2 min. doba čtení

Zakladatel společnosti Shoptet spouští nový startup

Miroslav Uďan, zakladatel společnosti Shoptet a významná osobnost české e-commerce, o sobě dává opět vědět. Po dvanácti letech v křesle generálního ředitele přichází s novým startupem. Článek přinesl Forbes.cz.

Zakladatel společnosti Shoptet spouští nový startup

Startup nese poetický název Out of Dark

Uďan stále zůstává u e-commerce, kterému rozumí nejvíce, jen přechází z platformy pro budování e-shopů na sledování a zlepšování zákaznické cesty. Out of Dark bude firmám sloužit k mapování a zlepšování celého životního cyklu zákazníka, což slibuje zprostředkovat v jednom přehledném dashboardu.

“Shoptet mi umožnil detailně pochopit všechna zákoutí podnikání. Znám nejen pohled zákazníků, ale i to, co trápí samotné podnikatele,” říká Uďan. “To je jeden z důvodů, proč zakládám vlastní startup, který bude firmám pomáhat od akvizice až po udržení zákazníků v jednoduchém a přehledném prostředí s využitím umělé inteligence,” shrnuje svůj projekt.

Kapitál byl získán prodejem podílu

Kapitál na založení společnosti Out of Dark získal prodejem poloviny svého podílu ve společnosti Shoptet, který donedávna činil 30 %. Kupujícím není nikdo jiný než jeden z nejbohatších Čechů – protřelý investor Ondřej Tomek. Ten již dříve vlastnil sedmdesát procent Shoptetu prostřednictvím svého fondu Impulse Ventures a nyní svou pozici výrazně posílil.

Hodnotu patnácti procent Shoptetu, který provozuje desítky tisíc českých e-shopů, odhaduje Forbes na nízké až střední stovky milionů korun. Podrobnosti transakce si však obě strany nechávají pro sebe.

“Mirek je velký vizionář se schopností dokonale realizovat svou vizi a získat pro ni lidi, což nejlépe dokazuje úspěch, kterého dosáhl se společností Shoptet,” říká Tomek, který má právo v budoucnu odkoupit zbývající Uďanův podíl.

“Mám mnoho důvodů věřit, že další etapa jeho podnikání bude stejně úspěšná. Projekt Out of Dark jsem již viděl a velmi se mi líbí,” uzavírá investor.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+