2min. doba čtení

Spolupráce Alza.cz a Home Credit přinese snadnější nakupování

Alza a Home Credit se dohodly na spolupráci s cílem zlepšit finanční služby pro zákazníky. Cílem je umožnit zákazníkům sjednat si splátky přímo v e-shopu. Novinkou bude možnost vyzvednout si objednávku na splátky prostřednictvím AlzaBoxů.

Spolupráce Alza.cz a Home Credit přinese snadnější nakupování

Nákup na splátky přes e-shop

“Kromě rozšiřování sortimentu zboží, včetně vlastních privátních značek, a budování nejrozsáhlejší sítě AlzaBoxů, Alza.cz vylepšuje své finanční služby, aby byla i nadále spolehlivým a bezpečným partnerem pro nákup na splátky. Díky této vzájemné spolupráci budeme moci našim zákazníkům nabídnout ještě nižší roční procentní sazby u vybraných úvěrů,” říká Petra Janovská, ředitelka služeb Alza.cz.

Zákazníci Alzy si nyní mohou sjednat online splátky přímo v e-shopu, kde bude možné splátky také předčasně uhradit. “Z našich údajů vyplývá, že splátkové financování je oblíbenou formou platby. Obvyklá částka vynaložená na jednu objednávku, kterou zákazníci tímto způsobem zaplatí, je 18 500 Kč. Nejčastěji je využíváno pro nákup televizorů, elektroniky, PC sestav, bílé techniky a herních konzolí,” vysvětluje Petra Janovská a dodává: “Splátkové financování je nejčastěji využíváno pro nákup televizorů, elektroniky, PC sestav, bílé techniky a herních konzolí: “Díky snadnému splátkovému prodeji zcela online již zákazníci nemusí ztrácet čas osobní návštěvou kamenných prodejen a své objednávky na splátky si nyní mohou vyzvednout v jednom z našich 1370 AlzaBoxů.”

“V prvním čtvrtletí letošního roku jsme u Home Creditu zaznamenali 42% meziroční nárůst nákupů na splátky. Nejoblíbenějším zbožím, které si u nás lidé kupují na splátky, jsou dlouhodobě mobilní telefony, bílá a černá technika a nábytek. Novým nejprodávanějším produktem je klimatizace, jejíž prodej stále roste. Trendem je, že se zvyšuje průměrná výše nákupů, které lidé na splátky realizují,” říká Marek Tomčík ze společnosti Home Credit.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+