2 min. doba čtení

Spolupráce Alza.cz a Home Credit přinese snadnější nakupování

Alza a Home Credit se dohodly na spolupráci s cílem zlepšit finanční služby pro zákazníky. Cílem je umožnit zákazníkům sjednat si splátky přímo v e-shopu. Novinkou bude možnost vyzvednout si objednávku na splátky prostřednictvím AlzaBoxů.

Spolupráce Alza.cz a Home Credit přinese snadnější nakupování

Nákup na splátky přes e-shop

“Kromě rozšiřování sortimentu zboží, včetně vlastních privátních značek, a budování nejrozsáhlejší sítě AlzaBoxů, Alza.cz vylepšuje své finanční služby, aby byla i nadále spolehlivým a bezpečným partnerem pro nákup na splátky. Díky této vzájemné spolupráci budeme moci našim zákazníkům nabídnout ještě nižší roční procentní sazby u vybraných úvěrů,” říká Petra Janovská, ředitelka služeb Alza.cz.

Zákazníci Alzy si nyní mohou sjednat online splátky přímo v e-shopu, kde bude možné splátky také předčasně uhradit. “Z našich údajů vyplývá, že splátkové financování je oblíbenou formou platby. Obvyklá částka vynaložená na jednu objednávku, kterou zákazníci tímto způsobem zaplatí, je 18 500 Kč. Nejčastěji je využíváno pro nákup televizorů, elektroniky, PC sestav, bílé techniky a herních konzolí,” vysvětluje Petra Janovská a dodává: “Splátkové financování je nejčastěji využíváno pro nákup televizorů, elektroniky, PC sestav, bílé techniky a herních konzolí: “Díky snadnému splátkovému prodeji zcela online již zákazníci nemusí ztrácet čas osobní návštěvou kamenných prodejen a své objednávky na splátky si nyní mohou vyzvednout v jednom z našich 1370 AlzaBoxů.”

“V prvním čtvrtletí letošního roku jsme u Home Creditu zaznamenali 42% meziroční nárůst nákupů na splátky. Nejoblíbenějším zbožím, které si u nás lidé kupují na splátky, jsou dlouhodobě mobilní telefony, bílá a černá technika a nábytek. Novým nejprodávanějším produktem je klimatizace, jejíž prodej stále roste. Trendem je, že se zvyšuje průměrná výše nákupů, které lidé na splátky realizují,” říká Marek Tomčík ze společnosti Home Credit.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+