2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:50 Kolik projektů Hyperia v současnosti má a kolik lidí na nich pracuje?
  • 02:49 Jak se stavěl a rozrůstal marketingový tým Hyperie?
  • 05:20 V jakém okamžiku se řeší nábor lidí na nové projekty?
  • 07:01 Jakým způsobem vychovávají kvalitní zaměstnance?
  • 08:31 Je sídlo firmy v Žilině výhodou, nebo nevýhodou?
  • 10:00 Mají v týmu i anglicky hovořící kolegy?
  • 11:56 Jak dělají nábor a zda už někdy přijali vysloveně nesprávného člověka?
  • 16:12 Jaké KPI a motivační odměny mají nastavené pro výkonnostní projekty?
  • 17:25 Narážejí někdy na zahraničních trzích na kulturní rozdíly?
  • 19:14 Jakými rozpočty disponují jednotliví vedoucí týmů pro platy externistů?
  • 20:56 Co by Luboš jednoznačně doporučil delegovat, a co naopak ne?
  • 23:41 Může dlouhodobá práce „remote“ přinést nějaká negativa?
  • 25:38 Dělají někteří lidé současně i na více projektech?
  • 29:33 Jak bude vypadat Hyperia za tři roky? Kolik nových lidí ještě přibyde?
  • 31:15 Proč a jak se vyplatí zkoušet různé lidi na konkrétních pozicích?
  • 32:43 Jak by mělo fungovat zaučení nového člověka?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)
2min. doba čtení

Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

Tentokrát jsme si povídali s Jurajem Kováčem, kreativním ředitelem snad nejúspěšnější slovenské reklamní agentury THIS IS LOCCO. Vyprávěl nám o tom, jak se jim s kolegy podařilo vytvořit úžasnou kampaň s digitální postavou Bejby Blue pro Tatra banku, jaké marketingové soutěže mají největší váhu i to, co všechno obnáší účast.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+