3 min. doba čtení

Reportingo: Nová éra rychlého a spolehlivého vyhodnocování dat

Způsob, jakým pracujete s daty, se může výrazně změnit. K lepšímu. Protože existuje nový nástroj, se kterým bude pomalost, nekonečné načítání, problémy s odpojováním zdrojů či nemožnost propojit marketingová data s interními minulostí. Reportingo vám zaručí rychlou práci s daty, a to bez omezení.

Alex Prochyra Alex Prochyra
Founder, Zircon Tree
Reportingo: Nová éra rychlého a spolehlivého vyhodnocování dat
Zdroj: zircontree.com

Reportingo – multidimenzionální pohled na data

Ve zkratce: 

Jde o nástroj, který dokáže integrovat data ze všech vašich reklamních systémů do jednoho přehledného a efektivního rozhraní. S výhodou rychlého načítání dat i jejich zabezpečení.

Podrobněji: 

Reportingo odstraňuje omezení, která mohou být přítomná v jiných reportovacích systémech, což umožňuje práci s velkým množstvím dat a jejich bezproblémovou integraci.

Adaptuje se – jak na vaše potřeby a požadavky, tak na rozsah vašich marketingových aktivit. S Reportingo neexistují hranice v počtu uživatelů, účtů, konektorů. Je to inovativní a flexibilní nástroj

  • Shromažďuje, ukládá a vyhodnocuje marketingová i interní data, a to na jednom místě. 
  • Rychle, přehledně, spolehlivě.
  • Zefektivní reportování klientům i agenturám.

Proč je reportování s ním efektivní?

Protože mluvíme o reportech na míru. Co se týče dat i vizuálu.

Nejste limitováni počtem napojených konektorů, navíc Reportingo odstraňuje případná omezení, která mohou být přítomná v jiných reportovacích systémech. V praxi to znamená, že díky němu je práce s daty jednoduchá, i když jich je enormní množství.

Kromě toho, že se v Reportingu velmi snadno orientuje a „čte“, jeho vizuál lze plně přizpůsobit vaší značce/brandu klienta – pro lepší identifikaci se značkou a profesionalitu prezentace.

Zdroj: zircontree.com

Efektivita práce spočívá i v upozorněních, která dostáváte. Pokud se v datech něco stane, Reportingo vám pošle notifikaci, abyste ihned mohli reagovat na změny. Tím vám šetří, resp. vydělává peníze. Zároveň si můžete aktivovat AI, aby prohlížela data, pomáhala vám s jejich vyhodnocováním a na to navazujícími dalšími kroky. V podstatě máte vlastního AI asistenta pro vaše data.

Reportingo může zlepšit výkon vaší reklamní strategie

To, že mění data na užitečné informace pro rozhodovací procesy ve firmě, je jednou z výhod. Další je, že to dělá okamžitě. Neztrácíte čas načítáním dat, nemusíte se obávat výpadků – protože v Zircon Tree investují do technologií. Co ještě Reportingo umožňuje?

  • Individuální přístup = včetně vytvoření prémiových šablon.
  • Intuitivní používání = surová data činí srozumitelnějšími.
  • Jistotu bezpečnosti = chrání data před jakýmikoli hrozbami.

Partner pro účelné pozorování dosažených výsledků

Nástroj Reportingo si propojíte s reklamními a interními systémy, a tak získáte personalizované reporty bez kvót a rostete. Samotné reportování vás už totiž nijak a ničím neomezuje.

Chci reporting bez limitů
Sdílet článek
Alex Prochyra
Founder, Zircon Tree
Tento článek ti přináší

dabl.

Tvořeno srdcem, schváleno myslí. „Tvořeno srdcem“ hovoří o vnitřní vášni, která pohání naše inovace. „Schváleno myslí“ podtrhuje význam důkladné úvahy a kritického myšlení. Zatímco vášeň podněcuje naše nápady, je to síla našich myšlenek, která je přeměňuje na vynalézavá řešení. Jsme marketingový powerhouse, jehož středem jsou lidé. Jsme tady, pokud nás potřebuješ.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn spustil Conversions API – nový nástroj pro B2B marketéry pro měření ROI
3 min. doba čtení

LinkedIn spustil Conversions API – nový nástroj pro B2B marketéry pro měření ROI

V digitálním marketingu je přesné měření úspěšnosti kampaní klíčové – obzvlášť v e-commerce, kde každá konverze přímo ovlivňuje obchodní výsledky. LinkedIn nedávno představil nové Conversions API, které slibuje zlepšení měření efektivity vašich kampaní. Ale jaký význam má tento nástroj pro e-commerce profesionály na českém a slovenském trhu?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová pravidla Google Ads pro in-app konverze mohou ovlivnit výkon kampaní
2 min. doba čtení

Nová pravidla Google Ads pro in-app konverze mohou ovlivnit výkon kampaní

Google Ads oznámil důležitou aktualizaci pro inzerenty používající Offline Conversion Import (OCI). Do 30. dubna 2025 musí inzerenti při importování konverzí z aplikací zahrnout parametr conversion_environment. Tato změna má za cíl zlepšit přiřazování konverzí, efektivitu Smart Biddingu a celkový výkon kampaní, což je důležité pro firmy, které optimalizují své reklamní rozpočty.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+