Články a novinky na téma Analytika

Proč se nespoléhat na „last click“?
4 min. doba čtení

Proč se nespoléhat na „last click“?

Prokázání návratnosti investic do marketingu je klíčové a v dnešní době se na to klade velký důraz. Marketéři se často spoléhají na atribuční modely posledního kliknutí. Tento přístup však plně nezachycuje chování dnešních spotřebitelů, zejména mladších generací. Snapchat poukazuje na potřebu změny metod měření a zdůrazňuje, že poslední kliknutí často zkresluje účinnost marketingového úsilí.

Redakce Redakce
Aktualizace v GA4 slibují lepší reporty a přehledy
3 min. doba čtení

Aktualizace v GA4 slibují lepší reporty a přehledy

Google představil řadu aktualizací nástroje Google Analytics 4 (GA4), které slibují revoluci v tom, jak marketéři analyzují a používají svá data. Aktualizace se zaměřily na vylepšené reportování napříč kanály, pokročilé poznatky založené na umělé inteligenci a robustní podporu sledování zaměřeného na ochranu soukromí.

Redakce Redakce
Konec cookies: 61 % marketérů se obává změny
2 min. doba čtení

Konec cookies: 61 % marketérů se obává změny

Soubory cookie jsou klíčovým nástrojem pro sledování a přizpůsobování reklam. Jejich ztráta představuje pro inzerenty výzvu, která vyžaduje nové přístupy k marketingové strategii a způsobu získávání dat.

Redakce Redakce
13 expertů: Pohled na e-commerce analytiku musí změnit každý. Bez cookies bude online marketing úplně jiný
3 min. doba čtení

13 expertů: Pohled na e-commerce analytiku musí změnit každý. Bez cookies bude online marketing úplně jiný

Vánoce s cookies jsme měli pravděpodobně naposledy. Svět online marketingu, analytiky a vyhodnocování se vrátí o 20 let zpět. Bez souborů cookie a se zvýšenou ochranou osobních údajů bude muset každý hráč v oblasti e-commerce zásadně změnit svůj pohled na analýzu a vyhodnocování. A opět to bude hra s časem – kdo se rychleji přizpůsobí, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jaké jsou alternativy k GA4? Existuje více možností
6 min. doba čtení

Jaké jsou alternativy k GA4? Existuje více možností

Google Analytics 4 na rozdíl od svého předchůdce Universal Analytics splňuje již naprostou většinu GDPR nařízení ze strany webové analytiky. Jsou však stále ještě zásadní otázky, kterými Google Analytics 4 disponuje, čímž nesplňuje na 100 % všechna nařízení GDPR.

Matúš Rebroš Matúš Rebroš
SEO Specialist
Potřebujeme u online kampaních sledovat engagement rate?
3 min. doba čtení

Potřebujeme u online kampaních sledovat engagement rate?

Co nám sledování této metriky přinese a jaké údaje se skrývají za jejím názvem? Tradiční reklama (tisk, televize, rádio, billboard atd.) neumožňuje zapojení zákazníka tak, jak jej chápeme dnes, protože zákazník nemá možnost reagovat na samotnou reklamu. Naproti tomu digitální marketing přinesl i možnost přímé interakce s marketingovým a informačním obsahem, který vaše značka zveřejňuje.

Ivana Hornáčková Cibulková Ivana Hornáčková Cibulková
Head of Account management and Production v Etarget
Přechod na Google Analytics 4 vás nemusí stát data
3 min. doba čtení

Přechod na Google Analytics 4 vás nemusí stát data

Trojka nahrazuje čtyřku. Konec Universal Analytics se blíží, i když se může zdát, že červenec 2023 je v nedohlednu. Čím nám nové Analytics pomohou a jak začít měřit v čtyřkách bez ztráty dat? 

Jan Malatinský Jan Malatinský
Data Analyst Team Leader, Advisio
Google Analytics 4: Jak na moderní analytiku webstránky
5 min. doba čtení

Google Analytics 4: Jak na moderní analytiku webstránky

Už nějaký čas je na světě. Je zdarma, ale málokdo mu rozumí. Řeč je o Google Analytics 4, nejnovější verzi analytického nástroje od Googlu. Nástupce Google Analytics 3 (Universal) přináší přesnější data, díky kterým můžete činit účinnější marketingová rozhodnutí a stát se tak moderní data-driven firmou.

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+