Zajímá mě
9. března 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
9. března 2022

Kdy bude Lidl prodávat rohlíky online a jak funguje Lidl e-shop (Timotej Strieš, Lidl SK)

2 min čtení

Timotej Strieš je Head of Online Marketing ve společnosti Lidl Slovensko a v tomto rozhovoru nám prozradil, jak funguje jejich prodej přes e-shop, co vše zastřešuje slovenská pobočka v rámci marketingu i to, proč se Lidl rozhodl zrušit klasické papírové letáky.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:54 Proč Lidl změnil název domény e-shopu?
  • 02:46 Co všechno může Lidl Slovensko měnit v rámci globálního CMS?
  • 04:26 O které nástroje online marketingu se stará globální platforma Lidl International?
  • 07:00 Jak funguje shipping na domácím trhu, který se nedělá ze Slovenska?
  • 10:06 A jak e-shop Lidlu ovlivnily problémy s logistikou v tomto období?
  • 13:11 Jak se rozděluje marketing v Lidlu na retail a e-shop?
  • 14:46 Co z marketingu zastřešuje německá centrála a co slovenská pobočka?
  • 18:46 Jak fungují aplikace Lidl a jakou konverzi přinášejí?
  • 21:24 Proč Lidl zrušil distribuci klasických papírových letáků?
  • 23:42 Jakým způsobem segmentují propagaci produktů v různých médiích?
  • 26:11 Jak Lidl přistupuje k reklamě prostřednictvím influencerů?
  • 28:33 Využívá Lidl v zahraničí i sociální sítě jako Snapchat, TikTok a podobně?
  • 29:46 Kdy bude možné koupit v Lidlu online i potraviny?

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.