
Pilulka rozšiřuje své podnikání
Online lékárna Pilulka expanduje. V úterý oznámila vstup na maďarský trh, kde ji zájemci najdou pod doménou Pilulka.hu. Během několika týdnů rozšíří své podnikání do Rakouska. Po České republice, Slovensku a Rumunsku se jedná o čtvrtý, resp. pátý trh společnosti.
Pokud se společnosti bude dařit, můžeme očekávat, že vstoupí i na německý trh. Spolumajitel Petr Kasa uvedl, že na výše zmíněných trzích začne Pilulka zatím “pouze” s online prodejem. Po dosažení určité velikosti začne skupina hledat partnera s kamennými obchody.
V Maďarsku ji čeká silná konkurence
“Začínáme s 6 000 produkty a naši nabídku rozšíříme na desítky tisíc nejoblíbenějších produktů, podobně jako v České republice a na Slovensku,” říká Béla Grósz, generální ředitel pro Maďarsko. Podle něj bude společnost soupeřit o zákazníky s velkými online hráči i s několika řetězci lékáren a drogerií.
Společnost čelí v Maďarsku tvrdé konkurenci, ale Pilulka je připraven bojovat. Její ambicí je být jedničkou mezi online lékárnami a drogeriemi a nejlepší mobilní lékárnou vůbec.
“Bude to naše první pobočka s hybridním modelem, který kombinuje stávající infrastrukturu skupiny s místním oddělením prodeje a péče o zákazníky. To nám dává obrovskou flexibilitu a efektivitu při rozšiřování našich služeb a nabídky produktů pro spotřebitele. Podobný model chceme během několika týdnů spustit i v Rakousku,” vysvětluje Petr Kasa, generální ředitel společnosti Pilulka.
Pilulka působí na českém, slovenském a rumunském trhu od roku 2013. Kromě sítě kamenných lékáren je také největší zásilkovou lékárnou v České republice a na Slovensku s více než 2 miliony zákazníků. Společnost založili bratři Kasovcovi, kteří patří k zakladatelům české e-commerce scény. Na Slovensku zaměstnává Pilulka více než 100 lidí.