Zajímá mě
24. února 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
24. února 2022

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

2 min čtení

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 02:08 Které z těchto platforem jsou vhodné pro performance a které pro branding?
    • 03:48 Jak funguje obchodní model Httpool a jaké výhody pro klienty nabízí?
    • 05:49 Která z uvedených platforem má na Slovensku a v Česku největší zásah?
    • 08:41 Jak se měří reklama na Spotify?
    • 10:21 Jak je to s kreativou na platformách jako Snapchat, Twitter nebo AdColony?
    • 12:35 Jakým způsobem se platí reklama na jednotlivých platformách a jaké jsou ceny?
    • 15:35 Je Twitter stále levnou platformou pro reklamu?
    • 16:17 Jak se nakupuje reklama na TikToku a jak funguje formát TopView?
    • 19:17 Může si slovenský e-shop v zahraničí koupit reklamu na TikToku v jiné zemi?
    • 21:20 Jaký support dává Httpool svým klientům?
    • 22:58 Co mohou klienti Httpool očekávat výhledově do budoucnosti?

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Mohlo by Vás zaujímať