Zajímá mě
24. února 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
24. února 2022

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

2 min čtení

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:50 Kolik projektů Hyperia v současnosti má a kolik lidí na nich pracuje?
  • 02:49 Jak se stavěl a rozrůstal marketingový tým Hyperie?
  • 05:20 V jakém okamžiku se řeší nábor lidí na nové projekty?
  • 07:01 Jakým způsobem vychovávají kvalitní zaměstnance?
  • 08:31 Je sídlo firmy v Žilině výhodou, nebo nevýhodou?
  • 10:00 Mají v týmu i anglicky hovořící kolegy?
  • 11:56 Jak dělají nábor a zda už někdy přijali vysloveně nesprávného člověka?
  • 16:12 Jaké KPI a motivační odměny mají nastavené pro výkonnostní projekty?
  • 17:25 Narážejí někdy na zahraničních trzích na kulturní rozdíly?
  • 19:14 Jakými rozpočty disponují jednotliví vedoucí týmů pro platy externistů?
  • 20:56 Co by Luboš jednoznačně doporučil delegovat, a co naopak ne?
  • 23:41 Může dlouhodobá práce „remote“ přinést nějaká negativa?
  • 25:38 Dělají někteří lidé současně i na více projektech?
  • 29:33 Jak bude vypadat Hyperia za tři roky? Kolik nových lidí ještě přibyde?
  • 31:15 Proč a jak se vyplatí zkoušet různé lidi na konkrétních pozicích?
  • 32:43 Jak by mělo fungovat zaučení nového člověka?

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.