2 min. doba čtení

Švýcarský elektronický obchod se potýká s nedostatkem skladových kapacit

Internetoví prodejci ve Švýcarsku se potýkají s nedostatkem vhodných logistických míst v zemi. Podle švýcarského deníku Handelszeitung využívají externí sklady nebo hledají řešení za hranicemi.

Švýcarský elektronický obchod se potýká s nedostatkem skladových kapacit

Elektronický obchod jde ruku v ruce s logistickou podporou. Zatímco švýcarský trh elektronického obchodování výrazně roste, nabídka nemovitostí pro logistiku zaostává za poptávkou.

Příležitost pro externí centra plnění

Akutní nedostatek vhodných nemovitostí vedl online prodejce k tomu, že tuto oblast zadávají společnostem, které mají zdroje na vybudování fulfillment center. V důsledku toho dochází k centralizaci, což je trend, který se zintenzivňuje, protože společnosti musí více dbát na náklady.

Zákazníci mezitím požadují stále rychlejší dodávky. Decentralizované dodávky by tuto poptávku elegantně vyřešily, ale vyžadovaly by více skladů a nepoměrně vyšší náklady.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Poptávka po centrálních lokalitách přetrvává

“Výběr lokality pro logistická centra závisí na individuálních požadavcích a okolnostech,” uvedla Anica Raichle ze společnosti Rimaplan, švýcarského developera a poskytovatele služeb.

Podle Raichleovej nemusí mít preference koncových uživatelů v rozhodovacích procesech v oblasti logistiky přednost. V rozhovoru pro deník Handelszeitung vyzdvihla přetrvávající poptávku po centrálních lokalitách v logistice.

Švýcarské společnosti v současné době nepřenášejí skutečné logistické náklady na zákazníky v plném rozsahu nebo v dostatečné míře. Nedostatek vhodných skladových prostor znamená, že se budou ještě více spoléhat na velké externí poskytovatele služeb. Další alternativou je skladování zboží v zahraničních skladech, kde jsou nižší náklady na pracovní sílu a dopravu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+