2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 02:08 Které z těchto platforem jsou vhodné pro performance a které pro branding?
    • 03:48 Jak funguje obchodní model Httpool a jaké výhody pro klienty nabízí?
    • 05:49 Která z uvedených platforem má na Slovensku a v Česku největší zásah?
    • 08:41 Jak se měří reklama na Spotify?
    • 10:21 Jak je to s kreativou na platformách jako Snapchat, Twitter nebo AdColony?
    • 12:35 Jakým způsobem se platí reklama na jednotlivých platformách a jaké jsou ceny?
    • 15:35 Je Twitter stále levnou platformou pro reklamu?
    • 16:17 Jak se nakupuje reklama na TikToku a jak funguje formát TopView?
    • 19:17 Může si slovenský e-shop v zahraničí koupit reklamu na TikToku v jiné zemi?
    • 21:20 Jaký support dává Httpool svým klientům?
    • 22:58 Co mohou klienti Httpool očekávat výhledově do budoucnosti?

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Httpool

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
2min. doba čtení

Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

Tentokrát jsme si povídali s Jurajem Kováčem, kreativním ředitelem snad nejúspěšnější slovenské reklamní agentury THIS IS LOCCO. Vyprávěl nám o tom, jak se jim s kolegy podařilo vytvořit úžasnou kampaň s digitální postavou Bejby Blue pro Tatra banku, jaké marketingové soutěže mají největší váhu i to, co všechno obnáší účast.

Přečíst článek