V rozhovoru se dozvíte:
- 00:36 Co dělal Juraj předtím a jaká byla jeho cesta do této pozice?
- 02:34 Jak je to v agentuře THIS IS LOCCO s home officem a očkováním?
- 05:11 Jaká všechna marketingová ocenění v posledním období agentura získala?
- 08:28 Jak vznikla nejoceňovanější reklamní kampaň Bejby Blue pro Tatra banku?
- 10:20 Je takové řešení s digitální postavou v kampani levnější a jednodušší?
- 12:15 Vstupují při takéto spolupráci do kreativy i klienti?
- 15:20 Proč je kreativní brandová komunikace pro značku důležitá?
- 18:49 Jak by měli e-shopáři prezentovat svou značku mezi konkurencí?
- 20:37 Které domácí marketingové ocenění mají největší váhu a jak se dělí?
- 25:12 Jak se THIS IS LOCCO podařilo získat cenu pro nejlepší agenturu v české soutěži?
- 26:04 Jakých největších mezinárodních soutěží se agentura zúčastnila?
- 28:02 Jak se může agentura přihlásit a zúčastnit takové soutěže?
- 34:18 Kolik stojí přihlášky a příprava do marketingových soutěží?
- 36:40 Co všechno přinese takové ocenění pro marketingovou agenturu?