1min. doba čtení

Jak funguje model spolupráce Success Fee (Marcel Milo, Mondays)

Marcel Milo je CEO i spolumajitel performance marketingové agentury Mondays. Ta se prezentuje i claimem „Jsme jiní než ti, na které jste si už zvykli“ a těchto slov se skutečně drží. Je totiž jedna z prvních, která v našich končinách rozšiřuje moderní způsob spolupráce, tzv. Success Fee. Také o tom povídal Marcel v našem rozhovoru.

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:48 Jaká byla cesta Marcela Mila do této funkce?
    • 02:08 Proč se rozhodl přejít ze strany klienta do agentury?
    • 03:10 Na co se primárně zaměřuje agentura Mondays?
    • 05:06 S jakými typy klientů a na čem nejčastěji pracují?
    • 07:37 Jaké zkušeností Marcel přinesl do Mondays a co je Success Fee model spolupráce?
    • 09:36 Je Success Fee spolupráce pro každého klienta?
    • 10:44 Komu a proč by Marcel tento model raději nedoporučoval?
    • 12:30 Co všechno obsahují služby agentury Mondays pro klienty?
    • 15:03 Jakým způsobem agentura přistupuje k podpoře nových projektů?
    • 17:47 Jaké volné pozice mají ve firmě v současnosti otevřené?

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+