Zajímá mě
23. března 2020

Štefan Chochláč

CEO BlueWinston
23. března 2020

Získejte až 20% slevu na Google Shopping Ads přes CSS program

3 min čtení

V posledních týdnech se stále častěji v marketingových vodách vypráví o CSS programu a jeho partnerech. Co je CSS program? A jaké výhody nabízí partner CSS programu svým klientům? Zjistěte jak získat až o 20% nižší cenu za kliknutí v Google Shopping Ads.

Co je to Google CSS Program?

V roce 2017 dostala společnost Google v rámci soudního procesu pokutu až ve výšce 2,4 miliardy EUR od Evropské komise za monopolní chování se na trhu. Monopolní chování právě z důvodu, že produktové reklamy, tzv. Google Shopping Ads, jsou zároveň považované také za srovnání cen obchodů, protože v samotných reklamách je nejen produktový obrázek, název produktu, ale také jeho cena a e-shop, kde ho můžete koupit.

Rozhodnutí Evropské komise přinutilo Google, aby dal srovnávačům cen v rámci EU šanci a možnost nabízet nižší cenu za kliknutí v Google Shopping Ads svým zákazníkům. Vybrané srovnávače cen zboží v EU tak mají možnost za určitých podmínek stát se tzv. Google CSS Partnerem (Comparison Shopping Service).

Víc informací můžete najít na stránce Google CSS Partner Portal. Také tam budete moci srovnat různé CSS partnery. Také můžete najít víc informací i na stránce podpory Google.

Jak získat 20% slevu na Google Shopping přes CSS program?

Podívejte se na videorozhovor, ve kterém Štefan Chochláč, CEO Blue Winston, vyprávěl, jakým způsobem lze ušetřit až 20% z ceny kliknutí přes Google Shopping.

Kdo tedy může být CSS Partner?

CSS partnerem se mohou stát pouze vybrané srovnávače cen zboží z EU, které splnily rozsáhlé podmínky Google. Tím pádem se tak mohou stát poskytovatelem (resselerem) reklamního prostoru v Google Shopping Ads v síti Google Search a poskytovat tak výraznou slevu až do -20 % z běžné ceny za proklik.

Jakou službu tedy CSS partner nabízí?

Kromě toho, že je povinností CSS Partnera nabídnout vám prostor na zobrazování vašich produktů ve srovnání cen zboží, tak vám umožní získat slevu až do -20 % z běžné ceny za proklik v Google Shopping Ads.

Jestliže tedy dnes platíte např. 1,00 euro za kliknutí, tak díky CSS Partnerovi můžete ušetřit a mít v určitých případech cenu jen kolem 0,80 euro za kliknutí.

Jaké jsou možnosti?

  1. snížit fixní náklady na inzerci
  2. ponechat běžný kredit / denní spend na inzerci produktů a zvýšit tak celkový performance až do +25 %. Zvýšit tak % CTR (míru prokliků) a samozřejmě zvýšit tak šanci získat za ty samé náklady mnohem víc transakcí, konverzí z Google Shopping Ads.

Vyzkoušejte si sami interaktivní kalkulačku

V jakých zemích je možné inzerovat prostřednictvím CSS partnera?

CSS partneři mohou využívat Shopping Ads pro Google momentálně v 21 zemích Evropského hospodářského prostoru (European Economic Area). Tyto služby můžete využívat v: Belgii, Česku, Dánsku, Německu, Finsku, Francii, Maďarsku, Irsku, Itálii, Nizozemsku, Norsku, Rakousku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Řecku, Slovensku, Spojeném království, Španělsku, Švédsku a Švýcarsku.

CSS partneři už i na Slovensku a v Česku

Služba CSS je v našich končinách velmi mladá. Samotné Google Shopping Ads byly spuštěné na Slovensku teprve nedávno (koncem léta 2019). Přesto se „roztrhl pytel“ s nabídkami těchto služeb od různých agentur či srovnávačů cen. Často se můžete setkat i s tzv. CSS resellerem, což znamená, že daná online agentura tento produkt/službu jen nabízí přes někoho jiného, aby vám zajistila aspoň nějaký profit a benefity.

Někteří CSS partneři si žádají určité „fee-čko“ alias poplatek v podobě % (procent) z proinzerovaného kreditu za minulý měsíc. Někteří CSS partneři žádají určitý fixní poplatek.

Na rozdíl od všech ostatních, CSS Shopping in EU je vysloveně slovenská, lokální firma, která vyrostla na křídlech největšího Google Channel Partnera v CEE (BlueWinston.com) a má už tisíce zákazníků po celé EU a ve světě. Avšak nejdůležitější fakt je, že službu CSS od Shopping in EU dokážete získat úplně bezplatně!

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Chochláč

CEO BlueWinston

Tento článek přináší

Aplikace na tvorbu, optimalizaci a retargeting produktových a světově unikátních produktově-skupinových kampaní pro reklamu v Google vyhledávání. BlueWinston je vhodný téměř pro jakýkoli e-shop ve světě. Vylepšená a jedinečná umělá inteligence, která spravuje ceny prokliků každého klíčového slova a množství Google skriptů vám ušetří čas, který můžete využít lépe - například na optimalizaci kampaní.