Zajímá mě
30. srpna 2021
30. srpna 2021

Datová hygiena: Jak vytěžit z dat co největší přínos pro vaše podnikání (Daniar Rusnák a Lukáš Bihary, Datacop)

2 min čtení

Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitální agenturu growth hackerů Datacop. Jejich misí je aplikovat strategie digitálních gigantů jako Amazon, Netflix nebo Google pro středně velké digitální firmy. Datacop sídlí v Bratislavě a věnuje se klientům ze Slovenska, Velké Británie i Spojených států amerických.

Povídali jsme si především na téma „datové hygieny“ a o tom, jak by měly e-commerce společnosti k datům přistupovat, jak by s nimi měly pracovat a vyhodnocovat je. Kromě toho se dozvíme i několik doporučení pro začínající nebo menší firmy.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:39 Kdo jsou Daniar a Lukáš a jaký je jejich příběh?
  • 02:56 Čemu přesně se věnuje digitální agentura Datacop?
  • 06:15 Na jakých systémech pracují a kdo jsou jejich klienti?
  • 08:57 S jakými typy dat přicházejí do kontaktu firmy, se kterými pracují?
  • 12:08 Která data jsou pro e-shopy absolutně nezbytná?
  • 15:50 Čím se řídit při práci s daty?
  • 16:55 Jaká jsou specifika při práci s GDPR daty na Slovensku, ve Velké Británii a v USA?
  • 20:57 Na co všechno se dají sesbíraná data využít?
  • 24:06 O čem je proaktivní kontaktování potenciálních zákazníků?
  • 27:32 Kolik věcí je v současnosti ještě s daty dokáže překvapit?
  • 32:24 S čím konkrétně za nimi chodí klienti a co jim navrhují?
  • 34:05 Jaké jsou standardní případy využití dat u e-shopů?
  • 37:02 Co jsou základy, které by e-shopaři měli dělat minimálně?


Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Mohlo by Vás zaujímať