2 min. doba čtení

Věci už nejsou jako před 15 lety, zaznělo na interním setkání Googlu

Při nedávném all-hands setkání Googlu se Prabhakar Raghavan vyjádřil, že adaptace je v rychle měnícím se prostředí klíčová. Raghavan je Senior Vice President ve společnosti Google, kde je zodpovědný za produkty Google Search, Assistant, Geo, Ads, Commerce a Payments.

Věci už nejsou jako před 15 lety, zaznělo na interním setkání Googlu
Zdroj: Depositphotos

“Myslím, že se shodneme na tom, že situace už není taková, jako před 15 – 20 lety, věci se změnily,” řekl Raghavan.

Jeho slova pravděpodobně rezonují s marketéry po celém světě, kteří se vyrovnávají s podobnými výzvami. I když lidé v oblasti marketingu jsou na stálou změnu zvyklí, tempo se v posledních letech zrychluje – od vývoje spotřebitelského chování po nové technologie.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Značky, které dokážou rychle reagovat a využít nových příležitostí, získají konkurenční výhodu. Raghavan naznačil, že Google si dal závazek udržet se v čele technologického pokroku.

“Pokud existuje jasná a aktuální tržní realita, musíme se pohybovat rychleji, než se pohybují sportovci,” řekl.

Výzvy Google odrážejí ty, se kterými se setkávají marketéři ve všech odvětvích. Zvyšující se konkurence, rostoucí náklady, regulační kontroly a vnitřní byrokracie jsou jen některé překážky na obzoru. Marketéři musí tyto překážky překonávat s obratností a inovací, aby se udrželi vpředu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+