2min. doba čtení

Datová hygiena: Jak vytěžit z dat co největší přínos pro vaše podnikání (Daniar Rusnák a Lukáš Bihary, Datacop)

Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitální agenturu growth hackerů Datacop. Jejich misí je aplikovat strategie digitálních gigantů jako Amazon, Netflix nebo Google pro středně velké digitální firmy. Datacop sídlí v Bratislavě a věnuje se klientům ze Slovenska, Velké Británie i Spojených států amerických.

Povídali jsme si především na téma „datové hygieny“ a o tom, jak by měly e-commerce společnosti k datům přistupovat, jak by s nimi měly pracovat a vyhodnocovat je. Kromě toho se dozvíme i několik doporučení pro začínající nebo menší firmy.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:39 Kdo jsou Daniar a Lukáš a jaký je jejich příběh?
  • 02:56 Čemu přesně se věnuje digitální agentura Datacop?
  • 06:15 Na jakých systémech pracují a kdo jsou jejich klienti?
  • 08:57 S jakými typy dat přicházejí do kontaktu firmy, se kterými pracují?
  • 12:08 Která data jsou pro e-shopy absolutně nezbytná?
  • 15:50 Čím se řídit při práci s daty?
  • 16:55 Jaká jsou specifika při práci s GDPR daty na Slovensku, ve Velké Británii a v USA?
  • 20:57 Na co všechno se dají sesbíraná data využít?
  • 24:06 O čem je proaktivní kontaktování potenciálních zákazníků?
  • 27:32 Kolik věcí je v současnosti ještě s daty dokáže překvapit?
  • 32:24 S čím konkrétně za nimi chodí klienti a co jim navrhují?
  • 34:05 Jaké jsou standardní případy využití dat u e-shopů?
  • 37:02 Co jsou základy, které by e-shopaři měli dělat minimálně?


Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek