2min. doba čtení

Jak vaší firmě pomůže ERP systém (Viktor Pieš, Dodo Systems)

Viktor Pieš je ředitelem společnosti Dodo Systems, která je oficiálním partnerem ERP systému Odoo na Slovensku. Povyprávěl nám, co to ERP systémy jsou, jak se implementují, kdo a kdy je nejvíc potřebuje, ale také o své vlastní cestě k této branži.

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:04 Jak se Viktor Pieš dostal k tomuto podnikání?
    • 02:44 Proč se jeho firma jmenuje právě „Dodo Systems“?
    • 04:24 Co jsou to ERP systémy?
    • 07:42 Jaké jsou nejznámější ERP systémy na trhu?
    • 10:22 Jak konkrétně může ERP systém pomoci e-shopu?
    • 12:13 Pro jaké typy firem je ERP systém nejvíc potřebný?
    • 14:23 Jak se může novému ERP systému ve firmě přizpůsobit třetí strana?
    • 16:27 Jak se klienti dostanou k tomu, že potřebují toto řešení?
    • 19:57 Co jsou první kroky potom, když se klient obrátí na firmu Dodo Systems?
    • 22:36 Co může být překážkou pro navázání spolupráce?
    • 24:11 S jakými investicemi do ERP systému by měl klient počítat?
    • 25:48 Je vhodné seznámit se už i s dlouhodobými plány do budoucnosti?
    • 30:42 Na co se má klient připravit po rozběhnutí spolupráce?
    • 34:10 Stalo se už Viktorovi s Dodo Systems, že museli odmítnout klienta?
    • 37:31 Mají majitelé firem přehled o tom, co se u nich vlastně děje?
    • 38:58 Jakým způsobem funguje zpětná vazba?

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek