2 min. doba čtení

Na Slovensko přichází nová kurýrní společnost, v Praze otevřela pobočku již v červnu

Slovensko, ale především Bratislava, může na podzim očekávat příchod nové kurýrní společnosti. Ukrajinská doručovací společnost Nova Post se v rámci svého vstupu na nové trhy zaměřuje na země s početnou ukrajinskou menšinou. Informuje o tom televize Markíza.

Na Slovensko přichází nová kurýrní společnost, v Praze otevřela pobočku již v červnu

Nova Post míří do Bratislavy

Slovensko, ale především Bratislava, může na podzim očekávat příchod nové kurýrní společnosti. Ukrajinská doručovací společnost Nova Post v rámci svého vstupu na nové trhy míří do zemí s početnou ukrajinskou menšinou.

„Nejnověji, ve třetím čtvrtletí roku 2023, vstoupíme na slovenský trh. Zatím to bude Bratislava,“ uvedl Volodymyr Sterenčuk, generální ředitel společnosti Nova Post pro Českou republiku.

Než společnost plně pronikne na místní trh, chce pracovat na doručování zásilek mezi Slovenskem a Ukrajinou. Konkrétnější plány pro Slovensko nechtěli Ukrajinci prozradit.

Týdenní podcast UPdate

Nova Post nedávno vstoupila na český trh. Na začátku června otevřela svou první pobočku v Praze. Později plánuje rozšířit své zásilky do dalších českých měst.

„Letos otevřeme další pobočky v Praze a Brně a do rozvoje společnosti v České republice investujeme tři miliony korun (přes 127 tisíc eur),“ vysvětlil Vjačeslav Klymov, spolumajitel skupiny Nova Post.

Nova Post, skupina ukrajinských a mezinárodních společností, již dříve otevřela své pobočky v Polsku, Litvě a Moldavsku. Před jejich otevřením na Slovensku se plánuje zaměřit na Německo a Rumunsko.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe