
Povídali jsme si především na téma „datové hygieny“ a o tom, jak by měly e-commerce společnosti k datům přistupovat, jak by s nimi měly pracovat a vyhodnocovat je. Kromě toho se dozvíme i několik doporučení pro začínající nebo menší firmy.





V rozhovoru se dozvíte:
- 00:39 Kdo jsou Daniar a Lukáš a jaký je jejich příběh?
- 02:56 Čemu přesně se věnuje digitální agentura Datacop?
- 06:15 Na jakých systémech pracují a kdo jsou jejich klienti?
- 08:57 S jakými typy dat přicházejí do kontaktu firmy, se kterými pracují?
- 12:08 Která data jsou pro e-shopy absolutně nezbytná?
- 15:50 Čím se řídit při práci s daty?
- 16:55 Jaká jsou specifika při práci s GDPR daty na Slovensku, ve Velké Británii a v USA?
- 20:57 Na co všechno se dají sesbíraná data využít?
- 24:06 O čem je proaktivní kontaktování potenciálních zákazníků?
- 27:32 Kolik věcí je v současnosti ještě s daty dokáže překvapit?
- 32:24 S čím konkrétně za nimi chodí klienti a co jim navrhují?
- 34:05 Jaké jsou standardní případy využití dat u e-shopů?
- 37:02 Co jsou základy, které by e-shopaři měli dělat minimálně?