2min. doba čtení

Zemětřesení v polském elektronickém obchodě? Tržiště Wszystko.pl startuje 29. června

Platforma Wszystko.pl se připravuje na spuštění, které je ohlášeno na 29. června. Hned na začátku se může pochlubit miliony nabídek. Portál slibuje svým uživatelům jedinečný zážitek: jednoduchý a transparentní nákupní proces a žádný pocit zahlcení nadměrným množstvím reklamy nebo zpráv.

Zemětřesení v polském elektronickém obchodě? Tržiště Wszystko.pl startuje 29. června

Vstup nového významného hráče na trh by mohl vážně otřást polským elektronickým obchodem.

Oficiální spuštění nové prodejní platformy Wszystko.pl se rychle blíží. Intenzivní testování, které probíhalo několik měsíců, se pomalu chýlí ke konci a portál bude otevřen všem prodejcům a kupujícím. Společnost Comarch Capital Group, která za tržištěm stojí, oznámila spuštění 29. června.

“Testy byly velmi úspěšné. Poskytly nám cennou databázi informací o tom, co se uživatelům líbí, co ještě potřebují a kterým prvkům věnují zvláštní pozornost. Zpětná vazba, kterou jsme denně získávali, nám umožnila reagovat na očekávání prodávajících a kupujících a implementovat potřebné funkce,” potvrdil Mariol Barzyk-Libur, ředitel společnosti Wszystko.pl.

Týdenní podcast UPdate

Testování se zúčastnili také prodejci

Je třeba poznamenat, že od března se testování účastnili také obchodníci, kteří se na platformě zaregistrovali a úspěšně ověřili svůj účet.

Wszystko.pl startuje s tisíci registrovanými prodejci a miliony připravených nabídek

V první řadě je třeba zmínit zázemí pro prodejce. Ne nadarmo se na Wszystko.pl zaregistrovalo již 11 000 firem. Prodejce na Wszystko.pl jistě lákají atraktivní podmínky. Patří mezi ně 0% provize z prodeje a žádné poplatky za zařazení a správu účtu.

Viceprezident společnosti Comarch Zbigniew Rymarczyk přiznal, že jeho společnost hodlá konkurovat takovým jménům, jako jsou Allegro, Amazon a Alibaba. Platforma Wszystko.pl má několik silných stránek, které by mohly vážně zamíchat kartami polského elektronického obchodu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+