2 min. doba čtení

Spolupráce Alza.cz a Home Credit přinese snadnější nakupování

Alza a Home Credit se dohodly na spolupráci s cílem zlepšit finanční služby pro zákazníky. Cílem je umožnit zákazníkům sjednat si splátky přímo v e-shopu. Novinkou bude možnost vyzvednout si objednávku na splátky prostřednictvím AlzaBoxů.

Spolupráce Alza.cz a Home Credit přinese snadnější nakupování

Nákup na splátky přes e-shop

„Kromě rozšiřování sortimentu zboží, včetně vlastních privátních značek, a budování nejrozsáhlejší sítě AlzaBoxů, Alza.cz vylepšuje své finanční služby, aby byla i nadále spolehlivým a bezpečným partnerem pro nákup na splátky. Díky této vzájemné spolupráci budeme moci našim zákazníkům nabídnout ještě nižší roční procentní sazby u vybraných úvěrů,“ říká Petra Janovská, ředitelka služeb Alza.cz.

Zákazníci Alzy si nyní mohou sjednat online splátky přímo v e-shopu, kde bude možné splátky také předčasně uhradit. „Z našich údajů vyplývá, že splátkové financování je oblíbenou formou platby. Obvyklá částka vynaložená na jednu objednávku, kterou zákazníci tímto způsobem zaplatí, je 18 500 Kč. Nejčastěji je využíváno pro nákup televizorů, elektroniky, PC sestav, bílé techniky a herních konzolí,“ vysvětluje Petra Janovská a dodává: „Splátkové financování je nejčastěji využíváno pro nákup televizorů, elektroniky, PC sestav, bílé techniky a herních konzolí: „Díky snadnému splátkovému prodeji zcela online již zákazníci nemusí ztrácet čas osobní návštěvou kamenných prodejen a své objednávky na splátky si nyní mohou vyzvednout v jednom z našich 1370 AlzaBoxů.“

„V prvním čtvrtletí letošního roku jsme u Home Creditu zaznamenali 42% meziroční nárůst nákupů na splátky. Nejoblíbenějším zbožím, které si u nás lidé kupují na splátky, jsou dlouhodobě mobilní telefony, bílá a černá technika a nábytek. Novým nejprodávanějším produktem je klimatizace, jejíž prodej stále roste. Trendem je, že se zvyšuje průměrná výše nákupů, které lidé na splátky realizují,“ říká Marek Tomčík ze společnosti Home Credit.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe