Zlepšené vykazování a rozpočtování napříč kanály
Jedním z nejvýraznějších prvků aktualizace je zavedení komplexních mezikanálových reportovacích a rozpočtových nástrojů. Tyto nástroje umožní podnikům získat komplexní přehled o jejich reklamním úsilí napříč platformami.
Integrace reklamních dat třetích stran
Uživatelé aplikace GA4 mohou nyní importovat data o reklamách ze služeb Pinterest, Reddit a Snapchat přímo do svých analytických nástrojů. To znamená, že do přehledů o výkonnosti napříč kanály budou zahrnuta i data z kampaní, které nejsou součástí Googlu, což poskytne ucelenější obraz o efektivitě reklamy s metrikami, jako jsou náklady na reklamu, prokliky nebo zobrazení.
Funkce cross-channel budgeting
Tato funkce, která je v současné době ve fázi beta, obsahuje přehled projekcí pro sledování mediálního tempa a předpokládané výkonnosti vzhledem k cílovému cíli, například příjmům. Tento nástroj bude neocenitelný pro firmy, které chtějí optimalizovat své výdaje na reklamu ve více kanálech.
Integrácia aplikácie Campaign Manager 360
Agregované imprese z propojených účtů Campaign Manager 360 budou nyní k dispozici v pracovním prostoru pro reklamu GA4, což nabízí hlubší přehled o výkonnosti kampaní v celém funnelu.
AI přehledy
Google využije své pokročilé schopnosti umělé inteligence, aby v rámci aplikace GA4 poskytla více informací, které lze využít. Model je navržen tak, aby analyzoval obrovské množství dat a poskytoval jasná a jednoduchá vysvětlení klíčových trendů a anomálií.
Pokud například dojde k nárůstu metriky Nákup, umělá inteligence si spojí jednotlivé body a poskytne jasné vysvětlení faktorů, které k tomuto trendu přispěly. Cílem této funkce je zjednodušit analýzu dat, aby byla přístupnější a použitelnější pro všechny uživatele.
Sledování s ohledem na ochranu soukromí
S tím, jak se digitální prostředí posouvá směrem k větší ochraně soukromí, se přizpůsobuje i GA4 a hledá způsoby, jak mohou podniky i nadále efektivně měřit svou výkonnost, aniž by se spoléhaly na soubory cookie třetích stran.
V letošním roce bude GA4 podporovat rozhraní Chrome Privacy Sandbox API, které firmám pomůže oslovit jejich publikum a měřit efektivitu v prostředí bez cookies. To má zásadní význam, protože odvětví přechází na postupy zaměřené na ochranu soukromí.