Přehled novinek
Affiliate síť Dognet překonala významný milník. Spravuje již více než 1000 kampaní, a to nejen ze Slovenska, Česka či Maďarska. V Dognetu naleznete také desítky rumunských, chorvatských či polských kampaní. I proto je již několik let tržní dvojkou v rámci regionu CEE a Balkánu. Za necelých 10 let přinesla svým inzerentům více než 3,3 milionu konverzí. Síť už vydala 7 knih, několik kurzů, e-booky a 2x ročně pořádá HotDognet – meetup pro affiliate publishery. Dognet spolupracuje se švédskou sítí TradeDoubler, která působí hlavně v západní Evropě. Otevírá tak klientům dveře do střední Evropy a na Balkán, a naopak klienti Dognetu se přes TradeDoubler mohou prosadit na západních trzích.
Objevte s Mattey Mikem ze společnosti Chianna way trendy, které nejvíce ovlivňují úsudek zákazníků a naučte se, jak posunout zákazníka od inspirace k akci. Věděli jste, že až 47 % zákazníků vyhledává inspiraci a nápady na dárky? Zároveň však jen 44 % zákazníků nakupuje na základě počátečního seznamu dárků. Každý nákup začíná zvědavostí, ale můžete se naučit, jak zákazníky motivovat, jak přesněji zacílit a doručit jim obsah právě v době, kdy ho poptávají. Článek s názvem „Vánoce 2022: Trendy, které mění zvědavce na zákazníky” je určen všem, kteří se připravují na hlavní sezónu.
Francouzský módní řetězec Camaïeu po měsících soudních bojů definitivně končí. Řetězec se dostává do soudní likvidace, 2 600 zaměstnanců přichází o práci a všechny obchody se nenávratně zavřou. Tato renomovaná oděvní značka působila na trhu téměř 40 let. Takový konec si nikdo nepřeje, obzvlášť ne tisíce zaměstnanců, kteří ve společnosti pracovali dlouhá léta. Značka za sebou zanechává stovky prázdných obchodů a dluhy v astronomické výši 240 milionů eur.
Tentokrát naše studio navštívil Martin Dostál. Je zakladatelem webových stránek SimpleShop.cz a Vyfakturuj.cz, které se zabývají prodejem digitálních produktů. Se Štefanem Polgárim si povídali, jaké jsou hlavní rozdíly mezi e-shopem, který prodává fyzické a digitální produkty, dozvíte se, jaké nejčastější chyby dělají digitální prodejci a také proč je zbytečné dělat e-shop, pokud prodáváte kurzy. Přinášíme vám 40minutový rozhovor „Jak prodávat kurzy, videa, vstupenky nebo e-knihy?“.
Módní řetězec H&M začal v Norsku a Spojeném království testovat platbu za vrácení zboží zakoupeného online. Společnost věří, že se jí tímto krokem podaří snížit rostoucí náklady. Jak uvedla generální ředitelka společnosti Helena Helmerssonová, o celoplošném zavedení poplatku se rozhodne na základě vyhodnocení testovací fáze. Iniciativa přichází několik týdnů po stejném prohlášení konkurenční společnosti Zara. Ta nedávno zavedla poplatek za vrácení zboží ve Spojeném království, Irsku, Belgii a Nizozemsku.
Online lékárna Pilulka expanduje. Minulý týden oznámila vstup na maďarský trh, kde ji zájemci najdou pod doménou Pilulka.hu. Za několik týdnů rozšíří své podnikání do Rakouska. Po Česku, Slovensku a Rumunsku jde o čtvrtý, resp. pátý trh společnosti. Pokud se společnosti bude dařit, můžeme podle vyjádření očekávat její vstup i na trh v Německu. Spolumajitel Petr Kasa uvedl, že na zmíněných trzích začne Pilulka zatím s online prodejem a po dosažení určité velikosti začne skupina hledat partnera s kamennými prodejnami. Českou online lékárnu čeká v Maďarsku silná konkurence, ale Pilulka je připravena bojovat, aby se pro zákazníky stala první volbou.
Chcete připravit svůj e-shop na hlavní sezónu? Přečtěte si 10 tipů Martina Kroupy z agentury ui42. Vybíráme několik z nich: Nepodceňujte rychlost webu – už první vteřiny a rychlost načítání stránky rozhodují o tom, zda jej vaši zákazníci obratem opustí, nebo si prohlédnou nabídku a ideálně i nakoupí. Zvyšte průměrnou hodnotu objednávek díky automatizovanému doporučení produktů – umělá inteligence v e-shopu zvyšuje míru prokliku, průměrnou hodnotu objednávky a také čas strávený na stránce. Další radou Martina Kroupy je – Myslete na UX při každé změně webu – i ta nejmenší změna může totiž negativně ovlivňovat uživatelskou zkušenost a způsobit nechtěné odchody návštěvníků, případně neukončené nákupy na stránce. Přečtěte si Martinův bonusový tip, jak budovat značku a ujistěte se, že vaše firma je připravena na hlavní sezónu.
Zvažujete dropshipping přes AliExpress? Máme pro vás několik užitečných informací. Nespornou výhodou AliExpressu je jeho popularita, tisíce dropshippingových dodavatelů a nízká cena produktů. S rostoucí popularitou se však objevuje také kritika. Je AliExpress vhodný pro ty, kteří začínají s dropshippingem? Jaké jsou plusy a minusy používání této platformy? V článku na www.ecommercebridge.cz se zároveň dozvíte, jak si vybrat dodavatele, což je pro segment dropshippingu klíčové.