2 min. doba čtení

Na Slovensko přichází nová kurýrní společnost, v Praze otevřela pobočku již v červnu

Slovensko, ale především Bratislava, může na podzim očekávat příchod nové kurýrní společnosti. Ukrajinská doručovací společnost Nova Post se v rámci svého vstupu na nové trhy zaměřuje na země s početnou ukrajinskou menšinou. Informuje o tom televize Markíza.

Na Slovensko přichází nová kurýrní společnost, v Praze otevřela pobočku již v červnu

Nova Post míří do Bratislavy

Slovensko, ale především Bratislava, může na podzim očekávat příchod nové kurýrní společnosti. Ukrajinská doručovací společnost Nova Post v rámci svého vstupu na nové trhy míří do zemí s početnou ukrajinskou menšinou.

“Nejnověji, ve třetím čtvrtletí roku 2023, vstoupíme na slovenský trh. Zatím to bude Bratislava,” uvedl Volodymyr Sterenčuk, generální ředitel společnosti Nova Post pro Českou republiku.

Než společnost plně pronikne na místní trh, chce pracovat na doručování zásilek mezi Slovenskem a Ukrajinou. Konkrétnější plány pro Slovensko nechtěli Ukrajinci prozradit.

Týdenní podcast UPdate

Nova Post nedávno vstoupila na český trh. Na začátku června otevřela svou první pobočku v Praze. Později plánuje rozšířit své zásilky do dalších českých měst.

“Letos otevřeme další pobočky v Praze a Brně a do rozvoje společnosti v České republice investujeme tři miliony korun (přes 127 tisíc eur),” vysvětlil Vjačeslav Klymov, spolumajitel skupiny Nova Post.

Nova Post, skupina ukrajinských a mezinárodních společností, již dříve otevřela své pobočky v Polsku, Litvě a Moldavsku. Před jejich otevřením na Slovensku se plánuje zaměřit na Německo a Rumunsko.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+