2 min. doba čtení

Pilulka míří do Maďarska

Přesně před dvěma lety vstoupila na pražskou burzu česká Pilulka. Dnes je připravena expandovat do Maďarska. Pro český řetězec online lékáren to bude čtvrtý trh a během několika týdnů plánuje zahájit prodej v Rakousku.

Pilulka míří do Maďarska

Pilulka rozšiřuje své podnikání

Online lékárna Pilulka expanduje. V úterý oznámila vstup na maďarský trh, kde ji zájemci najdou pod doménou Pilulka.hu. Během několika týdnů rozšíří své podnikání do Rakouska. Po České republice, Slovensku a Rumunsku se jedná o čtvrtý, resp. pátý trh společnosti.

Pokud se společnosti bude dařit, můžeme očekávat, že vstoupí i na německý trh. Spolumajitel Petr Kasa uvedl, že na výše zmíněných trzích začne Pilulka zatím “pouze” s online prodejem. Po dosažení určité velikosti začne skupina hledat partnera s kamennými obchody.

V Maďarsku ji čeká silná konkurence

“Začínáme s 6 000 produkty a naši nabídku rozšíříme na desítky tisíc nejoblíbenějších produktů, podobně jako v České republice a na Slovensku,” říká Béla Grósz, generální ředitel pro Maďarsko. Podle něj bude společnost soupeřit o zákazníky s velkými online hráči i s několika řetězci lékáren a drogerií.

Společnost čelí v Maďarsku tvrdé konkurenci, ale Pilulka je připraven bojovat. Její ambicí je být jedničkou mezi online lékárnami a drogeriemi a nejlepší mobilní lékárnou vůbec.

“Bude to naše první pobočka s hybridním modelem, který kombinuje stávající infrastrukturu skupiny s místním oddělením prodeje a péče o zákazníky. To nám dává obrovskou flexibilitu a efektivitu při rozšiřování našich služeb a nabídky produktů pro spotřebitele. Podobný model chceme během několika týdnů spustit i v Rakousku,” vysvětluje Petr Kasa, generální ředitel společnosti Pilulka.

Pilulka působí na českém, slovenském a rumunském trhu od roku 2013. Kromě sítě kamenných lékáren je také největší zásilkovou lékárnou v České republice a na Slovensku s více než 2 miliony zákazníků. Společnost založili bratři Kasovcovi, kteří patří k zakladatelům české e-commerce scény. Na Slovensku zaměstnává Pilulka více než 100 lidí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+