Zajímá mě
1. listopadu 2021
1. listopadu 2021

Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

2 min čtení

Tentokrát jsme si povídali s Jurajem Kováčem, kreativním ředitelem snad nejúspěšnější slovenské reklamní agentury THIS IS LOCCO. Vyprávěl nám o tom, jak se jim s kolegy podařilo vytvořit úžasnou kampaň s digitální postavou Bejby Blue pro Tatra banku, jaké marketingové soutěže mají největší váhu i to, co všechno obnáší účast.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:36 Co dělal Juraj předtím a jaká byla jeho cesta do této pozice?
  • 02:34 Jak je to v agentuře THIS IS LOCCO s home officem a očkováním?
  • 05:11 Jaká všechna marketingová ocenění v posledním období agentura získala?
  • 08:28 Jak vznikla nejoceňovanější reklamní kampaň Bejby Blue pro Tatra banku?
  • 10:20 Je takové řešení s digitální postavou v kampani levnější a jednodušší?
  • 12:15 Vstupují při takéto spolupráci do kreativy i klienti?
  • 15:20 Proč je kreativní brandová komunikace pro značku důležitá?
  • 18:49 Jak by měli e-shopáři prezentovat svou značku mezi konkurencí?
  • 20:37 Které domácí marketingové ocenění mají největší váhu a jak se dělí?
  • 25:12 Jak se THIS IS LOCCO podařilo získat cenu pro nejlepší agenturu v české soutěži?
  • 26:04 Jakých největších mezinárodních soutěží se agentura zúčastnila?
  • 28:02 Jak se může agentura přihlásit a zúčastnit takové soutěže?
  • 34:18 Kolik stojí přihlášky a příprava do marketingových soutěží?
  • 36:40 Co všechno přinese takové ocenění pro marketingovou agenturu?

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Mohlo by Vás zaujímať