2min. doba čtení

Kdy bude Lidl prodávat rohlíky online a jak funguje Lidl e-shop (Timotej Strieš, Lidl SK)

Timotej Strieš je Head of Online Marketing ve společnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovoru nám prozradil, jak funguje jejich prodej přes e-shop, co vše zastřešuje slovenská pobočka v rámci marketingu i to, proč se Lidl rozhodl zrušit klasické papírové letáky.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:54 Proč Lidl změnil název domény e-shopu?
  • 02:46 Co všechno může Lidl Slovensko měnit v rámci globálního CMS?
  • 04:26 O které nástroje online marketingu se stará globální platforma Lidl International?
  • 07:00 Jak funguje shipping na domácím trhu, který se nedělá ze Slovenska?
  • 10:06 A jak e-shop Lidlu ovlivnily problémy s logistikou v tomto období?
  • 13:11 Jak se rozděluje marketing v Lidlu na retail a e-shop?
  • 14:46 Co z marketingu zastřešuje německá centrála a co slovenská pobočka?
  • 18:46 Jak fungují aplikace Lidl a jakou konverzi přinášejí?
  • 21:24 Proč Lidl zrušil distribuci klasických papírových letáků?
  • 23:42 Jakým způsobem segmentují propagaci produktů v různých médiích?
  • 26:11 Jak Lidl přistupuje k reklamě prostřednictvím influencerů?
  • 28:33 Využívá Lidl v zahraničí i sociální sítě jako Snapchat, TikTok a podobně?
  • 29:46 Kdy bude možné koupit v Lidlu online i potraviny?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)
2min. doba čtení

Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

Tentokrát jsme si povídali s Jurajem Kováčem, kreativním ředitelem snad nejúspěšnější slovenské reklamní agentury THIS IS LOCCO. Vyprávěl nám o tom, jak se jim s kolegy podařilo vytvořit úžasnou kampaň s digitální postavou Bejby Blue pro Tatra banku, jaké marketingové soutěže mají největší váhu i to, co všechno obnáší účast.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+