. Platforma Wszystko.pl má několik silných stránek, které by mohly vážně zamíchat kartami polského elektronického obchodu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+