2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 02:08 Které z těchto platforem jsou vhodné pro performance a které pro branding?
    • 03:48 Jak funguje obchodní model Httpool a jaké výhody pro klienty nabízí?
    • 05:49 Která z uvedených platforem má na Slovensku a v Česku největší zásah?
    • 08:41 Jak se měří reklama na Spotify?
    • 10:21 Jak je to s kreativou na platformách jako Snapchat, Twitter nebo AdColony?
    • 12:35 Jakým způsobem se platí reklama na jednotlivých platformách a jaké jsou ceny?
    • 15:35 Je Twitter stále levnou platformou pro reklamu?
    • 16:17 Jak se nakupuje reklama na TikToku a jak funguje formát TopView?
    • 19:17 Může si slovenský e-shop v zahraničí koupit reklamu na TikToku v jiné zemi?
    • 21:20 Jaký support dává Httpool svým klientům?
    • 22:58 Co mohou klienti Httpool očekávat výhledově do budoucnosti?

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Httpool

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)
2min. doba čtení

Jak zabodovat na velké marketingové soutěži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)

Tentokrát jsme si povídali s Jurajem Kováčem, kreativním ředitelem snad nejúspěšnější slovenské reklamní agentury THIS IS LOCCO. Vyprávěl nám o tom, jak se jim s kolegy podařilo vytvořit úžasnou kampaň s digitální postavou Bejby Blue pro Tatra banku, jaké marketingové soutěže mají největší váhu i to, co všechno obnáší účast.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+