V rozhovoru se dozvíte:
- 00:54 Proč Lidl změnil název domény e-shopu?
- 02:46 Co všechno může Lidl Slovensko měnit v rámci globálního CMS?
- 04:26 O které nástroje online marketingu se stará globální platforma Lidl International?
- 07:00 Jak funguje shipping na domácím trhu, který se nedělá ze Slovenska?
- 10:06 A jak e-shop Lidlu ovlivnily problémy s logistikou v tomto období?
- 13:11 Jak se rozděluje marketing v Lidlu na retail a e-shop?
- 14:46 Co z marketingu zastřešuje německá centrála a co slovenská pobočka?
- 18:46 Jak fungují aplikace Lidl a jakou konverzi přinášejí?
- 21:24 Proč Lidl zrušil distribuci klasických papírových letáků?
- 23:42 Jakým způsobem segmentují propagaci produktů v různých médiích?
- 26:11 Jak Lidl přistupuje k reklamě prostřednictvím influencerů?
- 28:33 Využívá Lidl v zahraničí i sociální sítě jako Snapchat, TikTok a podobně?
- 29:46 Kdy bude možné koupit v Lidlu online i potraviny?