V rozhovoru se dozvíte:
- 01:50 Kolik projektů Hyperia v současnosti má a kolik lidí na nich pracuje?
- 02:49 Jak se stavěl a rozrůstal marketingový tým Hyperie?
- 05:20 V jakém okamžiku se řeší nábor lidí na nové projekty?
- 07:01 Jakým způsobem vychovávají kvalitní zaměstnance?
- 08:31 Je sídlo firmy v Žilině výhodou, nebo nevýhodou?
- 10:00 Mají v týmu i anglicky hovořící kolegy?
- 11:56 Jak dělají nábor a zda už někdy přijali vysloveně nesprávného člověka?
- 16:12 Jaké KPI a motivační odměny mají nastavené pro výkonnostní projekty?
- 17:25 Narážejí někdy na zahraničních trzích na kulturní rozdíly?
- 19:14 Jakými rozpočty disponují jednotliví vedoucí týmů pro platy externistů?
- 20:56 Co by Luboš jednoznačně doporučil delegovat, a co naopak ne?
- 23:41 Může dlouhodobá práce „remote“ přinést nějaká negativa?
- 25:38 Dělají někteří lidé současně i na více projektech?
- 29:33 Jak bude vypadat Hyperia za tři roky? Kolik nových lidí ještě přibyde?
- 31:15 Proč a jak se vyplatí zkoušet různé lidi na konkrétních pozicích?
- 32:43 Jak by mělo fungovat zaučení nového člověka?